quote:Het vrouwtje in die gigantische tuin met freaky planten zegt duidelijk dat de precogs gewoon normale mensen zijn, alleen ze hebben constant nachtmerries over moorden, die uit blijken te komen.
Op woensdag 9 oktober 2002 22:09 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Niet helemaal waar..Ze hebben het over het soort moorden dat ze kunnen voorspellen...
[..]
quote:Dan is die wind wel heel snel gedraaid vindt je niet? In 1 minuut 180 graden de andere kant op.
Goed opletten..Als ze die andere afvoeren staat zij verbijsterd te kijken
naar wat er gebeurd is..Dan komt Lamar aanlopen...
quote:Wie zegt dat het binnen 1 minuut gebeurt? Het duurt wel wat langer geloof ik en de wind kan makkelijk in zo'n korte tijd draaien.
Op donderdag 10 oktober 2002 19:12 schreef Toolshed het volgende:
Dan is die wind wel heel snel gedraaid vindt je niet? In 1 minuut 180 graden de andere kant op.
quote:Je kon uit de beelden opmaken dat er meer dan 1 minuut tussen zat.
Op donderdag 10 oktober 2002 19:12 schreef Toolshed het volgende:
Dan is die wind wel heel snel gedraaid vindt je niet? In 1 minuut 180 graden de andere kant op.
Waarom heeft Lamar die Crow eigenlijk ingehuurd om Anderton er in te luizen?
Ofwel, waarom moest Anderton eigenlijk die moord plegen?
Ik ben er nog niet uit.....
quote:SPOILER
Op maandag 14 oktober 2002 12:50 schreef Rubbertje het volgende:
Dan toch nog 1 vraag;
-SPOILER ALERT-Waarom heeft Lamar die Crow eigenlijk ingehuurd om Anderton er in te luizen?
Ofwel, waarom moest Anderton eigenlijk die moord plegen?
Ik ben er nog niet uit.....
Omdat hij Lamar's misdaad op het spoor was. De Precoq pakte hem toch vast: "Don't you see!!". Toen ging hij op onderzoek naar die moord die de precoq zag, en klopte er iets niet bij die dader enzo. En als hij erachter zou komen dat Lamar Burgess hier achter zat, dan was Lamar de lul. Dus gebruikte Lamar Anderton's gekidnapte zoontje om hem erin te luizen, zodat hij schuldig was aan een moord. Hij zou immers wraak willen nemen op de moordenaar van zijn zoontje. Maar dit was natuurlijk niet de echte moordenaar, maar een gevangene ingehuurd door L Burgess (de familie van de gevangene zou geld krijgen voor zijn dood, hij zou toch niet meer vrij komen).
Zo duidelijk?:?? Ik snap er namelijk nix meer van nu ik het zelf teruglees..
maar vooruit het is wel een goeie film. ik heb zeker genoten in de bios, leuke toekomstbeelden (vooral de reclames ), niet te veel zaniken over kleine plotholes, leuk twisting verhaal, en peter stormare weer getypecast als weirdo (
)
quote:Wanneer hij zn zoontje kwijt is bij het zwembad zie je wel even een flits van een dude in grijs pak en hoed (nogal prominent)..
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:53 schreef MoJo het volgende:
Niet echt boeiend. Een 6,5.Maar, wie heeft zijn zoontje nou vermoord!?
Geen idee wie het was btw
Moker
Waarom heb ik die eigenlijk niet in de bios gezien?
quote:Tja dat is dus precies wat ik nu dus ook denk: waarom heb ik deze film niet in de bios gezien? Zonet op DVD gezien. Wat een knap geconstructueerde film is MR. Met een mooie plot twist in het midden van het verhaal.
Op donderdag 19 december 2002 20:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ow my god, gister op DVD gekeken! Wat een geweldige film! Wat mij betreft de beste film van 2002!
![]()
![]()
Heerlijk zo'n film waar je helemaal in verzuipt. Well done
Ik heb 'm pasgeleden aangeschaft op dvd. Iedere filmliefhebber zou deze film in de collectie moeten hebben.
Normaal vind ik science fiction niet zo veel aan, maar door het sterke verhaal en verbluffende (actie)scènes maakt dat helemaal niks uit.
Ga halen die dvd!
En ja, Steven Spielberg heeft in het verleden vaak kleine storende foutjes gemaakt in zijn films. Maar dat moet je proberen overheen te zien.
Cijfer 8.5
quote:Hehe. Precies wat ik een uurtje geleden dacht. Gewéldig vormgegeven, interessant concept, knap verhaal.
Op donderdag 19 december 2002 20:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ow my god, gister op DVD gekeken! Wat een geweldige film! Wat mij betreft de beste film van 2002!
![]()
![]()
quote:yep blijft een supah film!
Op zondag 13 juli 2003 00:01 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Hehe. Precies wat ik een uurtje geleden dacht. Gewéldig vormgegeven, interessant concept, knap verhaal.
quote:was dat geen ongeluk, Crow wilde nadrukkelijk dood
Op dinsdag 15 april 2003 08:05 schreef Phydomir het volgende:
Ik heb uhm laatst ook op dvd gezien maar wat ik niet snapte is dat die agent toch nog die Crow gast dood schiet :s
quote:Om heel eerlijk te zijn, had ik dat ook gehoopt. Dat de aftiteling zou beginnen op het moment dat je Anderton tussen alle andere moordenaars (die nog geen moordenaars zijn) in zo'n reageerbuis ziet staan. Natuurlijk willen de Amerikanen een happy end, maar bij deze film hoefde dat van mij niet zo.
Op zondag 13 juli 2003 17:24 schreef Meneer_Aart het volgende:
De film overkijkend vraag ik me af of het voor de boodschap (niet voor het verhaal) niet beter was geweest als de film gestopt was wanneer Anderton de gevangenis in draait.
Ik moet zeggen dat het lang geleden is dat ik Tom Cruise zo goed heb zien spelen. De special effects zijn erg fraai, maar ik betwijfel of we over vijftig jaar allemaal in dit soort lelijke auto's rijden. De film begint met veel wisselende beelden, zodat je direct in het verhaal zit, dat tot het eind toe boeit. Toch nog een paar minpunten: oogballen die over de grond rollen zijn NIET grappig, en de rol van Colin Farrell was eigenlijk te klein. Als ik een cijfer moet geven, dan krijgt deze film een 8.
quote:ligt aan jou
Op maandag 15 december 2003 17:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar hij was echt om te
quote:Hoezo niet? Trauma's aan overgehouden?
Toch nog een paar minpunten: oogballen die over de grond rollen zijn NIET grappig
Maar goed, wie weet bedoelde Stevie het niet grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |