quote:
Kalm maar mensen, het was slechts een stukje speculatie. Het woord 'turnbased' komt van mij vandaan en staat niet in het artikel.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou dat turnbased mag ik toch hopen van niet. tenminste niet turnbased in de normale zin van het woord.![]()
Klopt dat heb ik ookquote:Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Ben ik de enige die gematigd enthousiast is? Geweldig dat er een nieuwe C&C uitkomt, maar hij gaat dus op generals lijken. Ook dit vond en vind ik een topgame, maar het bracht niet de oude C&C style, feel en looks naar voren.![]()
Zeer vet !!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moehahahah
Jij hebt de scans nog niet gezienquote:Op donderdag 20 april 2006 12:30 schreef Killaht het volgende:
Nieuwe C&C Juiiist! Hier meld een fan zich! heb alle games van C&C!
Maar er zijn dus verschillende saga's ontstaan eerst had je C&C toen ging het trg in de tijd met Red Alert daarop kwam redalert 2 en een andere tak Tiberium sun en toen Generals.
Ik denk dat C&C 3 zoiets in de richting van Generals gaat alleen dan wel met realistisch filmpjes.
Die scans zeggen niks kan ik je vertellen, zulke spellen waar nu beelden van zijn niet betrouwbaar, dr kan nog zoveel veranderen.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij hebt de scans nog niet gezien
Er kan het een en ander veranderen maar als je de naam in combinatie met de scans hebt gezien gaat het echt niet zoiets als generals worden.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:39 schreef Killaht het volgende:
[..]
Die scans zeggen niks kan ik je vertellen, zulke spellen waar nu beelden van zijn niet betrouwbaar, dr kan nog zoveel veranderen.
Daarom zeg ik ook in de richting van generalsquote:Op donderdag 20 april 2006 12:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Er kan het een en ander veranderen maar als je de naam in combinatie met de scans hebt gezien gaat het echt niet zoiets als generals worden.
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
laat maar komen op de 360 Nintendo Revolution.
Dude! Die vliegtuigen zijn toch echt Orca vliegtuigen hoor, die heeft alleen de Tiberium reeks en Generals niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou dan denk ik dus een generals engine, met een vervolg op generals. kijk maar eens naar het vliegtuig. het lijkt wel of er een usa embleem op zit zo uit de generals versie.![]()
Ik kan ze met Internet Explorer ook zien hier.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ondertussen kan ik met m'n firefox de plaatjes gewoon zien!
Dat zou heel goed kunnen, maar eerlijk gezegd vond ik die faction in Tiberian Sun niet bijzonder interessant. Ik zie ook niet helemaal hoe de rebellen iets met units gaan doen die met elkaar kunnen mergen. In het geval van cyborg-technologie kan ik mij daar veel meer bij voorstellen.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:23 schreef VoreG het volgende:
Die derde factie zal wel iets te maken hebben met rebellen, Ghost Stalkers ed..
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:50 schreef Killaht het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook in de richting van generals
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:56 schreef S1nn3rz het volgende:
ik vind de screens anders verrekte veel op die van generals lijken.
Precies!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:28 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Dude! Die vliegtuigen zijn toch echt Orca vliegtuigen hoor, die heeft alleen de Tiberium reeks en Generals niet.
Misschien een consequentie van het tiberium, dat je daardoor nog engere ziektes krijgtquote:Op donderdag 20 april 2006 13:33 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, maar eerlijk gezegd vond ik die faction in Tiberian Sun niet bijzonder interessant. Ik zie ook niet helemaal hoe de rebellen iets met units gaan doen die met elkaar kunnen mergen. In het geval van cyborg-technologie kan ik mij daar veel meer bij voorstellen.
Of inderdaad een alien faction. Dat zou totaal vernieuwend zijn natuurlijk (binnen de serie althans)quote:Op donderdag 20 april 2006 13:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Misschien een consequentie van het tiberium, dat je daardoor nog engere ziektes krijgt.
Al zal een nieuwe Kabal ook goed kunnen
ja het zou natuurlijk te gek worden als ze alles schaamteloos zouden kopieren. ik denk echter dat het gewoon een soort vervolg op generals gaat worden. deze screens zijn veelbelovend, maar het is nog redelijk pril dus er gaat denk ik nog heel veel veranderen.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:28 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Dude! Die vliegtuigen zijn toch echt Orca vliegtuigen hoor, die heeft alleen de Tiberium reeks en Generals niet.
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja het zou natuurlijk te gek worden als ze alles schaamteloos zouden kopieren. ik denk echter dat het gewoon een soort vervolg op generals gaat worden. deze screens zijn veelbelovend, maar het is nog redelijk pril dus er gaat denk ik nog heel veel veranderen.
jammer dat generals dan wel gewoon de naam command & conquer heeft.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:49 schreef VoreG het volgende:
[..]![]()
CnC is geen vervolg op Generals, het is een totaal andere serie..
Inderdaad, generals was niet goed voor de naam command & conquer.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
jammer dat generals dan wel gewoon de naam command & conquer heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |