abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37095058

HET OFFICIËLE WORLD OF WARCRAFT TOPIC
Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being "Massively Multiplayer," World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Game Features:
* Adventure together with thousands of other players simultaneously.
* Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
* Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
* Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
* Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month

Eastern Kingdoms
Startgebied voor:
* Humans
* Dwarves
* Gnomes
* Undead

Kalimdor
Startgebied voor:
* Night elves
* Tauren
* Orcs
* Trolls

Handige links:
World of Warcraft Europese website
World of Warcraft Amerikaanse website
World of War.net
WoW DB, site met alle mods
Thottbot.com
WoW Vault @ IGN.com
Questkeep
Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
World of Warcraft Wikipedia

Wat kost dat nou?
Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 37,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 5 opties:
* Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
* Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
* Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
* Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
* Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 25,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
  woensdag 19 april 2006 @ 14:36:06 #2
75976 Stuiterbal.nl
I hope I won't forget you
pi_37095221
FIRST!
ACWW friendcode 3307-7774-7436
Town: vdaal name: jasper
pi_37095247
zOMG first page!

Maar idd vanavond weer de gesmolten kern doen... hopen dat het deze keer wel een beetje opschiet. CBA om weer 4-5 uur bezig te zijn :p

Ik heb trouwens de WoWWiki site ff toegevoegd aan de FP. Misschien handig/leuk om eens te bekijken. Staat een hoop nuttige info op!
pi_37095423
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:26 schreef Tain het volgende:

[..]

Herbalism hoort bij Alchemy, maar als ik jou was zou ik toch twee gathering professions nemen om geld te verdienen
Ok en wat is dan aan te raden?? .

Tot nu toe ben ik echt een noob wat betreft proffessions en goede combinaties, ik koos altijd de makkelijke manier en gewoon genoeg raggen totdat er iets interessant viel .

Ow ja; iemand nog bekend met de problemen van overschrijven via de Postbank??
pi_37095500
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:42 schreef pAin het volgende:

[..]

Ok en wat is dan aan te raden?? .

Tot nu toe ben ik echt een noob wat betreft proffessions en goede combinaties, ik koos altijd de makkelijke manier en gewoon genoeg raggen totdat er iets interessant viel .

Ow ja; iemand nog bekend met de problemen van overschrijven via de Postbank??
Herbalism + alchemy is een prima combinatie waar goed geld mee te verdienen is! Je kan ermee zelf ook nog eens potions maken, evt voor raids of gewoon voor questen.

Problemen met postbank? Ik heb nergens last van atm. Gewoon afgeschreven en ik kan gewoon spelen...
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 15:12:00 #6
34726 Fratz
Max
pi_37096180
Rank 12!!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_37098070
Slechte TT!
pi_37101417
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:46 schreef Myst.nl het volgende:

[..]

Herbalism + alchemy is een prima combinatie waar goed geld mee te verdienen is! Je kan ermee zelf ook nog eens potions maken, evt voor raids of gewoon voor questen.

Problemen met postbank? Ik heb nergens last van atm. Gewoon afgeschreven en ik kan gewoon spelen...
Aan die combi zat ik ook te denken, nu weet ik alleen niet zeker of je nog meer kan doen met herbalism en alchemy dan potions maken .

Ok, dan zal het wel loslopen met die problemen .
pi_37102036
tvp en wat een slechte TT
pi_37105039
effe tvp'tje

Eergisteren Nemesis Shoulders geloot uit BWL, zien er toch wel erg tof uit.
......
pi_37105899
Iemand anders die ook niet kan inloggen?? .
  woensdag 19 april 2006 @ 20:09:32 #12
103340 XboxAddict
That's just Prime
pi_37105924
Nope - kan ook niet inloggen
"Een groot leider moet minder doen en meer zijn"
"In space, no one can hear starscream"
pi_37106816
lol ik ook al niet maar op de realm page staat dat alle servers ''up'' zijn
pi_37107402
Probleem zou komen door de Patch die geinstalleerd is......
pi_37108009
Heeft iemand misschien een linkje naar een page waar informatie staat over de Horde prequests voor Ony en ZG? Ik word er op Thottbot niet echt wijzer over.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ill-Skillz op 19-04-2006 21:17:10 ]
pi_37108819
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:07 schreef Ill-Skillz het volgende:
Heeft iemand misschien een linkje naar een page waar informatie staat over de Horde prequests voor Ony en ZG? Ik word er op Thottbot niet echt wijzer over.
Een prequest voor ZG ? Daar kan je gewoon inlopen hoor!

En wat betreft de Onyxia prequest, die begint in Kargath, bij de leader van die expedition oid, Warlord's Command is dat. Het wijst zich daarna redelijk vanzelf.....
  woensdag 19 april 2006 @ 21:32:20 #17
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_37108957
Ik kan maar met een computer wowe. Als ik aan het wowe ben kan mijn vriendin niet op haar account op de laptop :S dan staat er unable to connect :S.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_37108972
Jah ik ben nu ook al een paar keer in ZG gewest, maar er zijn zoveel quests met die coins enzo. Ik vroeg me af hoe dat zat.
pi_37109631
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef GaRleC het volgende:
Ik kan maar met een computer wowe. Als ik aan het wowe ben kan mijn vriendin niet op haar account op de laptop :S dan staat er unable to connect :S.
duh dat is logisch, een account kan niet meerdere keren tegelijk gebruikt worden, dat is normaal.
Sigloos...
  woensdag 19 april 2006 @ 23:33:24 #20
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_37113797
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Ill-Skillz het volgende:
Jah ik ben nu ook al een paar keer in ZG gewest, maar er zijn zoveel quests met die coins enzo. Ik vroeg me af hoe dat zat.
http://www.wow-europe.com(...)zandalar/quests.html

http://www.wow-europe.com(...)zandalar/vendor.html
  donderdag 20 april 2006 @ 07:57:58 #22
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_37117877
Gisteren weer in mc, willen die houndpacks maar niet dood en zitten we de hele tijd in combat . Ik heb maar gevraagd om die blessing waarbij je je mana een beetje terugkrijgt om maar op die manier weer bij de *drinken* Bij maggie 2 dooien en die maar een Rebirth gegeven voor de loot en daarna hs en terug naar binnen (die honden wilde maar niet weg ).
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_37118285
hmm wij hadden gister nergens last van in MC... Ging wonderbaarlijk snel, vorige week deden we er nog dik 5 uur over... wat whipes op domo :S, ging nergens over. Deze week 2 uur 30 mins en 43 sec. Komt al in de buurt van het record
  donderdag 20 april 2006 @ 12:49:24 #24
68334 V-Unit
Nadat de 'G' was doo
pi_37124199
Timbermaw Hold:
4800 friendly rep en nog iets van 78 beads die ik nu aan het opsparen ben om ingelevert te worden!
Ik moet en zal die beer trinket krijgen!
The problem is I can't trust most of what I see. So fuck it, all the problems of life must be me!
  donderdag 20 april 2006 @ 15:03:35 #25
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_37128354
Je moet die beads pas inleveren als je geen rep van de mobs meer krijgt, anders ben je best wel genaait want via de beads reppen is dan de enige mogelijkheid .
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')