een is er weer terugquote:
jij hebt echt alle mazzel he?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
oplevering is al in week 42![]()
![]()
zou eerst eerste kwartaal 2007 zijn !!
* BoJo erg blij![]()
ik heb meestal pech manquote:Op donderdag 20 april 2006 17:05 schreef vlad het volgende:
[..]
jij hebt echt alle mazzel he?gefeliciteerd!!
![]()
quote:
Dat eigen huis heeft ie geluk mee, die afla wil ik niet boven die starlet zetten hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 17:08 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
jij rijdt in een alfa en hebt een eigen huis![]()
ik heb een starlet en zit op 6 vierkante meter bij iemand in huis![]()
WE GINGEN NIET MEER BASHEN!!! GOOI GVD!!! DIE KUT SC NU OOK MAAR DICHTquote:Op donderdag 20 april 2006 17:09 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Dat eigen huis heeft ie geluk mee, die afla wil ik niet boven die starlet zetten hoor![]()
werken jongen... keihard werkenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:08 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
jij rijdt in een alfa en hebt een eigen huis![]()
ik heb een starlet en zit op 6 vierkante meter bij iemand in huis![]()
sorry meneer Jo Boquote:Op donderdag 20 april 2006 17:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
WE GINGEN NIET MEER BASHEN!!! GOOI GVD!!! DIE KUT SC NU OOK MAAR DICHT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik welquote:Op donderdag 20 april 2006 17:09 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Dat eigen huis heeft ie geluk mee, die afla wil ik niet boven die starlet zetten hoor![]()
Komt echt heel veel bij kijken hequote:Op donderdag 20 april 2006 17:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Haaaj Veulveu mannetje![]()
Thanks![]()
Druk dagje, notaris, tegelwerk/meerwerk, keuken bekijken etc.![]()
Ik heb uiteraard een plek in de garage en een berging voor onderdelenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:18 schreef M5 het volgende:
Gefeliciteerd BoJo![]()
uiteraard met garagebox voor je V6?
mijn pa heeft zijn electricien diploma, enne er liggen al loze leidingen maar paps had nog meer plannen. Mag hij allemaal doenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Komt echt heel veel bij kijken he![]()
Laatst hadden we een elektrotechnieker ingehuurd die met mij meeging, die had in zijn nieuwbouwhuis afgesproken met de aannemer dat hij 1 dag extra elekravoorzieningen mocht plegen...
Heeft hij vanaf de meterkas stuk of 20 loze leidingen gemaakt naar elke hoek in het huis...
dan van hoek naar hoek nog buizen![]()
Die aannemer was echt niet vrolijk toen hij dat zag![]()
Als ik een appartement koop pleur ik er ook een berg loze leidingen in altijd handig![]()
spannendquote:Op donderdag 20 april 2006 17:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Haaaj Veulveu mannetje![]()
Thanks![]()
Druk dagje, notaris, tegelwerk/meerwerk, keuken bekijken etc.![]()
Wanneer alles af isquote:Op donderdag 20 april 2006 17:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
spannend
Wanneer is de housewarming?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |