quote:Op woensdag 19 april 2006 20:12 schreef Z het volgende:
Ken ik niet, zal ik eens opzoeken.
Volgens mijn definitie is het wel indiequote:Op woensdag 19 april 2006 22:54 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hij kent het niet! het is dan ook geen indie
Overigens Grobbel, doe jij eens even rustig tegen mij. Ik heb je uit mijn top 3 gelaten, ja.![]()
Ik hoorde vandaag het album van Nizlopi aanstaan bij Van Leest, is dus uit! Klonk goed!![]()
Eens. Evenals Band of Horses. Built To Spill maakt ook goede indruk tot nu toe.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:37 schreef -Dries- het volgende:
Josh Ritter > eindjaars lijst top 10
Niet mee eens, vind het echt leuk klinkenquote:
Leek.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet mee eens, vind het echt leuk klinken
quote:
Ik dacht dat we het er niet meer over zouden hebben?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:54 schreef Lieke_K het volgende:
Overigens Grobbel, doe jij eens even rustig tegen mij. Ik heb je uit mijn top 3 gelaten, ja.![]()
Uh, jij had beslist dat we het er niet meer over zouden hebben. Maar is goed, ik geef je gelijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het er niet meer over zouden hebben?
Enfin, het ging er dus over dat je niet door had dat Z en bigshadow een beetje aan het dollen waren, en dan is een plakkaatje als 'triest figuur' en die wat flauwe generalisaties in dat UVT-topic wel een lullig resultaat van zo'n misverstand - dus vandaar mijn opmerkingen.
Nou ja, ik heb 'm alleen nog maar geluisterpaald, maar hij's wel weer fijn. Niet zo fenomenaal als de vorige, maar die kwam voor mij als een donderslag bij heldere hemel. Of je 'm nodig hebt? Als je geld over hebt doen natuurlijk, al voegt het niet erg veel toe.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:07 schreef ranja het volgende:
Hoe is de nieuwe Blues Brother Castro? Iemand die 'm al heeft? Op de Luisterpaal vond ik 'm wel goed klinken, weet alleen niet of ik nog een BBC nodig heb
Ja.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:42 schreef peaceman het volgende:
Kent hier iemand Mi and l'Au ?
Ik vond t op MM indrukwekkend, maar kan me ook voorstellen dat mensen het saai vonden.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja.
Weet niet echt wat ik er van moet denken... Denk dat ik 't vaker moet horen.
quote:Op donderdag 20 april 2006 08:39 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Uh, jij had beslist dat we het er niet meer over zouden hebben. Maar is goed, ik geef je gelijk.![]()
En als follow-up voor Lieke's suggestie: je kunt wat nummers beluisteren van Nightmare of You op hun myspace pagina: http://www.myspace.com/nightmareofyouquote:
Panic at the disco vind ik dus geen reet aan, totaal niet interessant en voegt ook niks nieuws toe IMO.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:17 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Panic! At the Disco is de nieuwe hype, kom je ook echt overal tegen. Het is wel leuk, vermakelijk, niet echt vernieuwend. Ik ga na enkele nummers vaak op zoek naar iets anders om op te zetten.
Band of Horses: fijne band, is mijn oordeel na een paar luisterbeurten.
Wie kent hier Anna Ternheim? Na een goeie recensie in Platomania maar eens dat album binnengehaald... mooie plaat! Valt ongetwijfeld niet onder indie, maar ach, die discussie is intussen al zo oud
dat vind ik werkelijk de slechtste bandnaam die ik ooit heb gezien, het klinkt niet, het slaat nergens op (vast de eerste twee letters van de namen van de bandleden of zo) en het blijft echt niet hangen. maar goed, da's dan mijn mening hequote:Op woensdag 19 april 2006 22:54 schreef Lieke_K het volgende:
Ik hoorde vandaag het album van Nizlopi aanstaan bij Van Leest, is dus uit! Klonk goed!![]()
Ik vind Infadels nog steeds tof dus dat komt mooi uitquote:Op donderdag 20 april 2006 10:46 schreef OMG het volgende:
Panic! At The Disco vond ik net zo tof als dat ik Infadels tof vond. Voor een week of 2 dus, daarna begon het me flink de neus uit te hangen. Nightmare Of You vind ik een stuk leuker, al luister ik het ook niet vaak.
Zijn er nog mensen die 6 mei naar Tarantula A.D. gaan? Ik denk er nog over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |