abonnement Unibet Coolblue
pi_37354410
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:06 schreef Afunados het volgende:
Onze trainer Jonker(MVV) wordt jullie nieuwe assistent-trainer volgens ons supportersforum.
Klopt:
quote:
Andries Jonker (43) tekent een tweejarig contract met een optie voor nog een jaar als assistent-trainer bij Willem II. Samen met trainer-coach Dennis van Wijk vormt hij met ingang van 1 juli het nieuwe trainersduo.


Jonker was tussen 1990 en 1997 werkzaam bij de KNVB. Als coach had hij diverse jeugdelftallen onder zijn hoede. Na drie jaar in diverse functies werkzaam te zijn geweest bij FC Volendam, keerde hij in 2000 terug bij de KNVB in de functie van Bondscoach Jeugdvoetbal. In 2002 trad Jonker in dienst bij FC Barcelona waar hij als assistent van Louis van Gaal de dagelijkse trainingen verzorgde. Sinds juli 2004 is de Amsterdammer trainer-coach en technisch directeur bij MVV.

Dennis van Wijk verzocht Willem II om Andries Jonker te benaderen als zijn assistent. ‘Onze visie op voetbal sluit naadloos aan bij de uitgangspunten die Willem II heeft gesteld, namelijk aantrekkelijk, aanvallend voetbal op de mat brengen. Onze individuele kwaliteiten vullen elkaar uitstekend aan. Samen zijn wij een prima duo’, aldus de toekomstig trainer van Willem II. Andries Jonker kijkt uit naar de samenwerking met Van Wijk. ‘Willem II is in potentie een club die in het ‘linkerrijtje’ thuishoort. Ik ga me de komende jaren volledig inzetten om dat doel te verwezenlijken.’

Willem II-voorzitter Hans Verbunt is content dat de Tricolores er in zijn geslaagd in een vroeg stadium de technische staf voor het nieuwe seizoen te presenteren. ‘Beide trainers passen in het profiel dat wij hebben opgesteld. Ik heb er het volste vertrouwen in dat zij met Willem II prestaties gaan leveren die passen bij onze club.’
De hand van Verbunt laat zich in ieder geval al zien!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_37354485
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:04 schreef Sethje het volgende:
Dat nummer bij willem II is Vietnam van Vorwerk.....kan ook als Cambodja via de download kanalen bekend staan...

Ik vind het altijd wel vet een lekker stevig jump deuntje en iedereeen lekker beuken op het vak
Het is maar waarvan je gaat springen, hetzij met 20 sprongen per seconden natuurlijk. Neem een voorbeeld aan je avatar, [FloggingMolly] of je wilt of niet daarvan ga je pas springen swingen enz...
pi_37354547
Opmerkelijke stap van Jonker. Zag hij dan zo weinig perspectief bij MVV dat hij vrijwillig assistent gaat worden?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37354984
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijke stap van Jonker. Zag hij dan zo weinig perspectief bij MVV dat hij vrijwillig assistent gaat worden?
Het is maar de vraag hoe Van Wijk het gaat regelen. Wordt hij een "assistent" of een assistent. Een duo zou dus ook best kunnen, zo profileren Rijkaard en Ten Cate zich ook bij Barcelona. Da's dan ook de enige vergelijking die we verlopig trekken tussen Willem II & Barcalona, behalve dat we beide nog een finale moeten spelen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 27 april 2006 @ 19:55:24 #155
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37355452
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijke stap van Jonker. Zag hij dan zo weinig perspectief bij MVV dat hij vrijwillig assistent gaat worden?
Het boterde de laatste maanden slecht tussen hem en het bestuur/sponsors. Het bestuur geloofde niet meer in hem, en wilde hem ook niet de mogelijkheden meer bieden die hij vroeg(op bijv. spelersfront). Daaruit heeft hij zijn conclusies getrokken. Uiteindelijk het beste voor beide partijen.

Ik ben hem iig liever kwijt dan rijk, maar daar zijn de meningen onder de MVV'ers erg verdeelt over.
  donderdag 27 april 2006 @ 19:57:09 #156
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37355507
Grappige quote overigens: "Onze visie op voetbal sluit naadloos aan bij de uitgangspunten die Willem II heeft gesteld, namelijk aantrekkelijk, aanvallend voetbal op de mat brengen."

Jonker en aanvallend voetbal
pi_37359182
Hoppaa de kaarten voor de Graafschap uit zijn weer binnen NO-TIME uitverkocht!
De kaartverkoop begon om 18.30 en om 13.00 stonden er al mensen te wachten
Tilburg Boven Alles
pi_37361776
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:48 schreef TilburgCasual het volgende:
Hoppaa de kaarten voor de Graafschap uit zijn weer binnen NO-TIME uitverkocht!
De kaartverkoop begon om 18.30 en om 13.00 stonden er al mensen te wachten
En ik kon er weer geen halen, want ik zat 4km verwijderd van FC Haarlem
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_37373474
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:48 schreef TilburgCasual het volgende:
Hoppaa de kaarten voor de Graafschap uit zijn weer binnen NO-TIME uitverkocht!
De kaartverkoop begon om 18.30 en om 13.00 stonden er al mensen te wachten
Mijn maat die ze zou gaan halen stond op 4 meter van de kassa's en toen was het uitverkocht. Kutzooi.
pi_37374064
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 19:49 schreef Boomlaars het volgende:

[..]

Newcastle-NAC uit 3000 man, nog nooit gingen er zoveel supporters van een Nederlandse ploeg mee naar een uitwedstrijd, ook niet van Feyenoord, PSV en Ajax
En nu de ploeg je echt nodig heeft niet eens het uitvak van Top Oss kunnen uitverkopen. Tsja, dan heb ik liever een wat trouwer publiek, wat niet met duizenden tegelijk naar Uefa-cup wedstrijden gaat, maar er wel is als de ploeg je nodig heeft.
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:29:28 #161
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_37378462
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:09 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

En nu de ploeg je echt nodig heeft niet eens het uitvak van Top Oss kunnen uitverkopen. Tsja, dan heb ik liever een wat trouwer publiek, wat niet met duizenden tegelijk naar Uefa-cup wedstrijden gaat, maar er wel is als de ploeg je nodig heeft.
Het NAC-publiek, wat al jaren baggerwedstrijden krijgt voorgeschoteld, valt in deze niets te verwijten. Als de spelers al jaren wekelijks zonder bezieling spelen, en de afgelopen maanden het stadion nog steevast elke wedstrijd uitverkocht was (zelfs tegen wedstrijden als tegen RBC, NEC), denk ik dat de NAC aanhang haar waarde wel heeft bewezen. Daarbij komt nog, dat toen NAC een paar jaar terug degradeerde, de toeschouwersaantallen intact bleven vergeleken met het seizoen ervoor, niet veel clubs zie ik dat NAC nadoen.
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_37379569
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:29 schreef Boomlaars het volgende:

[..]

Het NAC-publiek, wat al jaren baggerwedstrijden krijgt voorgeschoteld, valt in deze niets te verwijten. Als de spelers al jaren wekelijks zonder bezieling spelen, en de afgelopen maanden het stadion nog steevast elke wedstrijd uitverkocht was (zelfs tegen wedstrijden als tegen RBC, NEC), denk ik dat de NAC aanhang haar waarde wel heeft bewezen. Daarbij komt nog, dat toen NAC een paar jaar terug degradeerde, de toeschouwersaantallen intact bleven vergeleken met het seizoen ervoor, niet veel clubs zie ik dat NAC nadoen.
Maar nu er echte steun nodig is geven ze niet thuis. Goed publiek ja. Ik zou die propaganda op de rat over de beste supporters ter wereld (of heelal) maar snel veranderen.
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:04:43 #163
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37379629
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:51 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Mijn maat die ze zou gaan halen stond op 4 meter van de kassa's en toen was het uitverkocht. Kutzooi.
whehehe
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37380127
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:04 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

whehehe
Vind je dat leuk, Dokkie? Pas maar op, want anders kom ik met de Tilburg Youth (die ook geen kaartje hebben) Den Bosch verbouwen.
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:21:54 #165
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37380199
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:19 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Vind je dat leuk, Dokkie? Pas maar op, want anders kom ik met de Tilburg Youth (die ook geen kaartje hebben) Den Bosch verbouwen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37380401
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:21 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Nu lach je nog, maar als we straks die gouden draak aan het afbreken zijn is het huilen geblazen
  vrijdag 28 april 2006 @ 18:10:26 #167
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_37383682
Even een vraagje: Zijn al jullie vakken ongenummerd? Of is dat alleen nu met de Play Off?
  vrijdag 28 april 2006 @ 18:58:52 #168
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_37385091
Maar even kijken of NAC zijn plicht gaat doen dadelijk. Let op mijn woorden: 0-3
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_37396351
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:19 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Vind je dat leuk, Dokkie? Pas maar op, want anders kom ik met de Tilburg Youth (die ook geen kaartje hebben) Den Bosch verbouwen.
Tilburg Youth haalt toch nooit kaartjes ?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_37396353
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 18:10 schreef TheVotary het volgende:
Even een vraagje: Zijn al jullie vakken ongenummerd? Of is dat alleen nu met de Play Off?
Onze vakken zijn vrijwel nooit genummerd, alleen de lange zijdes en 1 vak aan de Goirlese kant.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_37398295
quote:
Voorzitter van Willem II, Hans Verbunt laat het volgende weten over de transfergeruchten: "Ten aanzien van alle geruchten over transfers, met name over Kemy Agustien en Moussa Dembele delen wij u mede dat er veel interesse is, maar nog geen concrete overeenkomst."

"Willem II laat alles op zich af komen en stelt de beslissing uit tot na de play-offs."

Voorzitter van Willem II, Hans Verbunt
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:16:17 #172
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_37404781
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 09:06 schreef existenz het volgende:

[..]

Onze vakken zijn vrijwel nooit genummerd, alleen de lange zijdes en 1 vak aan de Goirlese kant.
Ok, bedankt voor de info.
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:58:49 #173
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_37405798
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:21 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Mja tilburg zingt was de helft minder leuk nu nak gewonne heeft gister

Op naar de graafschap.. me kaartje ligt klaar!!
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:44:56 #174
80382 manny
30 is best veel
pi_37494345
vrijdag is het zover. Ik verwacht een gemakkelijke overwinning voor jullie.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_37584907
Optimaal.fm, geweldig. Studio Ajax is er niets bij
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')