Maar niet om het nieuws mee te "presenteren", hebben ze het weer over hongersnood, rivieren die buiten hun oevers treden, VS die Iran wil gaan bombarderen met kernwapens, en dan draagt madame een "keigrappig T-shirtje".quote:Op donderdag 20 april 2006 12:31 schreef frenchfries het volgende:
haha, keigrappigge T-shirtjes zijn dat!
quote:
Is alles toch nog goed gekomenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:30 schreef ForumGek het volgende:
Aldith, ik heb destijds dat topique aangemaakt m.b.t. je t-shirt. Stiekem vind ik het shirtje heel leuk en had ik er zelf een paar van gehad. Dus vandaar mijn gevatte opmerking daarover. No hard feelings !![]()
quote:
snap ik die broche is echt oer-lelijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:00 schreef Jakoeboe het volgende:
Hierdoor was ik laatst ook behoorlijk afgeleid:
[ afbeelding ]
Jaja, bron is GS.
misschien een laptop, ze heeft daar een huisje zei ze. Dus daar zal ze nu ook wel zitten denk ikquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:32 schreef Devlinsect het volgende:
Ze zit in Jamaica dus weinig kans
Daar is heul geen elektriciteit, laat staan internet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:18 schreef tenenkaas het volgende:
[..]
misschien een laptop, ze heeft daar een huisje zei ze. Dus daar zal ze nu ook wel zitten denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |