abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37174804
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:43 schreef typtypo het volgende:

[..]

He mod kijk eens boven je.

Wat zou je doen als ik dit over jou zou zeggen.

"geneuzel van bovenstaande idioot"

Zouden dit soort beledigingen een halt toe geroepen kunnen worden?
Kerel, kijk eerst eens naar wat voor haatzaaiende en beledigende vuilbekkerij jezelf en betreffende user hier op het forum kwakken voordat je uberhaupt je bek open trekt over mij of een ander.
pi_37174934
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:43 schreef typtypo het volgende:

[..]

He mod kijk eens boven je.

Wat zou je doen als ik dit over jou zou zeggen.

"geneuzel van bovenstaande idioot"

Zouden dit soort beledigingen een halt toe geroepen kunnen worden?
Ik zou waarschijnlijk hartelijk lachen en nog een slok nemen en vervloeken dat ik gestopt ben met roken, zoals ik elke avond na werk doe.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_37175009
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:45 schreef gelly het volgende:

[..]

Kerel, kijk eerst eens naar wat voor haatzaaiende en beledigende vuilbekkerij jezelf en betreffende user hier op het forum kwakken voordat je uberhaupt je bek open trekt over mij of een ander.
Ik word niet persoonlijk.
Jij hebt schijnbaar voordurend die behoefte.
Haatzaaiend is iemand die zomaar wat roept zonder onderbouwing en kennis van zaken.

Als allerlei mensen roepen dat de islam vreedzaam is dan waag ik dat te betwijfelen.
Dat onderbouw ik en vervolgens noem jij dat haat zaaien.

Dat voordurende persoonlijk gerichte niet onderbouwde aanvallen op iemand noem ik haat zaaien.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_37175055
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:54 schreef typtypo het volgende:

[..]

Ik word niet persoonlijk.
Dat je het inlevingsvermorgen van een grindtegel hebt was me al langer duidelijk.
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:58:05 #180
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_37175101
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

En hoeveel moslims ken jij persoonlijk of van dichtbij Wolfje?
Genoeg om te weten dat mijn overtuiging een heel eind in de goede richting gaat. Ik heb in elk geval uit worden van belijdende moslims kunnen opmaken dat de "liberale moslim", het knuffeldiertje van de media en van Marcel van Dam-adepten een uitzondering is, die helaas de regel bevestigd. Natuurlijk zijn ze geen Osama's wannabe's, dat ook weer niet, dan zouden de burqa's je om de oren vliegen, maar een gevorderde vorm van compassie of begrip is iets wat nog geleerd moet worden, alsmede dat het "logisch" is dat iedereen respect voor je overtuigingen heeft, dat is dus niet zo en dat hoeft ook niet. Dat gaat er op 1 of andere manier niet in.
pi_37175123
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:56 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat je het inlevingsvermorgen van een grindtegel hebt was me al langer duidelijk.
Kun jij wel op een normale manier posten zonder ergens een persoonlijke aanval in te verwerken?
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_37175155
Kerel, je woont in Apeldoorn, het centrum van geloofsfanatici. Je bent er zelf 1
pi_37175187
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:59 schreef typtypo het volgende:

[..]

Kun jij wel op een normale manier posten zonder ergens een persoonlijke aanval in te verwerken?
Ben je nou gewoon zwakzinnig of snap je niet dat de manier waarop je spreekt over moslims cq allochtonen ook een persoonlijke aanval is ?
pi_37175425
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:01 schreef gelly het volgende:

[..]

Ben je nou gewoon zwakzinnig of snap je niet dat de manier waarop je spreekt over moslims cq allochtonen ook een persoonlijke aanval is ?
Jij heb nooit commentaar op, ik noem iets, de VVD of het CDA?
Of misschien wel het kapitalisme?
Zo heb ik ook commentaar op de islam.
Dat is een politieke beweging met godsdienstige elementen.
Daar zou ik geen commentaar op mogen hebben?

Jij was zeker ook beledigd over de deense cartoons.
Mensen die daar al om beledigd zijn, hebben toch een zwaar psylogisch probleem.
Misschien dat ze ook beledigd zijn omdat europa nog niet islamitisch is?
Als we daar allemaal ontzag voor moeten hebben.
Ik heb helemaal geen probleem met allochtonen zolang ze maar geen fascistische ideeen hebben.

Wederom verwerk jij een persoonlijke aanval ik je post.
Misschien moet jij daar wel voor behandeld worden.
www.jihadwatch.org
  zaterdag 22 april 2006 @ 03:22:05 #185
46960 StefanP
polemicist
pi_37178228
* subtiel maar toch over het randje *

[ Bericht 95% gewijzigd door Drugshond op 22-04-2006 11:37:36 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 22 april 2006 @ 03:30:41 #186
46960 StefanP
polemicist
pi_37178255
- flame -

[ Bericht 66% gewijzigd door Drugshond op 22-04-2006 11:31:05 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 22 april 2006 @ 04:53:15 #187
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_37178576
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:54 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Absoluut niet. Dit is dus echt pertinent niet waar.
Als 95% windows gebruikt, heeft alsnog 5% de vrijheid wat anders te gebruiken, óók als dat windows gebruikers 'irriteert'. Als het namelijk wél zo is, dan haalt dat de vrijheid weg, welke weer de grondslag is voor de samenleving en de democratie. Maargoed, dat ziet wilders soms ook niet.
[..]
Als die 95% de regering vormen en een wet aanneemen om het strafbaar te stellen is die 5% strafbaar zo werkt het in een democratie. Als de pvda in de regering komt en opeens de grenzen 100% openggooit dan is het toch ook democratisch of is iets alleen democratisch als het jouw uitkomt

Veel? Ken jij er 2 miljoen? Of haal je dit van de 'stelling van de dag' van telegraaf.nl ?
[..]

Oh, in NL ook hoor.
In Nl zjin mijn ervaringen heel anders. Zal wel aan het type moslims liggen.

[..]

Ja, en? Daarom gaan we maar de hoofddoek verbieden? Je ziet dat het allemaal een persoonlijke kwestie is. Jij ergert je aan hoofddoeken in Nederland, ik niet. Ik erger me aan de miljoenen-fraudes her en der. Maar dat is een ander verhaal.

Ja tuurlijk verbieden we die als mensen uit de religie ze gebruiken om andere mensen die ze niet gebruiken als inferieur te bestempelen en tot vuil te degraderen. Zouden ze gewoon vriendelijk en tollerant geweest zijn en net zoals de moslims die ik in Thailand zie zijn was het probleem er niet (even de moslims in het zuiden waar ze constant aanslagen plegen erbuiten laten) het ligt gewoon aan de instelling van de moslims in Nederland (arabische moslims)

P.s. Ik erger me ook aan fraudes en vind het goed als het aangepakt wordt. Ik erger me ook aan de softe opstelling qua criminaliteit in Nederland. Dat zijn gewoon dingen waar ik altjid op reageer.
p.s lees dit boek maar eens The Trouble With Islam by Irshad Manji geeft het verschil weer tussen arabische moslims en andere.
mai pen rai
  zaterdag 22 april 2006 @ 05:11:10 #188
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:08:05 #189
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_37179726
De Marokkaanse vrouwen komen en gaan steeds met het doekje op naar het werk zodat ze veilig zijn voor de sexueel gefrustreerde Marokkaanse neefjes en broertjes, zo simpel is het.
Eén meisje wordt door broerlief ostentatief opgewacht om begeleid huiswaarts te gaan.
Dat meisje was verwonderd dat ze ontslagen werd.
Dat broertje hé, trainingspakje, cabrio, goud MAROC plaatje, ingebakken aversie tegen onze waarden en werkethiek, enz...
Gelukkig is een minderheid wat redelijker.
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:01:03 #190
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_37180403
Dit onderzoek kan toch niet echt verbazen hey?

Dit onderzoek verbaast enkel voor de linkse dwazen die denken dat als hun het hoofddoekje 'goedpraten' dat de rest van NL wel volgt in dit soort politiek-correcte gedrag.

Ik durf te stellen dat deze opninie tov. het hoofddoekje al jaren zo is,

Geeft alleen maar weer haarfijn aan hoe ver politici van de realiteit staan.

En het belooft wat voor de toekomst.
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:44:16 #191
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')