hm, nooit bij stil gestaan. Ik geef de bestanden wel ander naampje.quote:Op donderdag 20 april 2006 02:02 schreef FredvZ het volgende:
Hou je er wel rekening mee dat het online plaatsen van mp3 waar copyright op rust illegaal is....
Heb je daar serieus nog nooit bij stil gestaan?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:00 schreef Doff het volgende:
[..]
hm, nooit bij stil gestaan. Ik geef de bestanden wel ander naampje.
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:33 schreef gday het volgende:
[..]
Heb je daar serieus nog nooit bij stil gestaan?
Das ietsje riskanter / minder anoniem he.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:17 schreef Tijn het volgende:
Wat is dat toch met al die websites waar je files kwijt kunt. Krijgen mensen geen webspace meer tegenwoordig bij hun internetabonnement ofzo?
Wilde dat net als antwoord geven ..quote:Op donderdag 20 april 2006 14:17 schreef Tijn het volgende:
Wat is dat toch met al die websites waar je files kwijt kunt. Krijgen mensen geen webspace meer tegenwoordig bij hun internetabonnement ofzo?
Ik heb bij Demon maar liefst 20 MB webruimte!quote:Op donderdag 20 april 2006 14:17 schreef Tijn het volgende:
Moet je wel ff zorgen dat de robots van google e.d. je pagina\ruimte niet indexeren. Anders krijg je dat het halve internet je liedjes gaat downloaden.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:17 schreef Tijn het volgende:
De internetter van vandaag wil alles met zijn browser doen; surfen, e-mailen, filmpjes kijken, spelletjes doen, als glijmiddel gebruiken, etc..quote:Op donderdag 20 april 2006 14:17 schreef Tijn het volgende:
Echt moeilijk om in de adresbalk ftp//ftp.home.versatel.nl te typen hé!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
De internetter van vandaag wil alles met zijn browser doen; surfen, e-mailen, filmpjes kijken, spelletjes doen, als glijmiddel gebruiken, etc..
FTP is veel te ingewikkeld joh![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |