abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37099440
Pfff, het lijkt wel of het aan de orde van de dag is: Het geroddel in je eigen klas....Denk je een opleiding te doen waar iedereen zo goed als volwassen is --> Meiden van rond de 20 die iedereen de grond in trappen, behalve zichzelf, want zij zijn perfect Ik walg echt van dat soort mensen...En nee, ik ben niet zo'n iemand die er ook maar iets van durft te zeggen...Laf eigenlijk, maar ik word er dus echt schijtziek van

Meer mensen die hier last van hebben....
pi_37099495
tja
das normaal geloof ik
  woensdag 19 april 2006 @ 16:45:39 #3
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_37099522
Gewoon haar foto en telefoonnummer op een datingsite zetten
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 19 april 2006 @ 16:45:55 #4
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_37099535
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef Bloempje19 het volgende:
Pfff, het lijkt wel of het aan de orde van de dag is: Het geroddel in je eigen klas....Denk je een opleiding te doen waar iedereen zo goed als volwassen is --> Meiden van rond de 20 die iedereen de grond in trappen, behalve zichzelf, want zij zijn perfect Ik walg echt van dat soort mensen...En nee, ik ben niet zo'n iemand die er ook maar iets van durft te zeggen...Laf eigenlijk, maar ik word er dus echt schijtziek van

Hee joh, dat moet je hier niet achter hun rug neerzetten
pi_37099541
roddelen heeft niks met leeftijd te maken ....

Hooguit is het opvallend dat het met het grootste enthousiasme door vrouwen gepraktiseerd wordt, terwijl mannen zich er redelijk van onthouden (alhoewel die veelal op andere wijze evengoed over anderen kunnen lasteren...)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_37099550
quote:

Geen last van hoor wijven zijn bijna altijd zo.
Praten over andere mensen en daarna poeslief doen tegen de persoon waar ze het over hadden
Nee ik ben blij dat ik een man ben en gewoon kan zeggen waar het op staat.
pi_37099566
Ja, ok, iedereen doet dat wel eens....Maar zo openlijk als het bij ons gebeurd....Er gaat iemand voor de klas presenteren en meteen gaan die mondjes van diezelfde meiden heen en weer...En daarbij komt nog dat ik er elke dag bij in de bus zit en dat geroddel over iedereen aan moet horen, terwijl ik het helemaal niet WIL horen
pi_37099617
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef RM-rf het volgende:
idd
heel veel mensen doen het, elke leeftijd
helaas
pi_37099655
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:47 schreef MLF het volgende:

[..]

idd
heel veel mensen vrouwen doen het, elke leeftijd
helaas
Vrouwen toch wel het meest!
Hoewel ik ook wel mannen heb meegemaakt
Helaas
Hoop niet dat je er zelf slachtoffer van bent!
pi_37099680
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef haarb0l het volgende:

[..]

Hee joh, dat moet je hier niet achter hun rug neerzetten
Ik uit alleen mijn frustraties...Jullie kennen ze toch niet....
pi_37099687
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef Bloempje19 het volgende:

... en dat geroddel over iedereen aan moet horen, terwijl ik het helemaal niet WIL horen
Em wat weerhoud je geweoon op een normale wijze te melden dat je het niet zo net vind op zo'n wijze over anderen te praten, of gewoon tegen zulke roddels in te gaan...
Het vereist misschien een beetje lef, maar je kunt er juist ook respect mee verdienen.

Of wil je de roddelaarsters eigenlijk liever 'te vriend(in)' houden, ben je bang anders het volgende roddelslachtoffer te worden?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_37099716
Ik ben ook een vrouw, maar zoals die meiden doe ik dat echt niet hoor...Ik hou niet van dat achterbakse gelul achter iemands rug om..Als je iets te zeggen hebt over een persoon, heb dan het lef om het recht in iemands gezicht te zeggen...
pi_37099764
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:50 schreef Bloempje19 het volgende:
Ik ben ook een vrouw, maar zoals die meiden doe ik dat echt niet hoor...Ik hou niet van dat achterbakse gelul achter iemands rug om..Als je iets te zeggen hebt over een persoon, heb dan het lef om het recht in iemands gezicht te zeggen...
Ik zeg ook niet iedere
Maar het zijn toch veelal vrouwen en die kunnen erg gemeen zijn onder elkaar
pi_37099765
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:49 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Em wat weerhoud je geweoon op een normale wijze te melden dat je het niet zo net vind op zo'n wijze over anderen te praten, of gewoon tegen zulke roddels in te gaan...
Het vereist misschien een beetje lef, maar je kunt er juist ook respect mee verdienen.

Of wil je de roddelaarsters eigenlijk liever 'te vriend(in)' houden, ben je bang anders het volgende roddelslachtoffer te worden?
Nou, als ik er iets van zeg, denk ik dat het alleen maar erger wordt....Ik bedoel, het maakt hen nix uit wie het allemaal hoort, want het kan ze geen reet schelen....
  woensdag 19 april 2006 @ 16:52:11 #15
140904 MLF
Unazukin
pi_37099793
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Vrouwen toch wel het meest!
Hoewel ik ook wel mannen heb meegemaakt
Helaas
Hoop niet dat je er zelf slachtoffer van bent!
geen idee
volgens mij zijn mannen net zo erg
pi_37099926
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:52 schreef MLF het volgende:

[..]

geen idee
volgens mij zijn mannen net zo erg
Mannen heb ik nog niet meegemaakt...Helaas zitten wij met allemaal meisjes in de klas....
pi_37099948
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:55 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Mannen heb ik nog niet meegemaakt...Helaas zitten wij met allemaal meisjes in de klas....
Je doet verzorging oid?
Met mijn zusje heb ik het inderdaad ook best wel erg meegemaakt, ze gingen daar best heel erg ver in!
Kunnen je het leven behoorlijk zuur maken
Maar zeg inderdaad gewoon eerlijk wat je van iemand vind ik z'n gezicht, dat slappe achter je rug om gezeik
Zo heb ik ook van een toen 'beste' vriend gehoord hoe die over mij dacht jaren later..
pi_37100023
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:56 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Je doet verzorging oid?
Met mijn zusje heb ik het inderdaad ook best wel erg meegemaakt, ze gingen daar best heel erg ver in!
Kunnen je het leven behoorlijk zuur maken
Maar zeg inderdaad gewoon eerlijk wat je van iemand vind ik z'n gezicht, dat slappe achter je rug om gezeik
Zo heb ik ook van een toen 'beste' vriend gehoord hoe die over mij dacht jaren later..
Is dat zo erg in de verzorging....Blijkbaar dus, want ik doe spw

En zo zie je maar wie je "vrienden" blijken te zijn
pi_37100093
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:58 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Is dat zo erg in de verzorging....Blijkbaar dus, want ik doe spw

En zo zie je maar wie je "vrienden" blijken te zijn
Oow ok, ook een favoriet onder vrouwen
Maar zijn doet inderdaad verzorging is dan ook wat lager niveau opzich.. En daar is het inderdaad heel erg!
Ja zo kom je er inderdaad achter wie je vrienden zijn
Het gaat even wat minder allemaal, een kut periode en floeps 3 kwart van je 'vrienden' zijn ineens foetsie
pi_37100094
Dat gaat door tot je 80e hoor.
pi_37100136
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:00 schreef Doodmetaal het volgende:
Dat gaat door tot je 80e hoor.
Ik weet het...Kan me er wel druk om gaan maken, maar blijkt wel dat dat geen zin heeft

In ieder geval handig zo'n klaagforum, kon ik het weer ff kwijt

Thnx voor de reacties
pi_37100173
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:02 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Ik weet het...Kan me er wel druk om gaan maken, maar blijkt wel dat dat geen zin heeft

In ieder geval handig zo'n klaagforum, kon ik het weer ff kwijt

Thnx voor de reacties
Nog de neiging ergens tegen te slaan/schoppen?
pi_37100497
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:03 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Nog de neiging ergens tegen te slaan/schoppen?
Nee, ben geen agressief persoon...Maar zou sommige mensen graag onder een bus terug vinden op het moment
pi_37101245
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:12 schreef Bloempje19 het volgende:

[..]

Nee, ben geen agressief persoon...Maar zou sommige mensen graag onder een bus terug vinden op het moment
kan je niet zelf iets gruwelijks over hen verzinnen en het verspreiden?
pi_37102133
ppssst....zal ik een geheimpje verklappen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 18:35:10 #26
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_37102832
Iedereen roddelt.
Jong en oud,meisjes,jongens,mannen en vrouwen.

Het is absoluut niet leuk als er over jou wordt geroddeld,maar geef toe...zelf roddel je ook wel eens.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_37117698
Spw... *bibber*

Ik heb dat zelf 1 jaar gedaan. Wat een vervelende, oppervlakkige mensen. Van die politiek correcte kutjes uit de categorie 'doet aardig, maar ís het niet'. Het was een typisch voorbeeld van een slangenkuil. Je had er een prachtige docusoap over kunnen maken.

Misschien is het toeval, misschien was het alleen mijn klas (overigens bestaande uit 4 jongens en verder alleen maar meisjes), maar ook veel andere mensen die ik ken en die iets in de sociale richting doen/gedaan hebben vind ik niet heel erg gezellig. Van die mensen die er teveel ongeschreven regeltjes op na houden over wat 'normaal' is en wat niet. Bij het minste of geringste zijn ze gekwetst of geschokt of weet ik veel. 'Dat doe je toch niet???'

En zo'n dubbele bodem, hč. Een hele hoop praat over 'jezelf moeten zijn', maar ondertussen alleen maar geaccepteerd kunnen worden als je doorsnee was. Je raadt het al: Ik week af van de standaardnorm, had een afwijkende smaak en een andere kijk op de wereld, en dus moesten ze me niet.

En ja, ik heb er weleens - klassikaal - wat van gezegd. In nette bewoordingen, dat wel. Maar ik moest het gewoon kwijt. Kreeg ik de hele klas over me heen... Wat ik stiekem wel had kunnen verwachten, want ik was nou eenmaal niet populair. Net een stel uitgehongerde roofdieren die zich op een stuk vlees storten.

(Alles bij elkaar was het een vreemde gewaarwording voor mij, omdat ik op de Havo prima met mijn klasgenoten overweg kon, terwijl ik me daar hetzelfde gedroeg als later op de Spw. Spw bleek een ware cultuurshock. Ik had leukere, creatievere mensen verwacht.)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2006 09:45:25 ]
  donderdag 20 april 2006 @ 07:17:47 #28
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_37117716
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef RM-rf het volgende:

Hooguit is het opvallend dat het met het grootste enthousiasme door vrouwen gepraktiseerd wordt, terwijl mannen zich er redelijk van onthouden (alhoewel die veelal op andere wijze evengoed over anderen kunnen lasteren...)
ik ken mannen die de kunst van het roddelen beter verstaan dan welke vrouw ook...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 20 april 2006 @ 07:26:56 #29
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_37117740
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Geen last van hoor wijven zijn bijna altijd zo.
Praten over andere mensen en daarna poeslief doen tegen de persoon waar ze het over hadden
Nee ik ben blij dat ik een man ben en gewoon kan zeggen waar het op staat.
Herkenbaar Kutwijven zijn 't ook
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 20 april 2006 @ 07:33:05 #30
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_37117764
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef -skippybal- het volgende:
Gewoon haar foto en telefoonnummer op een datingsite zetten
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
  donderdag 20 april 2006 @ 07:47:36 #31
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_37117818
Ik vind dat geeneens een slecht idee
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_37119161
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:49 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ja die dames zullen het vast wel waarderen als je ze op hun fouten/nummer wijst...
  donderdag 20 april 2006 @ 09:44:46 #33
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_37119304
dat is vrouwen eigen, leer er mee leven
of ontwijk alle vrouwen, maar dat lijkt me ook geen oplossing
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_37119860
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:36 schreef Thrilled het volgende:

ja die dames zullen het vast wel waarderen als je ze op hun fouten/nummer wijst...
Ik zeg bewust niet dat je er 'populair van wordt'... dat wordt je namelijk zeker niet, openlijk tegen geroddel ingaan maakt je al snel een sociale paria ....
Maar dat betekent niet dat zulke sociale paria's geen 'respect' hebben, integendeel, meestal is het merendeel der personen wel degelijk bewust van het lef dat zoiets vergt en respecteerd dat ook ...

Of je er werkelijk iets mee wint, iedere wens naar sociale populariteit op te geven, enkel om jezelf principieel voor te doen ... och, de meeste mensen doen het welbewust niet, liever een meeloper dan een paria, en dat is hun goed recht ... zo blijft het roddelen nu eenmaal bestaan.
quote:
Op donderdag 20 april 2006 07:17 schreef buzzer het volgende:

ik ken mannen die de kunst van het roddelen beter verstaan dan welke vrouw ook...
Mannen kennen andere methoden om te 'lasteren'... veelal nog wel wat gemener omdat het nog meer confrontatie-gericht is, er wordt vrijwel geen moeite gedaan om het roddel-onderwerp dan zelf mee te beschuldigen ... volgens mij is het wel redelijk typisch voor vrouwen dat ze veelal enerzijds achter iemands rug roddelen, en het bewust _niet_ op een direkte confromtatie aan te laten komen, gelijktijdig tegenover de persoon zelf 'zoete broodjes' te bakken.
pi_39460405
Ben ik ff blij dat ik het CIOS gedaan heb
Billie Holiday is Lady Day!
  zondag 2 juli 2006 @ 23:15:35 #36
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_39461560
quote:
Meiden van rond de 20 die iedereen de grond in trappen, behalve zichzelf, want zij zijn perfect
Mensen die anderen afzeiken om zo (bewust of onbewust) zelf beter te lijken, zijn zelf heel onzeker.. dat weet toch iedereen..?
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_39468089
hier heb ik last van roddelende mensen. mannen én vrouwen.
4 mannen en 3 vrouwen zitten hier zichzelf gewoon zo vast te klemmen met roddelen en liegen.
ziek word je ervan. van sochtends 9 tot savonds twaalf gaat de telefoon hier met weer een nieuwtje, mn vriend doet er jammer genoeg aan mee. ik kijk gelukkig op een afstandje toe.
ik haat dat soort dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')