abonnement Unibet Coolblue
pi_54920045
Heb helaas nog nooit het genoegen gehad om een oudere dame te plezieren. Zou het wel eens heel graag willen meemaken. Zal d'r echter wel niet meer van komen nu ik een vriendin heb.
pi_54920734
kan je altijd samen doen hoor
pi_54920818
Die staat daar heul niet voor open hoor.
  donderdag 29 november 2007 @ 15:40:41 #154
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_54921215
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:31 schreef CoupleBr het volgende:
gelijk heb je, je weet maar nooit waar je zo ineens inrolt ...........
Precies!

Wanneer schikt het jullie?


"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_54921606
pffffffffffff, zo zonder verder info. yeah right .....
  donderdag 29 november 2007 @ 16:31:00 #156
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_54922306
Zie fotoboek
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_54922373
Afspraakjes maken kunnen jullie heel goed ergens anders.

Verder twijfel ik of de kick tot iets nuttigs heeft geleid, maar ik zie het nog even aan.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  donderdag 29 november 2007 @ 16:54:07 #158
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54922837
Meerdere malen met oudere dames mogen stoeien 30+, wel leuk en aardig allemaal maar niks gaat boven een kutje van een 18jarige.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 1 december 2007 @ 18:41:37 #159
134737 Fiduci
Wie helpt me aan een usericon?
pi_54972221
pas geleden ik 24 zei 43.....
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!
  Moderator zaterdag 1 december 2007 @ 20:19:17 #160
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_54974586
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:41 schreef Fiduci het volgende:
pas geleden ik 24 zei 43.....
Nou, vtel dan
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 1 december 2007 @ 22:34:53 #161
168659 Mihaelaz
South Park (L)
pi_54978237
jep, inderdaad, vertel!
Screw you guys, I'm going home.
  zondag 2 december 2007 @ 11:20:42 #162
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_54985453
Slowchat verwijderd, ik zie nog steeds niet in hoe de kick nuttig was...
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  maandag 3 december 2007 @ 00:15:10 #163
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_55005202
Toen ik 21 was met een vrouw van 40, ze was half italiaans maar een lichaam om op te kwijlen zo lekker. Neuken kon ze als de beste. Op een oude fiets moet je het leren, was ook echt waar heb onwijs veel geleerd van haar op sexgebied, waar me huidige vriendin nu heel veel voordeel van heeft.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_55011256
tja, ben dit jaar gescheiden, 6 jaar helft van swingersstel geweest, dames "gehad" van 18 tot 50 :-)
ben zelf nu 39 jaar. Eergisteren nog mogen genieten van een dame van 23, en ook leuk om vooral de jongere (wat onervarene) dames nieuwe dingen mee te laten maken :-)
Heb diverse keren de opmerking gehad dat ik gouden vingertjes heb :-D
Dus doe het niet slecht volgens mij :-)
En zeg nou zelf, is toch mooi als je de dame in kwestie kan laten kronkelen van genot? :-)
Als single man mag ik niet klagen tot nu toe, droog niet op ;-)
  woensdag 5 december 2007 @ 00:11:39 #165
134737 Fiduci
Wie helpt me aan een usericon?
pi_55048186
In cafe enkele keren gezien. 1e keer in auto op parkeerplaatst, nu als ze eens alleen thuis is af en toe
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!
pi_55136656
Okee ik (jongen, 19) zit in een bepaalde situatie en vraag me af wat jullie zouden doen...

Een klant van mij geilt op me, weet 't bijna zeker. Ze is denk ik rond de 40, heeft geloof ik 2 kinderen, en een man. Ze kijkt steeds met zo'n strakke blik naar me. Ze zet haar winkelwagentje zo neer dat als ze er naartoe loopt om er iets in te leggen, een blik op me kan werpen.

De eerste keer bleef ze me een paar seconden lang aankijken, terwijl haar kinderen er gewoon naast liepen en het gewoon zagen. Toen wist ik het nog niet zeker, want later kwam ze ook met haar man langs en had ik 't idee dat ze hem iets zei en hij naar mij keek. Zo'n gevoel had ik, heb het niet gezien want ik besloot maar even in te trekken. Ik dacht dat ik er werd ingeluisd! Dat ik op r geilde en zij dat niet accepteerde ofzo, terwijl zij juist degene was die het deed. De keren erna liep ze ook vaak snel verder als ik in de buurt was. Maar nu lijkt het alsof ze een andere beslissing heeft genomen.

Nu weet ik t zeker, het gebeurde zojuist en de afgelopen keren weer. Ze blijft ergens in het zicht staan en draaid dan r hoofd naar me toe. Met een blik en alsof ze er de hele tijd mee bezig is als ze in de winkel is. Zal het misschien nog een paar keer afwachten. Maar het is vrij duidelijk!

Okee maar heb 2 problemen. 1, zal ik t wel doen want ben nog maagd!! 2, hoe ga ik t doen? Een briefje met me nummer erop in haar wagentje gooien? Of heb in r broekzak steken en dan nog even naknijpen (of slappen)? lol

Er zijn nog een paar (stuk of 10) andere oudere vrouwen die op me geilen en paar ervan zijn vele malen duidelijker. Maar ik heb gewoon het geilste gevoel bij haar

Wat te doen?
pi_55137657
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 23:37 schreef Yeahv het volgende:
Wat te doen?
een vriendin zoeken ipv ontmaagd worden dmv een nummertje met een getrouwde vrouw
pi_55138078
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 18:21 schreef Elegy het volgende:
Ja, waar zijn de dames idd?
Ik lees mee.. Maar ik ben zelf een dame van 24 dus een echt jongere minnaar zou wss in de strafbare feiten lopen Heb wel een oudere minnaar gehad (45) In bed was ie heerlijk maar daarbuiten te bejaard
  Moderator zondag 9 december 2007 @ 04:05:24 #169
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_55139953
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 23:37 schreef Yeahv het volgende:
Wat te doen?
Gewoon toenadering zoeken, joh, zij is duidelijk op zoek naar seksueel contact met een jonge knul. Ga d'r voor! en post je bevindingen!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_55140038
Toen ik 16 was ben ik een keer gezogen door een 23 jarige deerne. Was een verademing, daar ik daarvoor enkel ervaring had met een meisje van m'n eigen leeftijd. Dat het eenmalig was én op het strand kon de pret niet drukken.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_55140051
@ Yeahv: go 4 it, I'd say! Hoewel je je wel moet realiseren dat je een huwelijk kapot kan maken.

En draait, stam + t vriend.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_55140127
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 23:37 schreef Yeahv het volgende:
Okee ik (jongen, 19) zit in een bepaalde situatie en vraag me af wat jullie zouden doen...

Een klant van mij geilt op me, weet 't bijna zeker. Ze is denk ik rond de 40, heeft geloof ik 2 kinderen, en een man. Ze kijkt steeds met zo'n strakke blik naar me. Ze zet haar winkelwagentje zo neer dat als ze er naartoe loopt om er iets in te leggen, een blik op me kan werpen.

De eerste keer bleef ze me een paar seconden lang aankijken, terwijl haar kinderen er gewoon naast liepen en het gewoon zagen. Toen wist ik het nog niet zeker, want later kwam ze ook met haar man langs en had ik 't idee dat ze hem iets zei en hij naar mij keek. Zo'n gevoel had ik, heb het niet gezien want ik besloot maar even in te trekken. Ik dacht dat ik er werd ingeluisd! Dat ik op r geilde en zij dat niet accepteerde ofzo, terwijl zij juist degene was die het deed. De keren erna liep ze ook vaak snel verder als ik in de buurt was. Maar nu lijkt het alsof ze een andere beslissing heeft genomen.

Nu weet ik t zeker, het gebeurde zojuist en de afgelopen keren weer. Ze blijft ergens in het zicht staan en draaid dan r hoofd naar me toe. Met een blik en alsof ze er de hele tijd mee bezig is als ze in de winkel is. Zal het misschien nog een paar keer afwachten. Maar het is vrij duidelijk!

Okee maar heb 2 problemen. 1, zal ik t wel doen want ben nog maagd!! 2, hoe ga ik t doen? Een briefje met me nummer erop in haar wagentje gooien? Of heb in r broekzak steken en dan nog even naknijpen (of slappen)? lol

Er zijn nog een paar (stuk of 10) andere oudere vrouwen die op me geilen en paar ervan zijn vele malen duidelijker. Maar ik heb gewoon het geilste gevoel bij haar

Wat te doen?
in ieder geval ons op de hoogte houden

vrouwen versieren inderdaad met huh ogen, ze kijken net iets telang naar je, kijken op een slimme manier weg. Altijd heel geil ja
pi_55140132
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:51 schreef freddievtb het volgende:
tja, ben dit jaar gescheiden, 6 jaar helft van swingersstel geweest, dames "gehad" van 18 tot 50 :-)
ben zelf nu 39 jaar. Eergisteren nog mogen genieten van een dame van 23, en ook leuk om vooral de jongere (wat onervarene) dames nieuwe dingen mee te laten maken :-)
Heb diverse keren de opmerking gehad dat ik gouden vingertjes heb :-D
Dus doe het niet slecht volgens mij :-)
En zeg nou zelf, is toch mooi als je de dame in kwestie kan laten kronkelen van genot? :-)
Als single man mag ik niet klagen tot nu toe, droog niet op ;-)
goed om te zien dat mannen nog op "hoge" leeftijd kunnen scoren maar vertel mij eens waar (hoe dat lukt me zelf wel, het gaat mij vooral om waar) je ze oppikt?
pi_55140159
op de tennisclub kijken oudere vrouwen (> 35) wel erg graag naar jonge gasten die op de baan bezig zijn.
  zondag 9 december 2007 @ 09:45:04 #175
134737 Fiduci
Wie helpt me aan een usericon?
pi_55140580
Leerde haar in kroeg kennen, ik 24 zij 43. Al snel drukte ze haar tel nr bij me in de hand.
Door de weeks eens gebeld, en ze vond het "gezellig"als ik eens keertje kwam kletsen ( verlaten parkeerplaats). Van het een kwam het ander en ze eindigde op haar buik op dde motorkap terwijl ze kei hard genomen werd
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')