Het is dus GEEN Generals-reeks. De C&C reeks heeft veel meer in zich dan de RA reeks.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:26 schreef Poepoog het volgende:
Ik had liever ook een Red Alert drie gezien, dat generals kon mij echt niet boeien
denk je niet dat ze gaan voortborduren op de generals engine? het is immers EA en die houden wel van uitmelken.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is dus GEEN Generals-reeks. De C&C reeks heeft veel meer in zich dan de RA reeks.
De engine ja, die is prima in orde in Generals, wat wil je dan, zo'n oude voxel-engine?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
denk je niet dat ze gaan voortborduren op de generals engine? het is immers EA en die houden wel van uitmelken.
nou dan denk ik dus een generals engine, met een vervolg op generals. kijk maar eens naar het vliegtuig. het lijkt wel of er een usa embleem op zit zo uit de generals versie.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:35 schreef Q. het volgende:
[..]
De engine ja, die is prima in orde in Generals, wat wil je dan, zo'n oude voxel-engine?
ik speel rts nooit online als ik online speel zijn het veelal shootersquote:Op woensdag 19 april 2006 13:07 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Wat heb je aan een rts die online niet te spelen is doordat je geen muis kunt gebruiken. En een rts zonder online is geen rts.
iddquote:Op woensdag 19 april 2006 16:35 schreef -skippybal- het volgende:
Zit meer te wachten op Red Alert 3, maar hier kan ik ook blij van worden![]()
Laat mij gewoon een beetje rondkijken, jaquote:Op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
tot nog toe heb je geen reet toegevoegd aan het topic.
dan doe je em netjes in je bookmarks.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Laat mij gewoon een beetje rondkijken, ja![]()
Ik ben ook gewoon c&c speler geweest hoor
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ondertussen kan ik met m'n firefox de plaatjes gewoon zien!
Dat er een derde speelbare side is, die pas unlocked wordt als je GDI én NOD uitgespeeld hebt.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:15 schreef -skippybal- het volgende:
Staan in die scans nog echte gameplay dingen?? Heb geen zin om een pr-praatje helemaal te lezen![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat er een derde speelbare side is, die pas unlocked wordt als je GDI én NOD uitgespeeld hebt.
Of dat ze op de E3 meesterlijke filmpjes laten zien en dan zeggen dat Red Alert 3 in het 4e kwartaal in de winkels ligt....quote:Op donderdag 20 april 2006 12:19 schreef King_of_cubes het volgende:
Eerst iedereen blij maken door te roepen "er komt een nieuwe C&C in het universum van red alert" en dan vervolgens Command and conquer 3: tiberium wars aankondigen.Ik wil een nieuwe red alert..
Maybe na dezequote:Op donderdag 20 april 2006 12:19 schreef King_of_cubes het volgende:
Eerst iedereen blij maken door te roepen "er komt een nieuwe C&C in het universum van red alert" en dan vervolgens Command and conquer 3: tiberium wars aankondigen.Ik wil een nieuwe red alert..
Ik vermoed dat het unlocken van de geheimzinnige derde factie alleen geldt voor single player.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaan ze dat doen online??
Generalsquote:Op donderdag 20 april 2006 12:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat generals ook ff tussendoor kwam ben ik al in hoog tempo aan het verdringen
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het unlocken van de geheimzinnige derde factie alleen geldt voor single player.
Een ander gameplaynieuwtje is dat er voor MP een overkoepelende strategische mode komt; ik neem aan een soort turnbased gedeelte.
Nou dat turnbased mag ik toch hopen van niet. tenminste niet turnbased in de normale zin van het woord.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het unlocken van de geheimzinnige derde factie alleen geldt voor single player.
Een ander gameplaynieuwtje is dat er voor MP een overkoepelende strategische mode komt; ik neem aan een soort turnbased gedeelte.
Ah, zoals de strategic map in Rise of Nations? Dat zou tof zijn, dat vond ik altijd wel een leuke feature, alleen wat karig uitgewerktquote:Op donderdag 20 april 2006 12:23 schreef Frollo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |