"... is een opblaaskrokodil"quote:Op woensdag 19 april 2006 10:34 schreef Mokster het volgende:
* Mokster roept: "Alles wat ik wil!!!!"
![]()
En die staat nog steeds bij jullie op de loonlijst ?? Tjezus zeg . . .quote:Op woensdag 19 april 2006 11:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Die persoon die elke morgen vergeet op te dagen waardoor ik verdomme zelf koffie moet zetten? Ja die.
Een tosti graagquote:Op woensdag 19 april 2006 11:15 schreef JoeyT het volgende:
En?
Eerste seizoen heb ik nog wel gezien, de rest niet meer. Vergeet het steeds . . .quote:
Doet u mij maar een cracker met chevre, tomaat en peper!quote:
het 3e seizoen is het leukstequote:Op woensdag 19 april 2006 11:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eerste seizoen heb ik nog wel gezien, de rest niet meer. Vergeet het steeds . . .![]()
Ik kijk het alleen vanaf dvd. Een hele week wachten trek ik niet bij die seriequote:Op woensdag 19 april 2006 11:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eerste seizoen heb ik nog wel gezien, de rest niet meer. Vergeet het steeds . . .![]()
Sorry ben aan de lijn. Op t menu staan 18 amandelen en twee droge boterhammen met kipfilet...quote:
Ik geef het doorquote:Op woensdag 19 april 2006 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet u mij maar een cracker met chevre, tomaat en peper!
Nee, dank jequote:Op woensdag 19 april 2006 11:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sorry ben aan de lijn. Op t menu staan 18 amandelen en twee droge boterhammen met kipfilet...
Geinteresseerd?
Hoe betaal je danquote:Op woensdag 19 april 2006 11:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Beter. Zonder geld namelijk, want dat heb ik niet.
3 is erg goed ja maar moet zeggen dat 4 mij op het laatst ook extreem kon boeien. Ik vind 24 sowieso helemaal topquote:Op woensdag 19 april 2006 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
het 3e seizoen is het leukste
Maar ik heb 4 nog niet af gezien![]()
(en 5 dus ook nog niet)
Wie van CSI zuigt ok???quote:
Nee, dat word ook helemaal niet saai ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 11:21 schreef JoeyT het volgende:
LOST daarentegen niet
zeg jongeman.. laat die lippen eens los! daar rekken ze alleen maar van uit..quote:Op woensdag 19 april 2006 11:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe betaal je dan
*aan je lippen hangt
Nee, dat is zeer zeker niet saaiquote:Op woensdag 19 april 2006 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, dat word ook helemaal niet saai ofzo
TMIquote:
*los laat*quote:Op woensdag 19 april 2006 11:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
zeg jongeman.. laat die lippen eens los! daar rekken ze alleen maar van uit..
Nooit gezien... moet geweldig zijn jaquote:Op woensdag 19 april 2006 11:23 schreef Copycat het volgende:
Prison Break is tha bomb van dit televisieseizoen.
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:21 schreef JoeyT het volgende:
LOST daarentegen niet
Niet verwacht dat ik dit ooit nog zou zeggen... Maar Joey, goede smaak!quote:
Ok, dan moet ik het toch maar eens proberenquote:
Goed zo.. ander is dr mooie piercing niet meer te zienquote:Op woensdag 19 april 2006 11:23 schreef jackson het volgende:
*los laat*
Sorry... ik had het niet door![]()
Zeker een aanrader, wel vanaf het begin beginnen danquote:Op woensdag 19 april 2006 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik het toch maar eens proberen
Mijn fout... mijn foutquote:Op woensdag 19 april 2006 11:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goed zo.. ander is dr mooie piercing niet meer te zien
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:23 schreef Copycat het volgende:
Prison Break is tha bomb van dit televisieseizoen.
Uiteraard... dat moet je met alles doenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Zeker een aanrader, wel vanaf het begin beginnen dan
Deze ben je vergeten te quotenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:24 schreef melismay het volgende:
[..]
[..]
Niet verwacht dat ik dit ooit nog zou zeggen... Maar Joey, goede smaak!![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:24 schreef JoeyT het volgende:
En TWIN PEAKS is nog steeds hele maal the bomb!
Twinpeaks heb ik nooit gekeken, die andere 2 welquote:
dat laat ik aan moks over.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoe betaal je dan
*aan je lippen hangt
Echt wel cool...quote:Op woensdag 19 april 2006 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik het toch maar eens proberen
Jammer.... *weg fantasiequote:
Een vriend van me heeft al die series op DVD... dus daar moet ik maar weer eens langs denkquote:
Twinpeaks is helemaal geweldig... Meteen bestellen van internet!quote:Op woensdag 19 april 2006 11:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Twinpeaks heb ik nooit gekeken, die andere 2 wel
Twinpeaks keek ik vroeger altijd samen met mijnquote:Op woensdag 19 april 2006 11:29 schreef JoeyT het volgende:
Twinpeaks is helemaal geweldig... Meteen bestellen van internet!![]()
Dat idee heb ik er ook een beetje bijquote:Op woensdag 19 april 2006 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twinpeaks keek ik vroeger altijd samen met mijnmoeder
op donderdagavond.
Maar is het nu niet outdated?
Maar ik dacht bij jou in dienst te komen en dan uitbetaald te wordenquote:
Nee, naar mijn weten zijn er twee seizoenen en de film Fire Walk With Me.quote:
Er zijn nog te veel dingen die ik eerst moet hebbenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Twinpeaks is helemaal geweldig... Meteen bestellen van internet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |