abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37104066
Mooi aangesloten vorige week, was te doen. Behalve dat t nummer om het hele gedoe te activeren verkeerd in de handleiding stond en na 9 keer bellen konden ze ons dat eindelijk vertellen.
Nu vandaag, hele dag waren we telefonisch onbereikbaar opeens, na prutsen met kabeltjes en kijken wat er verkeerd was, klantenservice gebeld, blijkt dat ze nu alles hebbne overgezet op digitaal (nu pas) nu kon de splitter er tussenuit en bleek dat alles t ineens deed. ZET DAT DAN OOK IN DE HANDLEIDING, wij wisten van niets.

hoop gedoe
pi_37104132
Dat kan je zelf toch wel bedenken als je de voip beltoon hoort dan weet je dat je die analoge kabel niet meer nodig heb (dus splitter wegtieven )
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_37104210
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:16 schreef Steve-O het volgende:
Dat kan je zelf toch wel bedenken als je de voip beltoon hoort dan weet je dat je die analoge kabel niet meer nodig heb (dus splitter wegtieven )
wtf is een voip beltoon, sorry..
het voiplampje brandde (al vanaf t installeren), alleen de telefoon deed vandaag brak NÁ het intoetsen van nummer, internet deed t.
Ik ben niet thuis in de wereld die telematica heet. En dat wilde ik graag zo houden.
pi_37104321
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:18 schreef Fatality het volgende:

[..]

wtf is een voip beltoon, sorry..
het voiplampje brandde (al vanaf t installeren), alleen de telefoon deed vandaag brak NÁ het intoetsen van nummer, internet deed t.
Ik ben niet thuis in de wereld die telematica heet. En dat wilde ik graag zo houden.
Daarom ben ik er ik help mensen met dit soort simpele klachten
  woensdag 19 april 2006 @ 19:37:22 #5
94113 Kurk
:D Kijk, een post -->
pi_37104813
-edit-

[ Bericht 51% gewijzigd door flugeltje op 19-04-2006 19:45:30 (geen lege quotes, zie FAQ) ]
Eerst stond hier niets, maar nu wel.
pi_37104828
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:21 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Daarom ben ik er ik help mensen met dit soort simpele klachten
dan mag je ervoor zorgen dat ik in vervolg direct bij je uitkom, de eesrte 6 a 7 mensen op de helpdesk hadden geen idee waar het over ging.
pi_37104873
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door flugeltje op 19-04-2006 19:45:58 (offtopic) ]
pi_37105036
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:37 schreef Fatality het volgende:

[..]

dan mag je ervoor zorgen dat ik in vervolg direct bij je uitkom, de eesrte 6 a 7 mensen op de helpdesk hadden geen idee waar het over ging.
Is goed vraag maar naar Steve-O
pi_37105873
Mag je hopen dat je gebeld wordt voor een klantevredenheidsonderzoek, dan kan je je gal spuwen.
Buurman, ik hier?
pi_37113515
Het nummer stond niet verkeerd in de handleiding, het is gewoon een omweg als het orgineel niet werkt. Officieel horen ze je het niet eens te geven, en moet via een omweg je portering in werking worden gezet. Dus zeik niet en wees blij.
pi_37114944
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:25 schreef Haijo het volgende:
Het nummer stond niet verkeerd in de handleiding, het is gewoon een omweg als het orgineel niet werkt. Officieel horen ze je het niet eens te geven, en moet via een omweg je portering in werking worden gezet. Dus zeik niet en wees blij.
Het origineel niet werkt?
Over welk origineel heb je het?
ik zal het morgen even voor je citeren
pi_37115042
Zulke dingen horen je uitgelegd te worden als je het aanvraagt. Daarom moet je ook gewoon bij heiden6 in de Primafoon langskomen. (Overigens kan een splitter niet zoveel kwaad.)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_37115128
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:17 schreef heiden6 het volgende:
Zulke dingen horen je uitgelegd te worden als je het aanvraagt. Daarom moet je ook gewoon bij heiden6 in de Primafoon langskomen. (Overigens kan een splitter niet zoveel kwaad.)
Primafoon hengelo al geweest. "Ja meneer dat moet u via 'mijnkpn' regelen, daar valt dat allemaal te regelen" Ik zo van .. huh -> n ietwaar.. zij zo ja dan weten wij t ook niet .. ik zo van ..

en normaal fix ik die dingen zo, maar omtrent het internetplusbellen is zo weinig nuttige info te vinden

(en vrouwen op een technische helpdesk )
pi_37115393
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:21 schreef Fatality het volgende:

[..]

Primafoon hengelo al geweest. "Ja meneer dat moet u via 'mijnkpn' regelen, daar valt dat allemaal te regelen" Ik zo van .. huh -> n ietwaar.. zij zo ja dan weten wij t ook niet .. ik zo van ..

en normaal fix ik die dingen zo, maar omtrent het internetplusbellen is zo weinig nuttige info te vinden

(en vrouwen op een technische helpdesk )
Je had het daar aan moeten vragen bedoel ik. Voor (technische) ondersteuning moet je op de helpdesk zijn, omdat een deel van de medewerkers in de winkel daar weinig kaas van heeft gegeten, het niet onze taak is en wij er ook geen bevoegdheid/mogelijkheden toe hebben.

En ik kan me ook niet voorstellen dat dat in één van de handleidingen verkeerd is gegaan, dat is uiteraard massaproductie. Welk nummer heb je uiteindelijk gebeld?
pi_37115634
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je had het daar aan moeten vragen bedoel ik. Voor (technische) ondersteuning moet je op de helpdesk zijn, omdat een deel van de medewerkers in de winkel daar weinig kaas van heeft gegeten, het niet onze taak is en wij er ook geen bevoegdheid/mogelijkheden toe hebben.

En ik kan me ook niet voorstellen dat dat in één van de handleidingen verkeerd is gegaan, dat is uiteraard massaproductie. Welk nummer heb je uiteindelijk gebeld?
0800-nogiets. toen was t in een keer geactiveerd. 1369 stond in t boekje, nummer bleek niet te bestaan.
pi_37115828
Ik heb zojuist even naar 1369 gebeld, en ik krijg direct te horen 'welkom bij de activeringsdienst voor IPB van KPN'.
pi_37117904
Bij 99 van de 100 mensen gaat het goed. Of dacht je nou echt dat KPN een niet-bestaand nummer ging gebruiken? Enig idee hoeveel fucking werk wij zouden hebben?
pi_37118732
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:44 schreef Fatality het volgende:

[..]

0800-nogiets. toen was t in een keer geactiveerd. 1369 stond in t boekje, nummer bleek niet te bestaan.
Deed het bij mij prima!
Inderdaad met dat activeren stond niet in de handleiding en moesten wij na 3 uur telefoonhangen ook achterkomen
Er loopt ook een topic in DIG overigens
pi_37122110
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:52 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb zojuist even naar 1369 gebeld, en ik krijg direct te horen 'welkom bij de activeringsdienst voor IPB van KPN'.

Bij mij doet ie het nu inderdaad óók.
Maar vorige week enkele dagen achterelkaar meermalen geprobeerd, 'dit nummer is niet in gebruik'.

geen idee waarom ie t nu wel doet
pi_37122146
quote:
Op donderdag 20 april 2006 08:01 schreef Haijo het volgende:
Bij 99 van de 100 mensen gaat het goed. Of dacht je nou echt dat KPN een niet-bestaand nummer ging gebruiken? Enig idee hoeveel fucking werk wij zouden hebben?
Ik spreek dan ook niet uit de naam van die 99 mensen, bij mij heeft ie t al die tijd niet gedaan en via dat nummer 0800-**** deed ie t in no-time.
pi_37177067
Ik heb vanavond ook internetPlusBellen geïnstalleerd bij een kennis van me, maar kreeg de telefoon-activatie niet voor elkaar (internet werkt overigens prima).

Situatie aldaar:

-Betreft een newline PSTN aansluiting
-Pakket Siemens draadloos modem, echter gewoon met UTP aangesloten.
-Afstand ISRA --> Splitter: 20 cm (ik zal morgen proberen zonder splitter).
-kabel van splitter (modem en telefoon) naar Siemens 'adsl' en 'lijn' aansluiting.
-Telefoon aangesloten op 'tel1' aansluiting: Er is een kiestoon.
-Aktivatie-nummer 1369 gebeld (voip lampje gaat branden) en volgens KPN-computerstem wordt de verbinding na ongeveer 3 minuten geactiveerd
-Nu, 3 UUR later, niks, noppes, nada Er is wel een kiestoon, maar ik krijg bij het draaien van wat voor nummer dan ook een "in gesprek-toon".
Als ik met mijn mobiel het betreffende nummer bel, krijg ik geen gehoor.

Ik geef toe dat het eigenlijk dom van me was om die splitter ertussen te knallen, gezien dat ding helemaal niet nodig is bij een compleet nieuwe lijn Maar goed... Opzich zou het toch evengoed moeten functioneren naar mijn idee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')