Nou, ik ben wel benieuwd naar al je ervaringen.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:05 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Op de website Hookers.nl kunnen klanten recensies schrijven over hoeren die ze bezocht hebben. Vaak staan er hele negatieve dingen tussen, waardoor andere lezers niet meer naar deze dame gaan. Je hoort nooit de kant van het verhaal van de hoeren, want die mogen niet posten op Hookers.nl.
Nu is mijn idee; waarom niet een site beginnen met recensies van hoeren over klanten?![]()
Als een klant bijvoorbeeld schrijft: De dame pijpte niet lekker, kan de hoer in een tegenrecensie schrijven: Omdat jouw lul zo stonk.
Goed idee?![]()
Ja vind ik wel. Hoerenlopers kunnen zo van alles verzinnen.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:05 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Op de website Hookers.nl kunnen klanten recensies schrijven over hoeren die ze bezocht hebben. Vaak staan er hele negatieve dingen tussen, waardoor andere lezers niet meer naar deze dame gaan. Je hoort nooit de kant van het verhaal van de hoeren, want die mogen niet posten op Hookers.nl.
Nu is mijn idee; waarom niet een site beginnen met recensies van hoeren over klanten?![]()
Als een klant bijvoorbeeld schrijft: De dame pijpte niet lekker, kan de hoer in een tegenrecensie schrijven: Omdat jouw lul zo stonk.
Goed idee?![]()
Whehehehequote:Op woensdag 19 april 2006 13:48 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Stond onderaan op het bonnetje bij de hoeren!
Whahaahh hoe goor ben je dan, je gaat toch geen hoertje beffen!!!!!!quote:Ze is ongeveer 1m70 en heeft cup B. Hele slanke bouw en ontvangt altijd vanaf 14.00 uur tot een uur of 23.00 uur. Ze goudblond en erg aardig maar tevens echt geil. geloof het of niet maar ze kwam 3 keer klaar in 10 minuten alleen maar door het beffen. Ze is erg schoon en gewoon leuk. Ze ziet mij zeker weer!
maar je stopt je piemel er wel in? hmmmzzz..quote:Op woensdag 19 april 2006 15:57 schreef Mojave het volgende:
[..]
Whahaahh hoe goor ben je dan, je gaat toch geen hoertje beffen!!!!!!![]()
![]()
En jij stopt ook je eten in je piemel.......?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:09 schreef grindtegel het volgende:
[..]
maar je stopt je piemel er wel in? hmmmzzz..
Nee maar ik roer wel altijd de pannenkoekenmix even met mijn tokeledokio.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:41 schreef yosander het volgende:
[..]
En jij stopt ook je eten in je piemel.......?
mja en ik poep uit m'n mond..quote:Op woensdag 19 april 2006 16:41 schreef yosander het volgende:
[..]
En jij stopt ook je eten in je piemel.......?
Zoveel slechte ervaringen dan met je klantenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:05 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Goed idee?![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zoveel slechte ervaringen dan met je klanten![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zoveel slechte ervaringen dan met je klanten![]()
Dat vind ik nog niet eens zo verbazingwekkend, wel die idioten die denken dat het hoertje echt geniet van hun inspanningen (en die zie je daar nogal veel)quote:Op woensdag 19 april 2006 15:57 schreef Mojave het volgende:
[..]
Whahaahh hoe goor ben je dan, je gaat toch geen hoertje beffen!!!!!!![]()
![]()
Jij lijkt ook uit ervaring te spreken.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet eens zo verbazingwekkend, wel die idioten die denken dat het hoertje echt geniet van hun inspanningen (en die zie je daar nogal veel)![]()
quote:Ik ga er nooit meer heen!11!. Toen ik hem uit mijn broek haalde zei ze "Nee, laat maar" en moest ik weg.
quote:Het had mischien geholpen als je eerst je oude condoom had afgedaan![]()
Wat een rotschop.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 03:08 schreef cultheld het volgende:
TS spreekt uit ervaring?
Vrij actueel hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |