Is op zich idd een leuk idee ja... maar helaas, er ligt van dat donkerblauwe vloer/trap bedekking op.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:38 schreef ParanoidEv het volgende:
Als je trap van hout is misschien een soort schildering/patroon maken die op je trap doorloopt?
Bovenaan de trap heb ik al 4 schilderijen hangen. Onderaan hangt nog niets maar denk dat het dan een beetje te rommelig word als ik daar ook schilderijtjes of fotootjes ga hangen. Ik kan natuurlijk wel eventjes kijken hoe het staat.. Lijstjes genoeg iig.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:40 schreef R.T.F.M. het volgende:
Hang foto's op in het trappegat icm een ander kleurtje?
Vloerbedekking mag wel weg maar die wil ik liever erop laten zitten..quote:Op donderdag 20 april 2006 10:43 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Mag je die vloerbedekking niet verwijderen? Zo ja, dan zou je de trap kunnen lakken ofzo, of zo'n schildering/patroon er op aanbrengen. Juist zo'n vloerbedekking verziekt de hele uitstraling van een trap.
Misschien ook grote figuren op de muur? (rondjes, bloemen, tekst, noem maar op?)quote:Op donderdag 20 april 2006 10:48 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Vloerbedekking mag wel weg maar die wil ik liever erop laten zitten..
Wil graag ideetjes wat ik met de muren kan doen. Wat ik al zei verder dat een ander kleurtje kom ik niet..![]()
Ik vind tekst idd een heeeeeel leuk idee maar hoe krijg je die zonder beamer netjes op de muur??quote:Op donderdag 20 april 2006 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien ook grote figuren op de muur? (rondjes, bloemen, tekst, noem maar op?)
Om die reden wil ik de trap ook graag zo houden.. Toen ik hier kwam wonen hebben we al geprobeerd om de trap helemaal kaal te krijgen.. Zit zoveel oud zooi op dat het niet mooi is om de trap af te lakken.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:49 schreef Rio het volgende:
Zeg eens, hoeveel trappen zitten er precies in dat gat?
Maarre, als er vloerbedekking op zit kun je dat er af halen, de trap opschuren en schilderen of lakken. Is mooi, maar bedenk wel dat het een hels karwei is, vooral om alle lijm eraf te krijgen.
Het kan zo: http://www.zuuz.nl/txt.htmquote:Op donderdag 20 april 2006 10:51 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind tekst idd een heeeeeel leuk idee maar hoe krijg je die zonder beamer netjes op de muur??
sjabloon maken. Je kunt per letter bij wijze van spreken een A-4tje afdrukken in een groot formaat mooie letter (Comic Sans MS vind ik persoonlijk erg mooi), de letter uitsnijden, A-4tje tegen de muur plakken en in een mooi kleurtje inkleuren. bijv:quote:Op donderdag 20 april 2006 10:51 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vind tekst idd een heeeeeel leuk idee maar hoe krijg je die zonder beamer netjes op de muur??
Als je hoog moet kun je een speciale trapladder huren/lenen.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:57 schreef Flurry het volgende:
... hoe schilder je die muren trouwens een beetje sjiek zonder enorm op je muil te gaan als je ladder de trap afschuift?
heb ook nog plannen in die richting![]()
Die site had ik idd ook al in m'n hoofd, maar daar staat dat de muren glad moeten zijn. En helaas pindakaas er zit structuur op..quote:Op donderdag 20 april 2006 10:55 schreef Hork het volgende:
Uit een oud topic : www.zuuz.nl
Staan best leuke dingen bij
Sjabloneren dus eigenlijk ..quote:Op donderdag 20 april 2006 10:58 schreef Jezusteropeenhoutvlot het volgende:
[..]
sjabloon maken. Je kunt per letter bij wijze van spreken een A-4tje afdrukken in een groot formaat mooie letter (Comic Sans MS vind ik persoonlijk erg mooi), de letter uitsnijden, A-4tje tegen de muur plakken en in een mooi kleurtje inkleuren. bijv:
trap·gat (het ~)
1 opening in een vloer voor de trap
Dat is jammer. Als het een grove structuur is zal je met sjabloneren ook voorzichtig te werk moeten gaan vrees ik.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:06 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Die site had ik idd ook al in m'n hoofd, maar daar staat dat de muren glad moeten zijn. En helaas pindakaas er zit structuur op..![]()
Dat denk ik ook ja..quote:Op donderdag 20 april 2006 11:12 schreef Hork het volgende:
[..]
Dat is jammer. Als het een grove structuur is zal je met sjabloneren ook voorzichtig te werk moeten gaan vrees ik.
Bandschuurmachine + eerlijk handwerk voor in de hoekjes.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:54 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Om die reden wil ik de trap ook graag zo houden.. Toen ik hier kwam wonen hebben we al geprobeerd om de trap helemaal kaal te krijgen.. Zit zoveel oud zooi op dat het niet mooi is om de trap af te lakken.![]()
Ik niet..quote:Op donderdag 20 april 2006 15:54 schreef gronk het volgende:
Ik mis de blauwe leds en neonverlichting totnogtoe
Dat is niets voor mij.. ben niet zo van de moderne dingen..quote:Op donderdag 20 april 2006 17:51 schreef Stealth-B2 het volgende:
spaanplaat
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:
Zijkanten verhogen en achter die plaat gekleurde TL-balken monteren.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:54 schreef gronk het volgende:
Ik mis de blauwe leds en neonverlichting totnogtoe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |