Hee joh, dat moet je hier niet achter hun rug neerzettenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef Bloempje19 het volgende:
Pfff, het lijkt wel of het aan de orde van de dag is: Het geroddel in je eigen klas....Denk je een opleiding te doen waar iedereen zo goed als volwassen is -->Meiden van rond de 20 die iedereen de grond in trappen, behalve zichzelf, want zij zijn perfect
Ik walg echt van dat soort mensen...En nee, ik ben niet zo'n iemand die er ook maar iets van durft te zeggen...Laf eigenlijk, maar ik word er dus echt schijtziek van
![]()
Meer mensen die hier last van hebben....
Geen last van hoor wijven zijn bijna altijd zo.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef Bloempje19 het volgende:
Pfff, het lijkt wel of het aan de orde van de dag is: Het geroddel in je eigen klas....Denk je een opleiding te doen waar iedereen zo goed als volwassen is -->Meiden van rond de 20 die iedereen de grond in trappen, behalve zichzelf, want zij zijn perfect
Ik walg echt van dat soort mensen...En nee, ik ben niet zo'n iemand die er ook maar iets van durft te zeggen...Laf eigenlijk, maar ik word er dus echt schijtziek van
![]()
Meer mensen die hier last van hebben....
iddquote:Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef RM-rf het volgende:
roddelen heeft niks met leeftijd te maken ....
Vrouwen toch wel het meest!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:47 schreef MLF het volgende:
[..]
idd
heel veel mensen vrouwen doen het, elke leeftijd
helaas
Ik uit alleen mijn frustraties...Jullie kennen ze toch niet....quote:Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef haarb0l het volgende:
[..]
Hee joh, dat moet je hier niet achter hun rug neerzetten
Em wat weerhoud je geweoon op een normale wijze te melden dat je het niet zo net vind op zo'n wijze over anderen te praten, of gewoon tegen zulke roddels in te gaan...quote:Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef Bloempje19 het volgende:
... en dat geroddel over iedereen aan moet horen, terwijl ik het helemaal niet WIL horen
Ik zeg ook niet iederequote:Op woensdag 19 april 2006 16:50 schreef Bloempje19 het volgende:
Ik ben ook een vrouw, maar zoals die meiden doe ik dat echt niet hoor...Ik hou niet van dat achterbakse gelul achter iemands rug om..Als je iets te zeggen hebt over een persoon, heb dan het lef om het recht in iemands gezicht te zeggen...
Nou, als ik er iets van zeg, denk ik dat het alleen maar erger wordt....Ik bedoel, het maakt hen nix uit wie het allemaal hoort, want het kan ze geen reet schelen....quote:Op woensdag 19 april 2006 16:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Em wat weerhoud je geweoon op een normale wijze te melden dat je het niet zo net vind op zo'n wijze over anderen te praten, of gewoon tegen zulke roddels in te gaan...
Het vereist misschien een beetje lef, maar je kunt er juist ook respect mee verdienen.
Of wil je de roddelaarsters eigenlijk liever 'te vriend(in)' houden, ben je bang anders het volgende roddelslachtoffer te worden?
geen ideequote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vrouwen toch wel het meest!
Hoewel ik ook wel mannen heb meegemaakt
Helaas
Hoop niet dat je er zelf slachtoffer van bent!
Mannen heb ik nog niet meegemaakt...Helaas zitten wij met allemaal meisjes in de klas....quote:Op woensdag 19 april 2006 16:52 schreef MLF het volgende:
[..]
geen idee
volgens mij zijn mannen net zo erg
Je doet verzorging oid?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:55 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
Mannen heb ik nog niet meegemaakt...Helaas zitten wij met allemaal meisjes in de klas....
Is dat zo erg in de verzorging....Blijkbaar dus, want ik doe spwquote:Op woensdag 19 april 2006 16:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je doet verzorging oid?
Met mijn zusje heb ik het inderdaad ook best wel erg meegemaakt, ze gingen daar best heel erg ver in!
Kunnen je het leven behoorlijk zuur maken
Maar zeg inderdaad gewoon eerlijk wat je van iemand vind ik z'n gezicht, dat slappe achter je rug om gezeik
Zo heb ik ook van een toen 'beste' vriend gehoord hoe die over mij dacht jaren later..
Oow ok, ook een favoriet onder vrouwenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:58 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
Is dat zo erg in de verzorging....Blijkbaar dus, want ik doe spw
En zo zie je maar wie je "vrienden" blijken te zijn![]()
Ik weet het...Kan me er wel druk om gaan maken, maar blijkt wel dat dat geen zin heeftquote:
Nog de neiging ergens tegen te slaan/schoppen?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:02 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
Ik weet het...Kan me er wel druk om gaan maken, maar blijkt wel dat dat geen zin heeft
In ieder geval handig zo'n klaagforum, kon ik het weer ff kwijt![]()
Thnx voor de reacties![]()
Nee, ben geen agressief persoon...Maar zou sommige mensen graag onder een bus terug vinden op het momentquote:Op woensdag 19 april 2006 17:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nog de neiging ergens tegen te slaan/schoppen?
kan je niet zelf iets gruwelijks over hen verzinnen en het verspreiden?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:12 schreef Bloempje19 het volgende:
[..]
Nee, ben geen agressief persoon...Maar zou sommige mensen graag onder een bus terug vinden op het moment![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |