Nog steeds of alweer .....quote:Op donderdag 20 april 2006 13:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik duik mijn bed even in.. Ben kapot!
Dat ligt er maar aan hoe en watquote:Op donderdag 20 april 2006 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
marc_74 kan je vertellen hoeveel dat kost, als je kapot bent![]()
Eigenlijk nog steeds.. Hoewel ik vannacht goed geslapen heb. Maar ik denk dat je het wel snaptquote:Op donderdag 20 april 2006 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds of alweer .....
Truste iig
Hoe moet ik dat nou snappenquote:Op donderdag 20 april 2006 13:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eigenlijk nog steeds.. Hoewel ik vannacht goed geslapen heb. Maar ik denk dat je het wel snapt
En ik ga het je lekker niet uitleggen!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
leuke 1-2tjes hier zo af en toe
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
marc_74 kan je vertellen hoeveel dat kost, als je kapot bent![]()
hoeft ook niet hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 13:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik ga het je lekker niet uitleggen!
Oequote:Op donderdag 20 april 2006 13:12 schreef _Cara_ het volgende:
Jemig IK HAD PAUZE!!! toch??????????
nou dat wordt dus nix...
@Bengeltje
ff Cara's defenitie van kuddelig : de warmte die je krijgt als je tegen iemand aan kruipt...Dat noem ik kuddelig!!
![]()
![]()
Tuurlijk wel, wat moet er allemaal gebeurenquote:
Zal ik het doen danquote:Op donderdag 20 april 2006 13:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik ga het je lekker niet uitleggen!
tssss ik dacht het niet!!!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oedat is snoezig.
doe je dat bij een collega?
Hoezo wordt het nixquote:Op donderdag 20 april 2006 13:12 schreef _Cara_ het volgende:
nou dat wordt dus nix...
ik een hoop? Ben niet kapot hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wat moet er allemaal gebeuren
Kunsthoop nodig op jouw leeftijd![]()
zijn we het samen eens danquote:Op donderdag 20 april 2006 13:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Fijn, want ik was het ook helemaal niet van plan!
Goed idee.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tssss ik dacht het niet!!!![]()
ik laat de zon nu zijn werk doen...![]()
geen pauze meer?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:12 schreef _Cara_ het volgende:
nou dat wordt dus nix...
@Bengeltje
ff Cara's defenitie van kuddelig : de warmte die je krijgt als je tegen iemand aan kruipt...Dat noem ik kuddelig!!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |