sociaal van jequote:Op woensdag 19 april 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij mag 'm ook nog weel een keer voor mij kijken hoor
Dat was wel te verwachten, maar goed, zolang je het maar laat smaken is het vast prima te hebben. Binnenkort nog 1 maal naar de moskeewokker hier in Eindhoven, en dan voortaan maar gewoon écht Indonesisch eten.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die paar keer dat ik er hier gegeten heb vond ik het matig. Dus was er een beetje bang voor toen ik naar Thailand ging, maar daar was het echt super lekker
De moskee wokkerquote:Op woensdag 19 april 2006 21:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten, maar goed, zolang je het maar laat smaken is het vast prima te hebben. Binnenkort nog 1 maal naar de moskeewokker hier in Eindhoven, en dan voortaan maar gewoon écht Indonesisch eten.
je gaat 'm nu kijken?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
@D.Rose, ik zal je wel verslag uitbrengen morgen
Krijg je meteen de redenen erbij om niet te kijken. Of wil je die nu al hebben?
Ah ok, dacht al dat ie bij de moskee zat ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 21:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat heb ik ooit ergens gelezen.. vond 't wel een goeie woordkeuze![]()
Nope, zijn er nog wel een paar honderd miljoen minimaal die dat mooi vindenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
zo'n rare smaak heb ik toch niet? Beetje getint, zwart haar?
met haar is niets mis, ik stem alleen niet voor actrices, maar voor de hele filmquote:Op woensdag 19 april 2006 21:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
zo'n rare smaak heb ik toch niet? Beetje getint, zwart haar?
Is niet nodig, kan het zo ook wel gokkenquote:
Nee, dat nog net nietquote:Op woensdag 19 april 2006 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ok, dacht al dat ie bij de moskee zat ofzo
ooh.. gelukkig danquote:Op woensdag 19 april 2006 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, zijn er nog wel een paar honderd miljoen minimaal die dat mooi vinden![]()
ooh.. op die fietsquote:Op woensdag 19 april 2006 21:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
met haar is niets mis, ik stem alleen niet voor actrices, maar voor de hele film
Nog net nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |