abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37114192
Zin in morgen, hopen dat Ajax eindelijk een keertje lekker speelt.

Hoe zit het met TenCate.

Persoonlijk hoop ik dat van Gaal naar Ajax komt
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 19 april 2006 @ 23:47:35 #122
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37114296
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:04 schreef Jasza het volgende:
Rosenberg scoorde in de ArenA, niet op highbury.
Jammer dat het toen al 0-2 stond. Maar goed, toch het begin van een imponerende reeks van Arsenal.
  donderdag 20 april 2006 @ 09:17:34 #123
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37118794
Op Highbury bleef het 0-0, met de gemiste penalty van Thierry Henry.

Vanavond de eerste finale van de vijf, even winnen van Feyenoord. Zoals het hoort.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 20 april 2006 @ 09:22:21 #124
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37118881
Arsenal is gewoon niet normaal goed. Gisteren trouwens een briljante wedstrijd, ook van Villereal. Ik vind deze twee clubs beter dan Barcelona en AC Milan. De verdediging staat beter dan bij Barcelona en er wordt meer gevoetbald.
Weet iemand al wat over de kaartverkoop voor de Testimonial? Daar wil ik graag heen namelijk...
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  donderdag 20 april 2006 @ 09:29:17 #125
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37119020
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:22 schreef deejaylethal het volgende:
Arsenal is gewoon niet normaal goed. Gisteren trouwens een briljante wedstrijd, ook van Villereal. Ik vind deze twee clubs beter dan Barcelona en AC Milan. De verdediging staat beter dan bij Barcelona en er wordt meer gevoetbald.
Weet iemand al wat over de kaartverkoop voor de Testimonial? Daar wil ik graag heen namelijk...
Heb zelf helemaal niets met Arsenal, vind het maar een kutclub. In dece,ber 2005 nog in Highbury geweest voor CL, misschien dat ik komende zomer ook wel ga, maar dan ga ik voor Ajax.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37119076
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:43 schreef Badabingea het volgende:
Zin in morgen, hopen dat Ajax eindelijk een keertje lekker speelt.

Hoe zit het met TenCate.

Persoonlijk hoop ik dat van Gaal naar Ajax komt
Ten Cate heeft vandaag een gesprek met Psv
Haleloeja
  donderdag 20 april 2006 @ 09:45:34 #127
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_37119319
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef Gelderland het volgende:

[..]

BRON??????
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  donderdag 20 april 2006 @ 09:51:57 #128
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37119440
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef Gelderland het volgende:

[..]

Netjes afzeggen bij PSV.

Martin van Geel denkt tenminste wél vooruit, volgens mij is alles voor volgend seizoen al geregeld.

Overigens best apart dat KJH topscorer wordt met zestien doelpunten, terwijl hij pas sinds 1 januari 2006 Ajacied is, in tegenstelling tot al zijn concurrentie, die al vanaf 1 juli 2005 onder contract stonden.
pi_37119508
Hallo, daar ben ik weder! .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_37119546
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Netjes afzeggen bij PSV.

Martin van Geel denkt tenminste wél vooruit, volgens mij is alles voor volgend seizoen al geregeld.
Alles geregeld met zijn vriend Co ja. Henk gaat denk ik toch naar PSV.
  donderdag 20 april 2006 @ 09:58:30 #131
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37119576
quote:
Maduro: geen aanval op bestuur

Hoewel Maduro nog steeds achter Blind staat en hij van mening is dat Blind weinig aan te rekenen valt, laat hij in een interview met De Volkskrant weten dat zijn oproep tot steun van Blind door het bestuur enigzins uit zijn verband is gerukt in de media.

‘Zo stellig als dat naar buiten is gebracht, heb ik het niet gezegd. Er is bijvoorbeeld geschreven dat ik eiste dat het bestuur zich zou uitspreken voor Blind, maar dat heb ik nooit gezegd. Ik las ook dat ik namens de hele groep zou hebben gesproken, maar dat is ook niet waar.

‘Ik heb gewoon namens mezelf gesproken, want ik weet 100 procent zeker dat het niet aan Blind alleen ligt. Ik heb er mijn twijfels over dat nu alles wordt afgeschoven op hem. Hoe kan hij nou aan een team bouwen als er zo veel spelers weggaan? Eigenlijk moet hij pas volgend seizoen worden beoordeeld.’
De houding van Hedwiges Maduro valt te prijzen, toch denk ik dat een ontslag van DB (of functiewijziging, van mij mag hij best weer hoofd-opleidingen worden) voor iedereen het beste is, ook voor Hedwiges Maduro.
pi_37120173
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:22 schreef deejaylethal het volgende:
Ik vond het een drama wedstrijd, van beide kanten eigenlijk....
quote:
Me too
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_37120752
Arsenal was goed en Villareal was een drama en Barcelona is toch iets beter hoor. Op het middenveld heb je meer creatieve spelers lopen . Verdedigend is het kut maar dat valt niet zo snel op zolang de middenvelders en de spitsen de tegenstander te ver van het doel houden om echt eruit te kunnen komen. Milan had in de wedstrijd de betere kansen en Barcelona is nog lang niet zeker van en finale plaats. Maar wie de winnaar ook wordt Barca Milan of Arsenal .. ze verdienen het alle 3.

Henry was weer meester gister door de pass te verzorgen en daarna eigenlijk de bal terug had moeten krijgen omdat hij er het beste voor stond. Ik denk dat Arsenal via de vleugels te kloppen is op snelheid. In het midden zit het prop vol maar via de vleugels heb je genoeg mogelijkheden.
  donderdag 20 april 2006 @ 10:53:35 #134
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37120944
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:47 schreef Chadi het volgende:
Arsenal was goed en Villareal was een drama en Barcelona is toch iets beter hoor. Op het middenveld heb je meer creatieve spelers lopen . Verdedigend is het kut maar dat valt niet zo snel op zolang de middenvelders en de spitsen de tegenstander te ver van het doel houden om echt eruit te kunnen komen. Milan had in de wedstrijd de betere kansen en Barcelona is nog lang niet zeker van en finale plaats. Maar wie de winnaar ook wordt Barca Milan of Arsenal .. ze verdienen het alle 3.

Henry was weer meester gister door de pass te verzorgen en daarna eigenlijk de bal terug had moeten krijgen omdat hij er het beste voor stond. Ik denk dat Arsenal via de vleugels te kloppen is op snelheid. In het midden zit het prop vol maar via de vleugels heb je genoeg mogelijkheden.
Mocht het ontgaan zijn, dit is: Het grote AFC Ajax-topic #335: Nog vijf finales te gaan!
pi_37121092
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:45 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

BRON??????
mijn bron ga ik niet zeggen, maar waarschijnlijk maakt hij morgen zijn eigen besluit... (wordt nog niet bekend gemaakt)

hopen datie voor Ajax kiest
Haleloeja
pi_37121697
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:57 schreef Gelderland het volgende:

[..]

mijn bron ga ik niet zeggen, maar waarschijnlijk maakt hij morgen zijn eigen besluit... (wordt nog niet bekend gemaakt)

Als ie niet voor Ajax kiest hebben we volgend jaar wss Blind.
pi_37122250
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:57 schreef Gelderland het volgende:

[..]

Ajax Netwerk forum, MaStar.
pi_37122378
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:35 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ajax Netwerk forum, MaStar.
Ja die zijn lekker betrouwbaar
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_37122425
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:39 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja die zijn lekker betrouwbaar
Mwah. Soms zitten ze er aardig wel in de buurt.

Maar het grappige is dat die pipo hier zegt dat hij zijn bron niet prijsgeeft, terwijl hij hier zelf om een bron vraagt
pi_37123754
'Play-offs kunnen Blinds redding worden'

De dit voetbaljaar ingevoerde play-offs kunnen de redding worden van Ajax-trainer Danny Blind. Dat suggereert de gratis ochtendkrant Spits vandaag. Het gonst in De Arena al weken van de geruchten over wie Blind volgend seizoen zou gaan opvolgen. Maar omdat Ajax in de play-offs nu de mogelijkheid heeft het mislukte seizoen toch succesvol af te sluiten, is de kans volgens Spits groot dat Blind gewoon blijft zitten waar hij zit.

Als Ajax er donderdag en zondag in slaagt aartsrivaal Feyenoord uit te schakelen, is de coach veel vergeven. Een zege op Feyenoord telt immers zwaar in Amsterdam. Blind zelf liet vorige week doorschemeren dat hij zijn ontslag al voelt aankomen. Steun van de directie krijgt hij (nog) niet. "Ik hoor ze ook niet zeggen dat Blind volgend jaar nog trainer is", zegt de oefenmeester deze week in Voetbal International.
  donderdag 20 april 2006 @ 12:34:26 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37123801
quote:
Een zege op Feyenoord telt immers zwaar in Amsterdam
Dat vond ik zo'n overtrokken zin, die wil om perse van Ajax te winnen leeft veel sterker dan andersom....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_37123868
Maar een nederlaag tegen Feyenoord is maar moeilijk te accepteren.
  donderdag 20 april 2006 @ 12:37:56 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37123897
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:36 schreef Siemerink het volgende:
Maar een nederlaag tegen Feyenoord is maar moeilijk te accepteren.
Nee hoor. Dat is dus het verschil .

verliezen is altijd erg, dus ook tegen f'noord.
Get woke, go broke!
pi_37123960
Je gaat me niet vertellen dat een nederlaag tegen Feyenoord hetzelfde gevoel heeft als tegen Roda JC. Het is waar (helaas) dat ze in Rotterdam meer naar Amsterdam wijzen dan andersom, maar om nou te zeggen dat Feyenoord één van de overige 17 clubs is (dat maak ik tenminste op uit je post) is natuurlijk niet waar.

Laten we hopen dat beide clubs er vanavond (& zondag) een spannende strijd van maken.
pi_37123964
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat is dus het verschil .

verliezen is altijd erg, dus ook tegen f'noord.
Verliezen tegen Feyenoord weegt echt wel wat zwaarder hoor bij mij.
Ajax!!
pi_37123991
Verliezen in Amsterdam is ALTIJD zwaar kloten. Wat zeg ik, uberhaupt verliezen is klote... Of dat nu feyenoord, psv of roda is.. Misschien is verliezen in eigen huis van Roda nog wel erger...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 20 april 2006 @ 12:42:16 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37124013
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:40 schreef Siemerink het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat een nederlaag tegen Feyenoord hetzelfde gevoel heeft als tegen Roda JC. Het is waar (helaas) dat ze in Rotterdam meer naar Amsterdam wijzen dan andersom, maar om nou te zeggen dat Feyenoord één van de overige 17 clubs is (dat maak ik tenminste op uit je post) is natuurlijk niet waar.

Laten we hopen dat beide clubs er vanavond (& zondag) een spannende strijd van maken.
nee ok, niet helemaal het zelfde. Maar inderdaad dus NIET zo als andersom als f'noord van Ajax verliest....

Maar ik wil ELKE wedstrijd winnen, dus verlies is altijd zuur. verlies tegen f'noord is wel vervelend, vooral natuurlijk omdat je dan juichende arrogante f'noorders ziet .
Get woke, go broke!
  donderdag 20 april 2006 @ 12:47:39 #149
82589 S-Two
barba macacu
pi_37124149
Dus nog steeds geen Sneijer
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 20 april 2006 @ 12:48:29 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37124172
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Verliezen in Amsterdam is ALTIJD zwaar kloten. Wat zeg ik, uberhaupt verliezen is klote... Of dat nu feyenoord, psv of roda is.. Misschien is verliezen in eigen huis van Roda nog wel erger...
In principe zit daar ook wat in. Verliezen van f'noord is erg, maar het is een topclub, dus het KAN gebeuren. Maar verliezen van Roda "mag" eigenlijk niet, dus dat is misschien idd nog wel erger .
Get woke, go broke!
pi_37124261
Maar zo'n nederlaag is bij wijze van spreken vergeten na de volgende wedstrijd. Wedstrijden tegen (met name) Feyenoord 'zeuren' nog wat langer na, toch?
  donderdag 20 april 2006 @ 12:53:10 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37124312
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:51 schreef Siemerink het volgende:
Maar zo'n nederlaag is bij wijze van spreken vergeten na de volgende wedstrijd. Wedstrijden tegen (met name) Feyenoord 'zeuren' nog wat langer na, toch?
Misschien een beetje, maar dat komt ook vaak omdat je er dan weer zoveel ziet hier .
Get woke, go broke!
pi_37124337
Zeuren door jullie ja.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 20 april 2006 @ 13:03:08 #154
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37124564
quote:
Plee-off breekt wetten?

Vanavond de klassieker. Een wedstrijd in de hoogste risico-categorie. Combiverplichting, 1 op 1 kaartverkoop, alleen bij ticketbox en niet bij het stadion, altijd spelen bij daglicht (fuck 12.30 uur), extra politie-inzet etc. etc. Blijkbaar gelden er voor de commerciele spons van de plee offs andere regels want vanavond wordt de klassieker om 20.15 uur aangevangen en is er vandaag gewoon stadionverkoop aan clubcardhouders. Eerdere veiligheidsmaatregelen worden blijkbaar overboord gezet om de wedstrijden maar te spelen en extra geld binnen te halen. Fuck de plee offs!
pi_37124604
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Heb hier ook al aan zitten denken. Waarom nu ineens wel?
In Southern Sun
  donderdag 20 april 2006 @ 13:05:31 #156
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37124643
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Heb hier ook al aan zitten denken. Waarom nu ineens wel?
Omdat normaliter het stadion altijd heel snel is uitverkocht en men nu slechts 35.000 kaarten heeft verkocht.
pi_37124741
Ook tijdgerelateerd natuurlijk.

Normale klassiekers hebben verkoopperiodes van twee weken. Langere tijd om te beslissen, meer tijd om kaarten te halen. Voor de werkende supporter is er dan een kans om toch met een last-minute beslissing toch maar een kaartje te kopen. Je kan het niet in alles vergelijken met een klassieker midden het in het seizoen.

Maar commerciele redenen zullen er vast ook wel zijn.
pi_37124772
Het gaat mij meer om het waarom nu wel 's avonds...
In Southern Sun
pi_37124778
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Omdat normaliter het stadion altijd heel snel is uitverkocht en men nu slechts 35.000 kaarten heeft verkocht.
Ja gek he, normaal zijn er al bijna 40000 plekken bezet voor seizoenskaarthouders. Tevens is de verkoop nu maar drie dagen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_37124813
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gaat mij meer om het waarom nu wel 's avonds...
Omdat het nu niet anders kan.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')