Nee, maar dat komt er nog wel van, binnen 1 jaar ben ik vast wel een weektje in Thailand geweest.quote:
laat maar zitten danquote:Op woensdag 19 april 2006 21:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
samengevat:
film zonder verhaal maar met een lekker wijf erin.
kan wel hoor:quote:
Dan weet je dus ook niet of het op elkaar lijktquote:Op woensdag 19 april 2006 21:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt er nog wel van, binnen 1 jaar ben ik vast wel een weektje in Thailand geweest.
Girlfight heeft best een goede ratingquote:Op woensdag 19 april 2006 21:47 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0210075/
http://www.imdb.com/name/nm0735442/
Meedere misschien nog wel, is weer leuke beeldvullingquote:Op woensdag 19 april 2006 21:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
samengevat:
film zonder verhaal maar met een lekker wijf erin.
Nou ja, Neder-Thais zal wel minder fris en minder smaakvol zijn. Zo is het met Indonesisch tenminste.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook niet of het op elkaar lijkt
Thais vind ik iig heel erg lekker.
wilde? als in verleden tijd?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik wilde dus nog even een uurtje tv gaan kijken..
Alleen die michelle rodriguezquote:Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Girlfight heeft best een goede rating
dat is een film met een goed verhaal vond ik. Ook deze was niet te lang geleden op TV.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Girlfight heeft best een goede rating
jij mag 'm ook nog weel een keer voor mij kijken hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meedere misschien nog wel, is weer leuke beeldvulling
beeldvulling.. zo stevig zijn ze niet hoor.. daar heb je er wel drie voor nodig voor 1 beeld.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meedere misschien nog wel, is weer leuke beeldvulling
Die paar keer dat ik er hier gegeten heb vond ik het matig. Dus was er een beetje bang voor toen ik naar Thailand ging, maar daar was het echt super lekkerquote:Op woensdag 19 april 2006 21:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou ja, Neder-Thais zal wel minder fris en minder smaakvol zijn. Zo is het met Indonesisch tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |