Heb jij zo'n apparaat? Dat lijkt me ook wel lekker hoor!
![]()
Eh, het poezebeest doet het op zich goed, behalve dus de blaas. Die doet het nog steeds niet.
![]()
We hadden haar maandagavond teruggebracht omdat we het niet zagen zitten dat ze hier heel de dag liep te lekken als wij op ons werk waren, maar we vonden het toch zo zielig dat we haar gisteren weer mee naar huis genomen hebben.
![]()
We hadden gezegd dat we morgen een beslissing zouden nemen maar dat stellen we nog even uit. Ze heeft nergens last van en is haar eigen vrolijke knuffelige zelf dus wat dat betreft kan het nog wel even duren.
Het idee is nu dat stinkie haar blaas 's ochtends uit knijpt en dan 's avonds ga ik naar de DA om dat te laten doen, maar vanmorgen wilde het uitknijpen niet en dan kunnen we gewoon gelijk even langs komen, het is hier echt heel dichtbij gelukkig.
Ze zijn heel lief bij de DA en ze vinden haar ook heel lief daar. Dat speelt ook wel een beetje mee sowieso. Als de poes nou ongelukkig zou zijn of zo dan hadden ze mss al eerder gezegd dat stoppen beter zou zijn, maar omdat ze het zo goed doet en andere dingen ook zo onwijs zijn verbeterd hebben ze zoiets van 'wacht nog maar heel even'. Maar ik denk dat ergens volgende week toch de beslissing zal moeten komen...
Zo met dat uitknijpen kan je niet eeuwig doorgaan ivm infecties enzo.