quote:
Sommige mensen vinden van wel. Maar het is gewoon een vereniging voor centraal wonen.
De meeste mensen hier zijn wat meer op het milieu gericht. Ik ben toevallig consuminderaar, ik ken genoeg mensen die zelf groenten verbouwen en kleding naaien. Mijn kleding werd vroeger ook voor me gemaakt!
O, de reden dat ze tijd hebben daarvoor, is omdat bijna geen van allen fulltime werken.
![]()
Dat de voortuintjes van sommige mensen met uitkering er moet goed uitzien kan natuurlijk ook komen omdat ze de hele dag op pad zijn werk te vinden. En besides, waarom zou je zoveel tijd in je tuintje steken, wat geld kost wat je niet hebt, als die kutkinderen van de buurman daarna de boel weer slopen? Zo kun je over alles wel kritiek leveren, en kunnen anderen weer op alles een antwoord geven. Misschien moeten we gewoon eens minder kritiek leveren en meer inleven en de ander proberen te begrijpen? Want ook op wel fulltime werkende mensen is een boel aan te merken natuurlijk. Kijk niet naar altijd een ander, kijk eens naar jezelf en wees niet zo beperkt.
If those who are wiser always step down, we'd be ruled by the dumb... Why do the smart always step down?