Als je uit de douch komt zweet je vaak al direct nog van de warmte. Verder heb ik een boxer aan in bed en niet als ik me afdroog. Plus ruik maar aan je handdoek de volgende dag, toch een stuk minder fris.quote:Op donderdag 20 april 2006 02:04 schreef Slarioux het volgende:
Typisch dat de vraag "waar wordt je handdoek dan vies van" niet beantwoord wordt.
Nou, lach dan maar om mij want ik doe het wekelijks. Dan lach ik een beetje om jou, kquote:Op woensdag 19 april 2006 21:21 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Nu weet ik dat sommige mensen echt wékelijks hun beddengoed verschonen, maar daar moet ik altijd een beetje stiekem om lachen. Ik bedoel... ben je smerig ofzo!?
Het kost me net iets minder dan 10 minutenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:27 schreef Herkauwer het volgende:
Wekelijks!Dat mensen daar tijd voor hebben!
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef erodome het volgende:
Strijk je dat joh??????????
Een molton zit over je matras, een matrasbeschermer ónder je matras (direct op de lattenbodem dus). En ja, ik gebruik beiden. De molton gaat ook netjes elke week in de was. Ook draai ik elke week mijn matras even om. Doen meer mensen dat?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:27 schreef Libris het volgende:
Gebruiken jullie trouwens nog moltons (of matrasbeschermers)?
Trouwens ook geen dekens, alleen een dekbedhoes..
ach je komt toch wel te weten hoevaak iedereen zijn dekbed verschoontquote:Op donderdag 20 april 2006 14:47 schreef Jajong het volgende:
En allemaal lekker happen op de kloon!
Eik hetzelfde met de plantjes watergeven bedenk ik me.quote:
Die hebben zeker een wasserette aan huisquote:Op woensdag 19 april 2006 21:23 schreef computergirl het volgende:
volgen mij zijn er legio mensen die dagelijks hun beddengoed verschonen.
Heb gewoon een vaste dag voor het verschonen van mijn bed: iedere zondagquote:Op donderdag 20 april 2006 19:09 schreef vosss het volgende:
Dat er mensen zijn die precies bijhouden hoelang ze met hun beddegoed en handdoeken doen vind ik zo mogelijk nog enger dan het 4 maanden laten liggen
Ergo: eens in de zoveel tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |