Nee, die hebben we gisteren al gehad. Het is inderdaad wel in Zuid.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:00 schreef Cesarino het volgende:
Zuid denk ik: van Eeghenstraat
Het lopen is niet voor niets geweest want het is goedquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:36 schreef Everett het volgende:
Verdomme de hele nacht door Amsterdam-Zuid gelopen, maar nu weet ik het:
Het Bachplein
Nee, maar je bent redelijk in de buurt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:13 schreef Knut het volgende:
Is dat de breestraat ?
Oh, okay.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:04 schreef Tarado het volgende:
TL ,ik ben in NL trouwens alleen niet teveel achter het scherm![]()
Nee, ook niet. Maar ik zal jullie helpen. Deze straat loopt parallel aan de Valeriusstraat. Hij is alleen een stuk korter. En die bomen hè, die zijn echt vrij specifiek voor deze straat.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:12 schreef Doc het volgende:
Valeriusstraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:44 schreef Doc het volgende:
Nou alsNee. Nog een keer op de kaart kijken, maar dan precies aan de andere kant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:53 schreef treinreiziger het volgende:
Raad de straat in Amsterdam waar deze foto is genomen:
[afbeelding]
Veel succes!
Indien iemand het antwoord gevonden heeft, graag ff bewijs via linkje a.u.b., het spel kan dan uiteraard verder gaan!
Daar was ik ook achte gekomen, maar de tweede keer met zulke hints vond ik dat het recht op posten verspeeld had bij deze foto. Volgens mij heeft m'n moeder ooit nog in die straaat gewoond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |