sociaal van jequote:Op woensdag 19 april 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij mag 'm ook nog weel een keer voor mij kijken hoor
Dat was wel te verwachten, maar goed, zolang je het maar laat smaken is het vast prima te hebben. Binnenkort nog 1 maal naar de moskeewokker hier in Eindhoven, en dan voortaan maar gewoon écht Indonesisch eten.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die paar keer dat ik er hier gegeten heb vond ik het matig. Dus was er een beetje bang voor toen ik naar Thailand ging, maar daar was het echt super lekker
De moskee wokkerquote:Op woensdag 19 april 2006 21:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten, maar goed, zolang je het maar laat smaken is het vast prima te hebben. Binnenkort nog 1 maal naar de moskeewokker hier in Eindhoven, en dan voortaan maar gewoon écht Indonesisch eten.
je gaat 'm nu kijken?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
@D.Rose, ik zal je wel verslag uitbrengen morgen
Krijg je meteen de redenen erbij om niet te kijken. Of wil je die nu al hebben?
Ah ok, dacht al dat ie bij de moskee zat ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 21:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat heb ik ooit ergens gelezen.. vond 't wel een goeie woordkeuze![]()
Nope, zijn er nog wel een paar honderd miljoen minimaal die dat mooi vindenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
zo'n rare smaak heb ik toch niet? Beetje getint, zwart haar?
met haar is niets mis, ik stem alleen niet voor actrices, maar voor de hele filmquote:Op woensdag 19 april 2006 21:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
zo'n rare smaak heb ik toch niet? Beetje getint, zwart haar?
Is niet nodig, kan het zo ook wel gokkenquote:
Nee, dat nog net nietquote:Op woensdag 19 april 2006 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ok, dacht al dat ie bij de moskee zat ofzo
ooh.. gelukkig danquote:Op woensdag 19 april 2006 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, zijn er nog wel een paar honderd miljoen minimaal die dat mooi vinden![]()
ooh.. op die fietsquote:Op woensdag 19 april 2006 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
met haar is niets mis, ik stem alleen niet voor actrices, maar voor de hele film
Nog net nietquote:
Die's nog een stuk lopen gelukkig. Ik ben wat dat betreft net een Indonesiër.. Moskee niet in mijn buurtquote:Op woensdag 19 april 2006 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog net niet
Bij dat pokke ding daar in het centrum. Die altijd tijdens de tentamens lawaai moest maken![]()
niet echt betrouwbare bron dusquote:Op woensdag 19 april 2006 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is niet nodig, kan het zo ook wel gokken
Er zijn films waar ik zeker naar kijk als er een bepaalde actrice of acteur inzit. Meestal kijk ik eerst naar de film of dat me wat lijktquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 22:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die's nog een stuk lopen gelukkig. Ik ben wat dat betreft net een Indonesiër.. Moskee niet in mijn buurt![]()
Ja, dat heb ik ook. En ik zapte toevallig langs Blue Crush toen ie net begon.. geluksvogel dat ik wasquote:Op woensdag 19 april 2006 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn films waar ik zeker naar kijk als er een bepaalde actrice of acteur inzit. Meestal kijk ik eerst naar de film of dat me wat lijkt
dat heb ik nou nooitquote:Op woensdag 19 april 2006 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn films waar ik zeker naar kijk als er een bepaalde actrice of acteur inzit. Meestal kijk ik eerst naar de film of dat me wat lijkt
T zijn er maar een paar hoor. En meestal vind ik die films ook goed, zo niet gaat het snel uitquote:Op woensdag 19 april 2006 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat heb ik nou nooit
maar ik ben dan ook een beetje allergisch voor de veredeling van acteurs/actrices
vaalr welquote:Op woensdag 19 april 2006 22:06 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga er een eind aan maken voor vandaag. Ik wens het jullie
Welterusten alvastquote:Op woensdag 19 april 2006 22:06 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga er een eind aan maken voor vandaag. Ik wens het jullie
en wie zijn de gelukkige?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T zijn er maar een paar hoor. En meestal vind ik die films ook goed, zo niet gaat het snel uit
Natalie Portman, Sean Connery en Jean Renoquote:
Sport is gezond voor jequote:Op woensdag 19 april 2006 22:12 schreef Sjowhan het volgende:
Ik isch weer alaive
Alleen een pijnlijke enkel aan over gehouden die ff zin had om een andere kant op te gaan
ik heb van allen wel films gezien, maar niet allen van allenquote:Op woensdag 19 april 2006 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natalie Portman, Sean Connery en Jean Reno
Dat ik ook niet, maar als ik zie dat er een film met 1 van hun op tv komt kijk ik zekerquote:Op woensdag 19 april 2006 22:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb van allen wel films gezien, maar niet allen van allen
ik kijk niet zo vaak films op tv, ik heb ze meestal daarvoor al gezienquote:Op woensdag 19 april 2006 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ik ook niet, maar als ik zie dat er een film met 1 van hun op tv komt kijk ik zeker
Jij kijkt je downloads dus welquote:Op woensdag 19 april 2006 22:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kijk niet zo vaak films op tv, ik heb ze meestal daarvoor al gezien
ik heb geen ijsquote:Op woensdag 19 april 2006 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sport is gezond voor je![]()
IJs erop doen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |