kusje
Zijn dat deze losers
quote:ho ho, ik heb ook nog een marjoretten topic geopend
Op zondag 09 december 2001 12:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Beste Patricia. Je bent nu al 2 dagen op Fok! en je hebt (bijna) alleen nog maar Westlife-Topics gepaatst. Ben je een groupie???
quote:Ik ben het helemaal met je eens, er zijn dus wel westlife fans hihi
Op zondag 09 december 2001 13:09 schreef Marble het volgende:
Ik ben dol op Westlifeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:* Cora is niet verbaasd
Ik ben dol op Westlifeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Waarom, is toch n flauw cover-bandje?
ik accepteer de cookies.
Voort dit soort onderwerpen moet er een topic "Trash" komen
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 10-12-2001 08:14]
quote:So that makes it alright, then?
Op zondag 09 december 2001 17:07 schreef Patries86 het volgende:
ho ho, ik heb ook nog een marjoretten topic geopendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:ach, je vriendinnetje vindt Westlife toch ook zo leuk
Op maandag 10 december 2001 07:57 schreef MikeyMo het volgende:
Wat doet dit topic in "Muziek"?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Voort dit soort onderwerpen moet er een topic "Trash" komen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op maandag 10 december 2001 09:35 schreef Herald het volgende:[..]
ach, je vriendinnetje vindt Westlife toch ook zo leuk
quote:Ik word hondsdol van westlife
ik accepteer de cookies.
quote:Pf. Het enige wat westlive doet is 1 melodietje nemen en daar een cd om heen maken. das geen muziek. live spelen en zingen kunnen ze ook niet, want toen ze nog niet bekend waren heb ik ze een keer gezien in een klein zaaltje, zonder gillende keukenmeiden, en dan klinkt het voor geen hondedrol...
Op dinsdag 11 december 2001 13:34 schreef Patries86 het volgende:
Westlife hun muziek is helemaal oke !!!!!!1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop