Elke keer een dagje langer?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nope, maar mijn oom wel. Voor de derde keer.
Uhuh.quote:
Oke danquote:Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nope, maar mijn oom wel. Voor de derde keer.
Toen ik daar de laatste keer was, was het helemaal onderbesneeuwd.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Oke dan
Ik ga zondag naar duitsland... Hopen op goed weer
Ach... ik ga richting mijn avatar dus dat is niet zo ver wegquote:Op donderdag 20 april 2006 09:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toen ik daar de laatste keer was, was het helemaal onderbesneeuwd.
Maar ja, dat was Berlijn, hè.
Tof!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... ik ga richting mijn avatar dus dat is niet zo ver weg
(in de eiffel)
Als het goed weer is enzo welquote:
Sneeuw zal er niet liggen.quote:
Ik hoop het niet.... Dan zal er ook weinig gereden worden op het circuitquote:
Logisch.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.... Dan zal er ook weinig gereden worden op het circuit
Hoort erbij... mijn vriendin ookalquote:
En als er wel sneeuw ligt gaan we snitzel eten en weer wegquote:
Mijn vriendin niet!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoort erbij... mijn vriendin ookal
Mr. Ch.!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:09 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Hallo, Miss. BS.
nu voel ik me lullig, want ik had me ingeschreven voor een excursie, waardoor iemand anders dus níét mee kon...quote:Op donderdag 20 april 2006 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoort erbij... mijn vriendin ookal
Laten we vandaag een wandeling in het bos maken. Is het goed als ik er deze keer iets vroeger ben, twaalf uur was nét te laat, vond je niet?quote:
Ja, we kwamen tijd tekort. Kom om half 12!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:12 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Laten we vandaag een wandeling in het bos maken. Is het goed als ik er deze keer iets vroeger ben, twaalf uur was nét te laat, vond je niet?
Deal. Zet je weer van die puike thee?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, we kwamen tijd tekort. Kom om half 12!
Dat is een beetje jammer jahquote:Op donderdag 20 april 2006 10:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nu voel ik me lullig, want ik had me ingeschreven voor een excursie, waardoor iemand anders dus níét mee kon...
Ik heb andere gekocht.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:14 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Deal. Zet je weer van die puike thee?
Eerder exotisch.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:15 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Oeh, "avontuurlijk".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |