abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37099440
Pfff, het lijkt wel of het aan de orde van de dag is: Het geroddel in je eigen klas....Denk je een opleiding te doen waar iedereen zo goed als volwassen is --> Meiden van rond de 20 die iedereen de grond in trappen, behalve zichzelf, want zij zijn perfect Ik walg echt van dat soort mensen...En nee, ik ben niet zo'n iemand die er ook maar iets van durft te zeggen...Laf eigenlijk, maar ik word er dus echt schijtziek van

Meer mensen die hier last van hebben....
pi_37099495
tja
das normaal geloof ik
  woensdag 19 april 2006 @ 16:45:39 #3
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_37099522
Gewoon haar foto en telefoonnummer op een datingsite zetten
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 19 april 2006 @ 16:45:55 #4
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_37099535
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef Bloempje19 het volgende:
Pfff, het lijkt wel of het aan de orde van de dag is: Het geroddel in je eigen klas....Denk je een opleiding te doen waar iedereen zo goed als volwassen is --> Meiden van rond de 20 die iedereen de grond in trappen, behalve zichzelf, want zij zijn perfect Ik walg echt van dat soort mensen...En nee, ik ben niet zo'n iemand die er ook maar iets van durft te zeggen...Laf eigenlijk, maar ik word er dus echt schijtziek van

Hee joh, dat moet je hier niet achter hun rug neerzetten
pi_37099541
roddelen heeft niks met leeftijd te maken ....

Hooguit is het opvallend dat het met het grootste enthousiasme door vrouwen gepraktiseerd wordt, terwijl mannen zich er redelijk van onthouden (alhoewel die veelal op andere wijze evengoed over anderen kunnen lasteren...)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_37099550
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef Bloempje19 het volgende:

Geen last van hoor wijven zijn bijna altijd zo.
Praten over andere mensen en daarna poeslief doen tegen de persoon waar ze het over hadden
Nee ik ben blij dat ik een man ben en gewoon kan zeggen waar het op staat.
pi_37099566
Ja, ok, iedereen doet dat wel eens....Maar zo openlijk als het bij ons gebeurd....Er gaat iemand voor de klas presenteren en meteen gaan die mondjes van diezelfde meiden heen en weer...En daarbij komt nog dat ik er elke dag bij in de bus zit en dat geroddel over iedereen aan moet horen, terwijl ik het helemaal niet WIL horen
pi_37099617
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef RM-rf het volgende:
roddelen heeft niks met leeftijd te maken ....
idd
heel veel mensen doen het, elke leeftijd
helaas
pi_37099655
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:47 schreef MLF het volgende:

[..]

idd
heel veel mensen vrouwen doen het, elke leeftijd
helaas
Vrouwen toch wel het meest!
Hoewel ik ook wel mannen heb meegemaakt
Helaas
Hoop niet dat je er zelf slachtoffer van bent!
pi_37099680
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef haarb0l het volgende:

[..]

Hee joh, dat moet je hier niet achter hun rug neerzetten
Ik uit alleen mijn frustraties...Jullie kennen ze toch niet....
pi_37099687
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef Bloempje19 het volgende:

... en dat geroddel over iedereen aan moet horen, terwijl ik het helemaal niet WIL horen
Em wat weerhoud je geweoon op een normale wijze te melden dat je het niet zo net vind op zo'n wijze over anderen te praten, of gewoon tegen zulke roddels in te gaan...
Het vereist misschien een beetje lef, maar je kunt er juist ook respect mee verdienen.

Of wil je de roddelaarsters eigenlijk liever 'te vriend(in)' houden, ben je bang anders het volgende roddelslachtoffer te worden?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_37099716
Ik ben ook een vrouw, maar zoals die meiden doe ik dat echt niet hoor...Ik hou niet van dat achterbakse gelul achter iemands rug om..Als je iets te zeggen hebt over een persoon, heb dan het lef om het recht in iemands gezicht te zeggen...
pi_37099764
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:50 schreef Bloempje19 het volgende:
Ik ben ook een vrouw, maar zoals die meiden doe ik dat echt niet hoor...Ik hou niet van dat achterbakse gelul achter iemands rug om..Als je iets te zeggen hebt over een persoon, heb dan het lef om het recht in iemands gezicht te zeggen...
Ik zeg ook niet iedere
Maar het zijn toch veelal vrouwen en die kunnen erg gemeen zijn onder elkaar
pi_37099765
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:49 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Em wat weerhoud je geweoon op een normale wijze te melden dat je het niet zo net vind op zo'n wijze over anderen te praten, of gewoon tegen zulke roddels in te gaan...
Het vereist misschien een beetje lef, maar je kunt er juist ook respect mee verdienen.

Of wil je de roddelaarsters eigenlijk liever 'te vriend(in)' houden, ben je bang anders het volgende roddelslachtoffer te worden?
Nou, als ik er iets van zeg, denk ik dat het alleen maar erger wordt....Ik bedoel, het maakt hen nix uit wie het allemaal hoort, want het kan ze geen reet schelen....
  woensdag 19 april 2006 @ 16:52:11 #15
140904 MLF
Unazukin
pi_37099793
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Vrouwen toch wel het meest!
Hoewel ik ook wel mannen heb meegemaakt
Helaas
Hoop niet dat je er zelf slachtoffer van bent!
geen idee
volgens mij zijn mannen net zo erg
pi_37099926
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:52 schreef MLF het volgende:

[..]

geen idee
volgens mij zijn mannen net zo erg
Mannen heb ik nog niet meegemaakt...Helaas zitten wij met allemaal meisjes in de klas....
pi_37099948
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:55 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Mannen heb ik nog niet meegemaakt...Helaas zitten wij met allemaal meisjes in de klas....
Je doet verzorging oid?
Met mijn zusje heb ik het inderdaad ook best wel erg meegemaakt, ze gingen daar best heel erg ver in!
Kunnen je het leven behoorlijk zuur maken
Maar zeg inderdaad gewoon eerlijk wat je van iemand vind ik z'n gezicht, dat slappe achter je rug om gezeik
Zo heb ik ook van een toen 'beste' vriend gehoord hoe die over mij dacht jaren later..
pi_37100023
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:56 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Je doet verzorging oid?
Met mijn zusje heb ik het inderdaad ook best wel erg meegemaakt, ze gingen daar best heel erg ver in!
Kunnen je het leven behoorlijk zuur maken
Maar zeg inderdaad gewoon eerlijk wat je van iemand vind ik z'n gezicht, dat slappe achter je rug om gezeik
Zo heb ik ook van een toen 'beste' vriend gehoord hoe die over mij dacht jaren later..
Is dat zo erg in de verzorging....Blijkbaar dus, want ik doe spw

En zo zie je maar wie je "vrienden" blijken te zijn
pi_37100093
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:58 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Is dat zo erg in de verzorging....Blijkbaar dus, want ik doe spw

En zo zie je maar wie je "vrienden" blijken te zijn
Oow ok, ook een favoriet onder vrouwen
Maar zijn doet inderdaad verzorging is dan ook wat lager niveau opzich.. En daar is het inderdaad heel erg!
Ja zo kom je er inderdaad achter wie je vrienden zijn
Het gaat even wat minder allemaal, een kut periode en floeps 3 kwart van je 'vrienden' zijn ineens foetsie
pi_37100094
Dat gaat door tot je 80e hoor.
pi_37100136
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:00 schreef Doodmetaal het volgende:
Dat gaat door tot je 80e hoor.
Ik weet het...Kan me er wel druk om gaan maken, maar blijkt wel dat dat geen zin heeft

In ieder geval handig zo'n klaagforum, kon ik het weer ff kwijt

Thnx voor de reacties
pi_37100173
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:02 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Ik weet het...Kan me er wel druk om gaan maken, maar blijkt wel dat dat geen zin heeft

In ieder geval handig zo'n klaagforum, kon ik het weer ff kwijt

Thnx voor de reacties
Nog de neiging ergens tegen te slaan/schoppen?
pi_37100497
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:03 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Nog de neiging ergens tegen te slaan/schoppen?
Nee, ben geen agressief persoon...Maar zou sommige mensen graag onder een bus terug vinden op het moment
pi_37101245
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:12 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Nee, ben geen agressief persoon...Maar zou sommige mensen graag onder een bus terug vinden op het moment
kan je niet zelf iets gruwelijks over hen verzinnen en het verspreiden?
pi_37102133
ppssst....zal ik een geheimpje verklappen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')