Nee, je hebt een nieuwe tv.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:30 schreef Tomhoog het volgende:
is vPersie trouwens breder egworden?
waarom Bergkamp aan de zijkant..
waarom vPersie op het middenveld..
squarel ofzo hoor..eekhoorn kennen ze daar niet.
Wat een klote toeters hebben ze trouwen zeg
valt slecht in trouwensquote:Op woensdag 19 april 2006 22:32 schreef Entonie het volgende:
[..]
hijs altijd al (zo) breed geweest..
wat denk je op het middenveld.. is niet zijn plekquote:
Villarreal = Argentijnen en een Uruguyaanquote:Op woensdag 19 april 2006 22:34 schreef Tomhoog het volgende:
3spanjolen zijn aanstellers
je weet et kennelijk allemaal beter dan wengerquote:Op woensdag 19 april 2006 22:36 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
wat denk je op het middenveld.. is niet zijn plek
ze leren er de mentaliteit en Z-A zijn ongeveer gelijk aan de spanjaardenquote:Op woensdag 19 april 2006 22:37 schreef WeebI het volgende:
[..]
Villarreal = Argentijnen en een Uruguyaan
Wenger doet die waarschijnlijk voor de ervaring voor zijn jonge spelers..quote:Op woensdag 19 april 2006 22:37 schreef Entonie het volgende:
[..]
je weet et kennelijk allemaal beter dan wenger![]()
Arsenal is alleen maar buitenlanders. Geen Brit te bekennen.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:37 schreef WeebI het volgende:
Villarreal = Argentijnen en een Uruguyaan
Theo Walcott op de bankquote:Op woensdag 19 april 2006 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Arsenal is alleen maar buitenlanders. Geen Brit te bekennen.
Sol & Ashley normaliterquote:Op woensdag 19 april 2006 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Wenger heeft daar wel eens wat over gezegt? d?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
vertel eens iets nieuws. dit lees ik elke weekquote:Op woensdag 19 april 2006 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Boeie,de winst is het enige wat teltquote:Op woensdag 19 april 2006 22:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het was niet slecht ofzo, maar de hele wedstrijd was echt saai
Punt.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Boeie,de winst is het enige wat telt
Ik heb niets met die schijtfransen, noch met Villareal. Dus ik wil vermaakt worden. Dat is Arsenal en Villareal niet gelukt.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Boeie,de winst is het enige wat telt
En zijn assistent-scheidsrechters nog erger.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:47 schreef borisz het volgende:
die ref was klote
De ref is hetzelfde als scheidsquote:
Precies,9 and counting...quote:Op woensdag 19 april 2006 22:50 schreef Trancelocator het volgende:
En weer de nul gehouden...
Ik was het woordje "assistent" even vergeten.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De ref is hetzelfde als scheids
Ik hoef je toch geen Engelse les te geven?
kom je een heel end mee in Europa, goede prestatie van Arsenal dus.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:50 schreef Trancelocator het volgende:
En weer de nul gehouden...
Hapquote:Op woensdag 19 april 2006 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was het woordje "assistent" even vergeten.
Ben je verliefd op Forlanquote:
Unieke foto's natuurlijk, heb ze allemaal opgeslagen. Leuk voor laterquote:
En dat tijdens de laatste internationale wedstrijd op Highbury. Toeval of gepland?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:26 schreef brighton het volgende:
[..]
Unieke foto's natuurlijk, heb ze allemaal opgeslagen. Leuk voor later
Voetbalquiz over een jaar of wat...Welke wedstrijd werd opgevrolijkt door een eekhoorn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |