Dan vind ik dat wij die mensen even collectief moeten gaan uitlachen.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:23 schreef computergirl het volgende:
volgen mij zijn er legio mensen die dagelijks hun beddengoed verschonen.
Je verliest volgens mij 1,5 liter vocht per nacht door "zweet" als het niet meer isquote:Op woensdag 19 april 2006 21:21 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Is dat nu serieus weinig?
Ik zweet niet echt en ik plas niet meer in bed...
1,5 liter vocht? Hoe kom je erbij?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Je verliest volgens mij 1,5 liter vocht per nacht door "zweet" als het niet meer is
Zelf verschoon ik iedere week m'n beddengoed en doe 3 douchebeurten met een handdoek. Heel normaal volgens mij
misschien heeft hij niet zovaak sexquote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef Zwaffel het volgende:
1x per maand hiero. En als je sex in bed hebt,zweet je toch ook? 4x per jaar is wel weinig
Áls je sex hebt wel ja.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef Zwaffel het volgende:
1x per maand hiero. En als je sex in bed hebt,zweet je toch ook? 4x per jaar is wel weinig
Hier ook in de 2 á 3 weken. Normaliter 2 maar soms vergeet ik het wel eens en dan is het drie...quote:Op woensdag 19 april 2006 21:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Eens in de 2 á 3 weken. Hangt af van het weer ook. In de zomer net wat vaker dan in de winter. 4x per jaar vind ik te weinig. Het is ook lekker om in een schoon en fris bed te kruipen na een lange dag.
Meer iets van een halve liter, dacht ik. Zweet, kwijl..quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
1,5 liter vocht? Hoe kom je erbij?![]()
En als je op deze manier doorgaat, wíl er ook geen vrouw in jouw bed liggen.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Áls je sex hebt wel ja.
Ik ben nog niet getrouwd... dus in mijn bed zal er geen neukpartij plaatsvinden.
Dat getal was me bijgebleven, maar het blijkt een halve liter tot een hele te zijn. Toch een paar glazen water die iedere nacht langzama je matras en lakens ingaanquote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Duiveltja het volgende:
Hier wordt het om de week verschoond. 4 x per jaar is gewoon ranzig.
Dat klopt wel hoor. Je merkt het alleen niet omdat het opgedroogd is voor je wakker wordt, en aangezien je het over het hele oppervlak van je lichaam verliest is het dus ook niet zo dat je er zeiknat wordt.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
ik ben ook niet getrouwd,maar er wordt regelmatig in mn bed geneukt. (vriend)quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Áls je sex hebt wel ja.
Ik ben nog niet getrouwd... dus in mijn bed zal er geen neukpartij plaatsvinden.
Ik ook niet bij jou.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik verschoon m'n bed 1 x in de 2 á 3 weken en doe ongeveer drie douchebeurten met een handdoek.
En ik zou niet bij jou in bed willen slapeninkoppertje: maar jij ook niet bij mij, denk ik
Dat valt wel mee, alleen het strijkwerk...quote:Op woensdag 19 april 2006 21:40 schreef MissX het volgende:
Het enigste wat echt kut is, is iedere week dat bed opmaken
Hoeveel BHFH topics ga je eigelijk nog openen?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:42 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Ik ook niet bij jou.
En drie douchebeurten met één handdoek!? Gatverdamme, sorry maar dat vind ík dus ranzig. Ik gebruik elke douchebeurt een frisse, schone handdoek. En ik douche tweemaal daags...
ja precies om de 4 dagen ofzo.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:42 schreef deedeetee het volgende:
Elke week en als het zomers erg warm is vaker![]()
Verwend wijf.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:42 schreef Zwaffel het volgende:
ik hoor net van mams (woon nog thuis) dat het 1x in de 2 weken (soms 3 ) gedaan wordt hier.
niet 4 dus
hey,ik dank god op mn blote voeten dat ik niet bij jou in bed hoef te slapen.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:43 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Verwend wijf.![]()
Je moet van je ma horen hoevaak het gebeurt? Tering.
Ik durf te wedden dat jij het slechts twee keer per jaar gaat verschonen zodra je het huis uit gaat. Of misschien nog erger... je gaat het hele jaar in een slaapzak liggen meuren.
Dat doe ik dus niet. Er is maar 1 ding wat ik echt weiger te doen in het huishouden en dat is strijken, heb ook geen strijkijzer/plankquote:Op woensdag 19 april 2006 21:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, alleen het strijkwerk...
waarom is dat ranzig?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:42 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Ik ook niet bij jou.
En drie douchebeurten met één handdoek!? Gatverdamme, sorry maar dat vind ík dus ranzig. Ik gebruik elke douchebeurt een frisse, schone handdoek. En ik douche tweemaal daags...
LOLquote:Op woensdag 19 april 2006 21:44 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
hey,ik dank god op mn blote voeten dat ik niet bij jou in bed hoef te slapen.![]()
![]()
![]()
Zeker het strijken van beddengoed snap ik niet, dat is na een uur toch al weer verkreukt en je slaapt toch met je ogen dicht.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:45 schreef MissX het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet. Er is maar 1 ding wat ik echt weiger te doen in het huishouden en dat is strijken, heb ook geen strijkijzer/plank
Strijk je dat joh??????????quote:Op woensdag 19 april 2006 21:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, alleen het strijkwerk...
Pfieuw ik ben niet de enige die dat soort dingen niet strijktquote:Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Strijk je dat joh??????????
Daar begin ik duis echt niet aan he, wrijf het wel een beetje netjes als het ligt en daar moet men het maar mee doen wat mij betrefd
Idem strijken is zo stomquote:Op woensdag 19 april 2006 21:53 schreef deedeetee het volgende:
Strijken doe ik 't ook niet da's nergens voor nodig![]()
Dat vind ik ranzig. Handdoeken mogen dagelijks, beddengoed wekelijks.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:25 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou het heel erg ranzig vinden, elke 2 of 3 maanden m'n beddegoed verwisselen. Hier bij mij thuis ongeveer 1 keer per week, net als de handdoeken.
Verrek, dat omdraaien is een goed idee!quote:Op woensdag 19 april 2006 22:02 schreef Adfundum het volgende:
hoeslaken 1 x per week, mijn dekbed draai ik altijd nog 1 x om
Dan bedoel ik niet het voeteneinde onder je kin leggen hèquote:Op woensdag 19 april 2006 22:05 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Verrek, dat omdraaien is een goed idee!
Serieus nog nooit aan gedacht.![]()
Ben het met je eens Viking.... goed idee nooit aan gedacht!quote:Op woensdag 19 april 2006 21:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom is dat ranzig?
Je komt toch schoon onder de douche vandaan, dus waar wordt die handdoek vies van dan?
dekbed draai ik dagelijks om na een filse klopbeurtquote:Op woensdag 19 april 2006 22:05 schreef Rudi-Carrell het volgende:
[..]
Verrek, dat omdraaien is een goed idee!
Serieus nog nooit aan gedacht.![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 22:22 schreef Jor-El het volgende:
Een tot twee keer per jaar, max. Kijk, op een gegeven moment komt de schimmel er wel op maar goed. En daarna groeien de haren erop. Maar da’s wel lekker. Die haren liggen wel lekker zacht. Alleen wordt dat hele zaakje op een gegeven moment keihard, en dan krijg je van die korsten. Kijk en da vind ik kut. Dat ligt voor geen meter.
Dan gaat het hele zaakje er af. Moet je misschien wel een spatel voor gebruiken want dat laken plakt natuurlijk aan het matras.
Maar da hoeft maar een keer per jaar of zo dus……..
wat ik al tegen TS zei: je bent schoon als je onder de douche vandaan komt. Waar worden handdoeken vies van dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat vind ik ranzig. Handdoeken mogen dagelijks, beddengoed wekelijks.
Exact. je hebt helemaal gelijk. Elke week wordt het verschoond.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:25 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou het heel erg ranzig vinden, elke 2 of 3 maanden m'n beddegoed verwisselen. Hier bij mij thuis ongeveer 1 keer per week, net als de handdoeken. Zelfs al ben je niet "vies", je lichaam zweet en verliest huid en haren, en dat gaat samen met bacterien rotten of stinken.
Nee bedankt, ik hou het liever schoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |