Jammer dat het toen al 0-2 stond. Maar goed, toch het begin van een imponerende reeks van Arsenal.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:04 schreef Jasza het volgende:
Rosenberg scoorde in de ArenA, niet op highbury.
Heb zelf helemaal niets met Arsenal, vind het maar een kutclub. In dece,ber 2005 nog in Highbury geweest voor CL, misschien dat ik komende zomer ook wel ga, maar dan ga ik voor Ajax.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:22 schreef deejaylethal het volgende:
Arsenal is gewoon niet normaal goed. Gisteren trouwens een briljante wedstrijd, ook van Villereal. Ik vind deze twee clubs beter dan Barcelona en AC Milan. De verdediging staat beter dan bij Barcelona en er wordt meer gevoetbald.
Weet iemand al wat over de kaartverkoop voor de Testimonial? Daar wil ik graag heen namelijk...
Ten Cate heeft vandaag een gesprek met Psvquote:Op woensdag 19 april 2006 23:43 schreef Badabingea het volgende:
Zin in morgen, hopen dat Ajax eindelijk een keertje lekker speelt.
Hoe zit het met TenCate.
Persoonlijk hoop ik dat van Gaal naar Ajax komt
BRON??????quote:Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Ten Cate heeft vandaag een gesprek met Psv
Netjes afzeggen bij PSV.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Ten Cate heeft vandaag een gesprek met Psv
Alles geregeld met zijn vriend Co ja. Henk gaat denk ik toch naar PSV.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Netjes afzeggen bij PSV.
Martin van Geel denkt tenminste wél vooruit, volgens mij is alles voor volgend seizoen al geregeld.
De houding van Hedwiges Maduro valt te prijzen, toch denk ik dat een ontslag van DB (of functiewijziging, van mij mag hij best weer hoofd-opleidingen worden) voor iedereen het beste is, ook voor Hedwiges Maduro.quote:Maduro: geen aanval op bestuur
Hoewel Maduro nog steeds achter Blind staat en hij van mening is dat Blind weinig aan te rekenen valt, laat hij in een interview met De Volkskrant weten dat zijn oproep tot steun van Blind door het bestuur enigzins uit zijn verband is gerukt in de media.
‘Zo stellig als dat naar buiten is gebracht, heb ik het niet gezegd. Er is bijvoorbeeld geschreven dat ik eiste dat het bestuur zich zou uitspreken voor Blind, maar dat heb ik nooit gezegd. Ik las ook dat ik namens de hele groep zou hebben gesproken, maar dat is ook niet waar.
‘Ik heb gewoon namens mezelf gesproken, want ik weet 100 procent zeker dat het niet aan Blind alleen ligt. Ik heb er mijn twijfels over dat nu alles wordt afgeschoven op hem. Hoe kan hij nou aan een team bouwen als er zo veel spelers weggaan? Eigenlijk moet hij pas volgend seizoen worden beoordeeld.’
Ik vond het een drama wedstrijd, van beide kanten eigenlijk....quote:Op donderdag 20 april 2006 09:22 schreef deejaylethal het volgende:
Arsenal is gewoon niet normaal goed. Gisteren trouwens een briljante wedstrijd, ook van Villereal. Ik vind deze twee clubs beter dan Barcelona en AC Milan. De verdediging staat beter dan bij Barcelona en er wordt meer gevoetbald.
Me tooquote:Weet iemand al wat over de kaartverkoop voor de Testimonial? Daar wil ik graag heen namelijk...
Mocht het ontgaan zijn, dit is: Het grote AFC Ajax-topic #335: Nog vijf finales te gaan!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:47 schreef Chadi het volgende:
Arsenal was goed en Villareal was een drama en Barcelona is toch iets beter hoor. Op het middenveld heb je meer creatieve spelers lopen . Verdedigend is het kut maar dat valt niet zo snel op zolang de middenvelders en de spitsen de tegenstander te ver van het doel houden om echt eruit te kunnen komen. Milan had in de wedstrijd de betere kansen en Barcelona is nog lang niet zeker van en finale plaats. Maar wie de winnaar ook wordt Barca Milan of Arsenal .. ze verdienen het alle 3.
Henry was weer meester gister door de pass te verzorgen en daarna eigenlijk de bal terug had moeten krijgen omdat hij er het beste voor stond. Ik denk dat Arsenal via de vleugels te kloppen is op snelheid. In het midden zit het prop vol maar via de vleugels heb je genoeg mogelijkheden.
mijn bron ga ik niet zeggen, maar waarschijnlijk maakt hij morgen zijn eigen besluit... (wordt nog niet bekend gemaakt)quote:
Als ie niet voor Ajax kiest hebben we volgend jaar wss Blind.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:57 schreef Gelderland het volgende:
[..]
mijn bron ga ik niet zeggen, maar waarschijnlijk maakt hij morgen zijn eigen besluit... (wordt nog niet bekend gemaakt)
hopen datie voor Ajax kiest
Ajax Netwerk forum, MaStar.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:57 schreef Gelderland het volgende:
[..]
mijn bron ga ik niet zeggen, maar waarschijnlijk maakt hij morgen zijn eigen besluit... (wordt nog niet bekend gemaakt)
hopen datie voor Ajax kiest
Mwah. Soms zitten ze er aardig wel in de buurt.quote:
Dat vond ik zo'n overtrokken zin, die wil om perse van Ajax te winnen leeft veel sterker dan andersom....quote:Een zege op Feyenoord telt immers zwaar in Amsterdam
Nee hoor. Dat is dus het verschilquote:Op donderdag 20 april 2006 12:36 schreef Siemerink het volgende:
Maar een nederlaag tegen Feyenoord is maar moeilijk te accepteren.
Verliezen tegen Feyenoord weegt echt wel wat zwaarder hoor bij mij.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is dus het verschil.
verliezen is altijd erg, dus ook tegen f'noord.
nee ok, niet helemaal het zelfde. Maar inderdaad dus NIET zo als andersom als f'noord van Ajax verliest....quote:Op donderdag 20 april 2006 12:40 schreef Siemerink het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat een nederlaag tegen Feyenoord hetzelfde gevoel heeft als tegen Roda JC. Het is waar (helaas) dat ze in Rotterdam meer naar Amsterdam wijzen dan andersom, maar om nou te zeggen dat Feyenoord één van de overige 17 clubs is (dat maak ik tenminste op uit je post) is natuurlijk niet waar.
Laten we hopen dat beide clubs er vanavond (& zondag) een spannende strijd van maken.
In principe zit daar ook wat in. Verliezen van f'noord is erg, maar het is een topclub, dus het KAN gebeuren. Maar verliezen van Roda "mag" eigenlijk niet, dus dat is misschien idd nog wel ergerquote:Op donderdag 20 april 2006 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Verliezen in Amsterdam is ALTIJD zwaar kloten. Wat zeg ik, uberhaupt verliezen is klote... Of dat nu feyenoord, psv of roda is.. Misschien is verliezen in eigen huis van Roda nog wel erger...
Misschien een beetje, maar dat komt ook vaak omdat je er dan weer zoveel ziet hierquote:Op donderdag 20 april 2006 12:51 schreef Siemerink het volgende:
Maar zo'n nederlaag is bij wijze van spreken vergeten na de volgende wedstrijd. Wedstrijden tegen (met name) Feyenoord 'zeuren' nog wat langer na, toch?
quote:Plee-off breekt wetten?
Vanavond de klassieker. Een wedstrijd in de hoogste risico-categorie. Combiverplichting, 1 op 1 kaartverkoop, alleen bij ticketbox en niet bij het stadion, altijd spelen bij daglicht (fuck 12.30 uur), extra politie-inzet etc. etc. Blijkbaar gelden er voor de commerciele spons van de plee offs andere regels want vanavond wordt de klassieker om 20.15 uur aangevangen en is er vandaag gewoon stadionverkoop aan clubcardhouders. Eerdere veiligheidsmaatregelen worden blijkbaar overboord gezet om de wedstrijden maar te spelen en extra geld binnen te halen. Fuck de plee offs!
Heb hier ook al aan zitten denken. Waarom nu ineens wel?quote:
Omdat normaliter het stadion altijd heel snel is uitverkocht en men nu slechts 35.000 kaarten heeft verkocht.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb hier ook al aan zitten denken. Waarom nu ineens wel?
Ja gek he, normaal zijn er al bijna 40000 plekken bezet voor seizoenskaarthouders. Tevens is de verkoop nu maar drie dagen.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Omdat normaliter het stadion altijd heel snel is uitverkocht en men nu slechts 35.000 kaarten heeft verkocht.
Omdat het nu niet anders kan.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gaat mij meer om het waarom nu wel 's avonds...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |