abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:25:54 #226
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37174343
Ik weet al wie het is..het is iemand die ik sowieso al negeerde door de kinderachtige toon van haar posts
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:27:18 #227
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37174367
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik verhuis voorlopig NOOIT meer, echt niet, never, jamais. Klote trappen!! Ikea-paketten! Keuzes!!
Ik rij Maikuuul wel om met mijn hendig sjieke Hyundai
Nee! Tief hem door een bushokje

Pfft, ik leef trouwens te erg mee met Fokhypes, zeg ik het dagelijks leven ook wel eens van die dingen waarna m`n omgeving me aankijkt van
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_37174520
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:27 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Nee! Tief hem door een bushokje

Pfft, ik leef trouwens te erg mee met Fokhypes, zeg ik het dagelijks leven ook wel eens van die dingen waarna m`n omgeving me aankijkt van
Ik bezig "Mijn *huppedepup* wat doe je" ook wel eens in het echt Niemand die het snapt of leuk vindt hahahaha maar jah.

Nu ga ik zoeken wie dat is met die smiley
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37174550
Ik droom ook over Fokmensen trouwens. Heb al over Mel gedroomd een keer en laatst Jessie meen ik. Hahahaha! Berg me maar op!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37174591
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:33 schreef Syrena het volgende:

[..]
Nu ga ik zoeken wie dat is met die smiley
Nu is het een smilie, eerst was het dit.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 23:39:15 #231
7074 moussy
kuttekop
pi_37174649
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:36 schreef easy-going het volgende:

[..]

duidelijk

Groetjes mous :-)
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_37174676
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:36 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ik zag het al Maar ik let idd niet op die posticoons. Kun je die vast instellen trouwens of moet je die echt steeds aanklikken?

Ik wil de hele tijd zeggen wie ik nog rete-irritant vind hahahaha maar ik doe het niet betwijfel ook of hij/zij/het hier leest maar goed...... Ik ben slecht SLECHT!

Weer selectief verder lezen gaat.....
pi_37174717
ach syreen gooi 't er maar uit hoor. (voel ik me ook meteen wat minder schuldig over mijn gezeik over die ).
pi_37174724
Ik heb ook eens over jessie gedroomd .
Dat mijn, wat doe je zeg ik irl ook wel eens ja dus je bent niet de enige die raar is Syrena.

Bix, dat posticoon was mij ook al opgevallen idd, maar ik dacht misschien doet ze het gewoon om vriendelijk te zijn ofzo. Maarja dan nog...zoiets past ook niet eens bij sommige dingen!
pi_37174761
Lalalalalalalaaaaa!!!
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:45:19 #236
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37174795
whehe je bent de enige niet Syrena
pi_37174850
Coolbeep> Nee dat leek me ook al erg sterk, ik heb ook gemerkt dat ik niet de enige ben, maar het gaat echt diep bij mij Ik verbaas me gewoon over het ene zeggen en dan het andere doen enzo. Beetje dubbele moraal enzo, ik kan mijn vinger er niet precies opleggen wat het nou is
pi_37174881
Waarschijnlijk ook die ondertitel hahahaha.....elke keer denk ik weer...hm.

En nu hou ik op, slapen moet ik, veel en diep.
Mijn dromen met Fokkers erin waren trouwens wel altijd leuk
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:51:35 #239
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37174936
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:43 schreef Syrena het volgende:
Lalalalalalalaaaaa!!!
Flauw.
Weinig assertief ook.
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:52:53 #240
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37174969
Ik haat juist van mezelf dat ik zoveel uitroeptekens typ. Vind ik zo overdreven staan. Net of ik altijd heel hard praat ofzo. Denk dat ik het doe om dingen kracht bij te zetten. Ofzo. Dat het er iets duidelijker staat, al slaat dat nergens op natuurlijk....
Check... geen enkele te zien nu
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_37175025
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:51 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Flauw.
Weinig assertief ook.
Ik of degeen waarover ik het had voordat ik mijn post aanpastte?

Mensen zullen mij ook wel irritant vinden (weet het wel zeker ) maar goed, tis maar innernet. Als ik teveel in iets/iemand opga dan zit er nog een uit-knop op de PC.

Ik ging slapen
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:55:55 #242
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37175033
Uitroeptekens zijn geweldig!
pi_37175053
Lishe> Dat is me nog nooit opgevallen!
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:57:40 #244
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37175092
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik of degeen waarover ik het had voordat ik mijn post aanpastte?
Jij in dit geval natuurlijk.
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:59:11 #245
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37175128
LB je vergeet je als posticoon
pi_37175145
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:57 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Jij in dit geval natuurlijk.
Mja, de cursussen beginnen pas weer in september
Ik voel ook niet de behoefte om de betreffende user aan te spreken, ik weet niet eens precies wat me er dwars aan zit en praat er ook nooit mee/tegen, dus ik lees er dan maar overheen met een kromme teen her en der. Kan me ook niet voorstellen dat het was zou oplossen trouwens.
pi_37175179
Ik doe altijd veel uitroeptekens in mijn mails valt me op.
Nog geen klachten gehad van mensen maar ik probeer er toch op te letten.
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:01:36 #248
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37175190
Nee maar neerzetten en weghalen, dat vind ik flauw. Doe dan niks.
Natuurlijk heb je er niks aan als je er wat van zegt, het kan alleen opluchten natuurlijk. Maar dan moet het wel heel hoog zitten.
pi_37175261
Ja maar met mijn opluchting kwets ik iemand misschien wel heel erg en dat wil ik niet. Ik wilde alleen erkenning en die gaf Coolbeep

En nou ff doorlullen dat is deze tenminst dicht morgenvroeg

Volgende keer mail ik het iedereen wel
pi_37175290
lishe, dat was mij ook niet opgevallen hoor.

weet je trouwens wie ook geen enkele zin eindigt zonder uitroeptekens of een reeks puntjes?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt, ik heb 'm in ieder geval nog nooit op een gewoon zinseinde kunnen betrappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')