nope...quote:Op donderdag 20 april 2006 12:46 schreef Bengeltje het volgende:
smakelijk marc en cara![]()
Jullie werken niet toevallig ook nog op de zelfde plek???
Met zoiets? Weet niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
moet kunnen, toch, soms, af en toe...
Kuddelige warmte?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nope...![]()
ik zat ff buiten.. daar is het echt heerlijk nu..ik wil zon en kuddelige warmte...
![]()
hoi VM
en de rest natuurlijk...sorry ben er niet helemaal bij.
En dat was er, die zon en kuddeligequote:Op donderdag 20 april 2006 12:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nope...![]()
ik zat ff buiten.. daar is het echt heerlijk nu..ik wil zon en kuddelige warmte...
![]()
hoi VM
en de rest natuurlijk...sorry ben er niet helemaal bij.
wel voorzichtig hoor, het is kuddelig warmquote:Op donderdag 20 april 2006 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kuddelige warmte?
Ik ga zo de tuin in.steentjes verplaatsen.
![]()
Hoi vm![]()
waarom ook niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jawel, om alles moet je kunnen 'lachen'
Niemand weet dus meer, zijn familie kennen we niet en van alles wat ik online vind (en dat is een hoop) worden we ook niet wijzer.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iemand op het werk die meer weet?
Of bij de familie?
een waterig zonnetje, maar het is wel droogquote:Op donderdag 20 april 2006 12:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hier is het niet zulk mooi weer, wat miezer en zo
Ik wacht even af wat kuddelig is.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel voorzichtig hoor, het is kuddelig warm![]()
Hoe jong was hij iegenlijk?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niemand weet dus meer, zijn familie kennen we niet en van alles wat ik online vind (en dat is een hoop) worden we ook niet wijzer.
ik wacht met je meequote:Op donderdag 20 april 2006 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wacht even af wat kuddelig is.![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:53 schreef D.Rose het volgende:
atm?
allerlei twijfelachtige muizenkeutels
Nee, helaas allebei foutquote:
marc_74 kan je vertellen hoeveel dat kost, als je kapot bentquote:Op donderdag 20 april 2006 13:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik duik mijn bed even in.. Ben kapot!
ook goedquote:Op donderdag 20 april 2006 13:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
[..]
Nee, helaas allebei fout
At The Moment![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |