abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6215295
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 22:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Niet helemaal waar..Ze hebben het over het soort moorden dat ze kunnen voorspellen...
[..]

Het vrouwtje in die gigantische tuin met freaky planten zegt duidelijk dat de precogs gewoon normale mensen zijn, alleen ze hebben constant nachtmerries over moorden, die uit blijken te komen.
quote:
Goed opletten..Als ze die andere afvoeren staat zij verbijsterd te kijken
naar wat er gebeurd is..Dan komt Lamar aanlopen...
Dan is die wind wel heel snel gedraaid vindt je niet? In 1 minuut 180 graden de andere kant op.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
  donderdag 10 oktober 2002 @ 19:42:42 #202
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_6215837
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 19:12 schreef Toolshed het volgende:
Dan is die wind wel heel snel gedraaid vindt je niet? In 1 minuut 180 graden de andere kant op.
Wie zegt dat het binnen 1 minuut gebeurt? Het duurt wel wat langer geloof ik en de wind kan makkelijk in zo'n korte tijd draaien.
  donderdag 10 oktober 2002 @ 21:57:22 #203
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_6218865
super film. Een van de beste films die ik ooit heb gezien naast the matrix en the game.
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_6220670
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 19:12 schreef Toolshed het volgende:
Je kon uit de beelden opmaken dat er meer dan 1 minuut tussen zat.
  maandag 14 oktober 2002 @ 12:50:43 #205
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_6272685
Dan toch nog 1 vraag;
-SPOILER ALERT-

Waarom heeft Lamar die Crow eigenlijk ingehuurd om Anderton er in te luizen?
Ofwel, waarom moest Anderton eigenlijk die moord plegen?

Ik ben er nog niet uit.....

"All motion is relative, maybe it is you who has moved away by standing still"
pi_6273788
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 12:50 schreef Rubbertje het volgende:
Dan toch nog 1 vraag;
-SPOILER ALERT-

Waarom heeft Lamar die Crow eigenlijk ingehuurd om Anderton er in te luizen?
Ofwel, waarom moest Anderton eigenlijk die moord plegen?

Ik ben er nog niet uit.....

SPOILER

Omdat hij Lamar's misdaad op het spoor was. De Precoq pakte hem toch vast: "Don't you see!!". Toen ging hij op onderzoek naar die moord die de precoq zag, en klopte er iets niet bij die dader enzo. En als hij erachter zou komen dat Lamar Burgess hier achter zat, dan was Lamar de lul. Dus gebruikte Lamar Anderton's gekidnapte zoontje om hem erin te luizen, zodat hij schuldig was aan een moord. Hij zou immers wraak willen nemen op de moordenaar van zijn zoontje. Maar dit was natuurlijk niet de echte moordenaar, maar een gevangene ingehuurd door L Burgess (de familie van de gevangene zou geld krijgen voor zijn dood, hij zou toch niet meer vrij komen).

Zo duidelijk?:?? Ik snap er namelijk nix meer van nu ik het zelf teruglees..

Een pingwing valt niet ver van de boom
pi_6446146
hehe.. ik heb hem ook eindelijk gezien Hij was erg knap gemaakt, mooie SF-beelden (blade runner achtig) en een heldere "whodunnit" plot ipv. die enorme misser van A.I. Daardoor word de film een stuk draaglijker en is ie erg spannend af en toe. Eigenlijk is het gewoon een erg verfraaide murder she wrote-aflevering
Maar zeker de moeite waard op wat tenenkrommende details na, die je bij dit genre nou eenmaal altijd tegenkomt..
Echt weer een werkje waar je een enorme "toekomstvrees" mee opbouwt (evenals the matrix en consorten)
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_6573716
ik vond het beeld af en toe iets te druk bezaait met CGI... ook dat eeuwige vader-zoon thema van spielberg (en het eind goed al goed thema ) gaan me wel een beetje de keel uit hangen. waarom geen ridley scott of david lynch die zoiets verfilmen (of terry gilliam... you name it)? lijkt me een veel interessanter resultaat geven...

maar vooruit het is wel een goeie film. ik heb zeker genoten in de bios, leuke toekomstbeelden (vooral de reclames ), niet te veel zaniken over kleine plotholes, leuk twisting verhaal, en peter stormare weer getypecast als weirdo ()

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  donderdag 12 december 2002 @ 16:38:25 #209
13297 moker
that's the shit!
pi_7293887
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:53 schreef MoJo het volgende:
Niet echt boeiend. Een 6,5.

Maar, wie heeft zijn zoontje nou vermoord!?

Wanneer hij zn zoontje kwijt is bij het zwembad zie je wel even een flits van een dude in grijs pak en hoed (nogal prominent)..

Geen idee wie het was btw

Moker

Hammerstyle!
pi_7435336
Ow my god, gister op DVD gekeken! Wat een geweldige film! Wat mij betreft de beste film van 2002!

Waarom heb ik die eigenlijk niet in de bios gezien?

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_7627591
quote:
Op donderdag 19 december 2002 20:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ow my god, gister op DVD gekeken! Wat een geweldige film! Wat mij betreft de beste film van 2002!

Tja dat is dus precies wat ik nu dus ook denk: waarom heb ik deze film niet in de bios gezien? Zonet op DVD gezien. Wat een knap geconstructueerde film is MR. Met een mooie plot twist in het midden van het verhaal.

Heerlijk zo'n film waar je helemaal in verzuipt. Well done

pi_9782873
Een welverdiende schop omhoog voor deze superfilm van Steven Spielberg.

Ik heb 'm pasgeleden aangeschaft op dvd. Iedere filmliefhebber zou deze film in de collectie moeten hebben.
Normaal vind ik science fiction niet zo veel aan, maar door het sterke verhaal en verbluffende (actie)scènes maakt dat helemaal niks uit.

Ga halen die dvd!

"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
pi_9785817
Ik heb uhm laatst ook op dvd gezien maar wat ik niet snapte is dat die agent toch nog die Crow gast dood schiet :s
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
  dinsdag 15 april 2003 @ 08:11:45 #214
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_9785843
Heb er een stukje van gezien en was best onder de indruk. Moet het nog maar eens volledig zien.

En ja, Steven Spielberg heeft in het verleden vaak kleine storende foutjes gemaakt in zijn films. Maar dat moet je proberen overheen te zien.

The Internets, I needs it..
  woensdag 23 april 2003 @ 11:46:30 #215
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_9956349
weer eens een ouderwetse mindfucker, ik heb erg genoten van deze film

Cijfer 8.5

Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_11736170
quote:
Op donderdag 19 december 2002 20:50 schreef Strolie75 het volgende:

Hehe. Precies wat ik een uurtje geleden dacht. Gewéldig vormgegeven, interessant concept, knap verhaal.
It is much easier to be critical than to be correct.
  zondag 13 juli 2003 @ 00:14:23 #217
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_11736479
quote:
Op zondag 13 juli 2003 00:01 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Hehe. Precies wat ik een uurtje geleden dacht. Gewéldig vormgegeven, interessant concept, knap verhaal.

yep blijft een supah film!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_11737778
t iz al weer een tijdje geleden dat k de film heb gezien, maar k vond het zeer rulen...Het kijken waard
Aap uit de mouw
  zondag 13 juli 2003 @ 08:04:00 #219
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11740162
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 08:05 schreef Phydomir het volgende:
Ik heb uhm laatst ook op dvd gezien maar wat ik niet snapte is dat die agent toch nog die Crow gast dood schiet :s
was dat geen ongeluk, Crow wilde nadrukkelijk dood
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_11745584
De film overkijkend vraag ik me af of het voor de boodschap (niet voor het verhaal) niet beter was geweest als de film gestopt was wanneer Anderton de gevangenis in draait. Dat was een soort 1984-achtig einde geweest en de implicaties van het systeem waren dan des te harder aangekomen. Nu heeft het wel een mooie einde, en een happy end, maar dat geeft het toch weer iets lichts.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_15433421
quote:
Op zondag 13 juli 2003 17:24 schreef Meneer_Aart het volgende:
De film overkijkend vraag ik me af of het voor de boodschap (niet voor het verhaal) niet beter was geweest als de film gestopt was wanneer Anderton de gevangenis in draait.
Om heel eerlijk te zijn, had ik dat ook gehoopt. Dat de aftiteling zou beginnen op het moment dat je Anderton tussen alle andere moordenaars (die nog geen moordenaars zijn) in zo'n reageerbuis ziet staan. Natuurlijk willen de Amerikanen een happy end, maar bij deze film hoefde dat van mij niet zo.

Ik moet zeggen dat het lang geleden is dat ik Tom Cruise zo goed heb zien spelen. De special effects zijn erg fraai, maar ik betwijfel of we over vijftig jaar allemaal in dit soort lelijke auto's rijden. De film begint met veel wisselende beelden, zodat je direct in het verhaal zit, dat tot het eind toe boeit. Toch nog een paar minpunten: oogballen die over de grond rollen zijn NIET grappig, en de rol van Colin Farrell was eigenlijk te klein. Als ik een cijfer moet geven, dan krijgt deze film een 8.

I intend to live forever, or die trying.
  Redactie Games maandag 15 december 2003 @ 17:58:07 #222
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_15433494
Zal wel aan mij liggen, maar hij was echt om te
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_15434039
quote:
Op maandag 15 december 2003 17:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar hij was echt om te
ligt aan jou
pi_15441778
quote:
Toch nog een paar minpunten: oogballen die over de grond rollen zijn NIET grappig
Hoezo niet? Trauma's aan overgehouden? .

Maar goed, wie weet bedoelde Stevie het niet grappig.

Moderator zondag 16 december 2007 @ 18:59:24 #225
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_55318058
Vanavond om 20.30 op Veronica.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')