wtf is een voip beltoon, sorry..quote:Op woensdag 19 april 2006 19:16 schreef Steve-O het volgende:
Dat kan je zelf toch wel bedenken als je de voip beltoon hoort dan weet je dat je die analoge kabel niet meer nodig heb (dus splitter wegtieven)
Daarom ben ik er ik help mensen met dit soort simpele klachtenquote:Op woensdag 19 april 2006 19:18 schreef Fatality het volgende:
[..]
wtf is een voip beltoon, sorry..
het voiplampje brandde (al vanaf t installeren), alleen de telefoon deed vandaag brak NÁ het intoetsen van nummer, internet deed t.
Ik ben niet thuis in de wereld die telematica heet. En dat wilde ik graag zo houden.
dan mag je ervoor zorgen dat ik in vervolg direct bij je uitkom, de eesrte 6 a 7 mensen op de helpdesk hadden geen idee waar het over ging.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ik help mensen met dit soort simpele klachten
Is goed vraag maar naar Steve-Oquote:Op woensdag 19 april 2006 19:37 schreef Fatality het volgende:
[..]
dan mag je ervoor zorgen dat ik in vervolg direct bij je uitkom, de eesrte 6 a 7 mensen op de helpdesk hadden geen idee waar het over ging.
Het origineel niet werkt?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:25 schreef Haijo het volgende:
Het nummer stond niet verkeerd in de handleiding, het is gewoon een omweg als het orgineel niet werkt. Officieel horen ze je het niet eens te geven, en moet via een omweg je portering in werking worden gezet. Dus zeik niet en wees blij.
Primafoon hengelo al geweest. "Ja meneer dat moet u via 'mijnkpn' regelen, daar valt dat allemaal te regelen" Ik zo van .. huh -> n ietwaar.. zij zo ja dan weten wij t ook niet .. ik zo van ..quote:Op donderdag 20 april 2006 00:17 schreef heiden6 het volgende:
Zulke dingen horen je uitgelegd te worden als je het aanvraagt. Daarom moet je ook gewoon bij heiden6 in de Primafoon langskomen.(Overigens kan een splitter niet zoveel kwaad.)
Je had het daar aan moeten vragen bedoel ik. Voor (technische) ondersteuning moet je op de helpdesk zijn, omdat een deel van de medewerkers in de winkel daar weinig kaas van heeft gegeten, het niet onze taak is en wij er ook geen bevoegdheid/mogelijkheden toe hebben.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:21 schreef Fatality het volgende:
[..]
Primafoon hengelo al geweest. "Ja meneer dat moet u via 'mijnkpn' regelen, daar valt dat allemaal te regelen" Ik zo van .. huh -> n ietwaar.. zij zo ja dan weten wij t ook niet .. ik zo van ..![]()
en normaal fix ik die dingen zo, maar omtrent het internetplusbellen is zo weinig nuttige info te vinden
(en vrouwen op een technische helpdesk)
0800-nogiets. toen was t in een keer geactiveerd. 1369 stond in t boekje, nummer bleek niet te bestaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je had het daar aan moeten vragen bedoel ik. Voor (technische) ondersteuning moet je op de helpdesk zijn, omdat een deel van de medewerkers in de winkel daar weinig kaas van heeft gegeten, het niet onze taak is en wij er ook geen bevoegdheid/mogelijkheden toe hebben.
En ik kan me ook niet voorstellen dat dat in één van de handleidingen verkeerd is gegaan, dat is uiteraard massaproductie. Welk nummer heb je uiteindelijk gebeld?
Deed het bij mij prima!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:44 schreef Fatality het volgende:
[..]
0800-nogiets. toen was t in een keer geactiveerd. 1369 stond in t boekje, nummer bleek niet te bestaan.
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:52 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb zojuist even naar 1369 gebeld, en ik krijg direct te horen 'welkom bij de activeringsdienst voor IPB van KPN'.
Ik spreek dan ook niet uit de naam van die 99 mensen, bij mij heeft ie t al die tijd niet gedaan en via dat nummer 0800-**** deed ie t in no-time.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:01 schreef Haijo het volgende:
Bij 99 van de 100 mensen gaat het goed. Of dacht je nou echt dat KPN een niet-bestaand nummer ging gebruiken? Enig idee hoeveel fucking werk wij zouden hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |