Maar ik dacht bij jou in dienst te komen en dan uitbetaald te wordenquote:
Nee, naar mijn weten zijn er twee seizoenen en de film Fire Walk With Me.quote:
Er zijn nog te veel dingen die ik eerst moet hebbenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Twinpeaks is helemaal geweldig... Meteen bestellen van internet!![]()
Ok, ben zelf ook niet zo op de hoogte ervan maar zou er niet snel aan beginnenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, naar mijn weten zijn er twee seizoenen en de film Fire Walk With Me.
Spullen voor de rijsttafel, dat wordt wel eens tijd hoor na bijna een jaarquote:Op woensdag 19 april 2006 11:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo maar eens bedenken wat ik allemaal bij de toko moet gaan halen.![]()
Oh, ik dacht dat we het nog steeds over moks hadden, mijn excuses.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar ik dacht bij jou in dienst te komen en dan uitbetaald te worden
Nee totaal niet, ik keek t ook altijd samen met mijn moeder.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twinpeaks keek ik vroeger altijd samen met mijnmoeder
op donderdagavond.
Maar is het nu niet outdated?
En het is niet eens voor jou.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Spullen voor de rijsttafel, dat wordt wel eens tijd hoor na bijna een jaar
Geeft niet.... misschien hadden we dat ook wel maar wist ik et ff niet ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 11:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we het nog steeds over moks hadden, mijn excuses.
Als je em zelf maakt vast welquote:
Hey! Achteraansluiten! Er is al iemand voorgedrongen!quote:
weet je wel zeker dat je me achter je wil hebbenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Hey! Achteraansluiten! Er is al iemand voorgedrongen!
Kan die lekker onder de rijsttafel kankeren over vrouwenquote:
wannabe Joeyquote:Op woensdag 19 april 2006 11:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat je me achter je wil hebben![]()
Dat die bestaan heh... opmerkelijkquote:
quote:
Dat hebben ze al een paar keer geprobeerdquote:Op woensdag 19 april 2006 11:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee totaal niet, ik keek t ook altijd samen met mijn moeder.Toen vond ik t trws erg eng
Het is gewoon geweldig goed in mekaar gezet, de spanningsopbouw, de plotwendingen, maar vooral de gelikte humor die erin zit. Ik denk dat als het opnieuw op tv zou komen het weer flink zou scoren![]()
totaal niet gedateerd. En wanneer hebben ze t geprobeerd? Heeft weinig zin om t uit te zenden voor dezelfde doelgroepquote:Op woensdag 19 april 2006 11:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat hebben ze al een paar keer geprobeerd
het sloeg niet aan
Erg gedateerd![]()
Veel welke doelgroep anders ?!quote:Op woensdag 19 april 2006 11:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
totaal niet gedateerd. En wanneer hebben ze t geprobeerd? Heeft weinig zin om t uit te zenden voor dezelfde doelgroep![]()
1 keer vlak erna (dat heeft geen zin uiteraard)quote:Op woensdag 19 april 2006 11:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
totaal niet gedateerd. En wanneer hebben ze t geprobeerd? Heeft weinig zin om t uit te zenden voor dezelfde doelgroep![]()
Doelgroep miss t verkeerde woord. Maar t heeft weinig zin om de serie bv in 96 te herhalen. Nu is er een hele generatie die het niet gezien heeft.quote:
I seequote:Op woensdag 19 april 2006 11:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Doelgroep miss t verkeerde woord. Maar t heeft weinig zin om de serie bv in 96 te herhalen. Nu is er een hele generatie die het niet gezien heeft.
Maar eigenlijk boeien andere mensen me vrij weinig, dus vind ik t eig alleen belangrijk dat ik t gezien heb![]()
dat is toch eigenlijk tzelfde met bv flying docters die nu herhaald wordenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
1 keer vlak erna (dat heeft geen zin uiteraard)
En ik geloof de laatste keer 2 of 3 jaar geleden.
Ik heb toen ook nog eens gekeken maar het was niks meer vergeleken met de spanning die je vroeger voelde toen je keek. Sommige zaken moet je laten zoals het is. De gedachtes zijn mooier als je het niet nog eens hoeft mee te maken.
Ok dat kan, ik had het tegenovergestelde, maar miss ben jij gewoon een oude lulquote:Op woensdag 19 april 2006 11:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sommige zaken moet je laten zoals het is. De gedachtes zijn mooier als je het niet nog eens hoeft mee te maken.
Goeie vergelijking...quote:Op woensdag 19 april 2006 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is toch eigenlijk tzelfde met bv flying docters die nu herhaald worden
je ziet heel goed het verschil tussen de gebruikte technieken van toen en nu
waardoor hetgeen dat je vroeger boeide/trok/liet opgaan in iets, nu veel minder is
Flying docters is wel een heel extreem vooorbeeldquote:Op woensdag 19 april 2006 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is toch eigenlijk tzelfde met bv flying docters die nu herhaald worden
je ziet heel goed het verschil tussen de gebruikte technieken van toen en nu
waardoor hetgeen dat je vroeger boeide/trok/liet opgaan in iets, nu veel minder is
dat kan kloppen, maar waar ik op doel is dat je (en dat is in FD heel goed zichtbaar) er zoveel verschil isquote:Op woensdag 19 april 2006 11:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Flying docters is wel een heel extreem vooorbeeld![]()
Dat is nooit goed geweest![]()
Morgen vandaag, gezellig kan voor alle dagen natuurlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 11:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Morgen pas he.
Onze rijsttafel moeten we toch anders aanpakken ook. Uitgebreider.
Heb je Twin Peaks wel recentelijk gezienquote:Op woensdag 19 april 2006 11:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan kloppen, maar waar ik op doel is dat je (en dat is in FD heel goed zichtbaar) er zoveel verschil is
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[dooddoener]
Twin Peaks is gaaf / roeleert / heerst / the best... [ vul hier nog meer superlatieven in ]![]()
[/dooddoener]
Ik lig nog steeds in een deuk als ik de gouverneur van Californië zie...quote:Op woensdag 19 april 2006 11:56 schreef nixxx het volgende:
Net alsof je nu terminator 1 gaat kijken.. je ligt in een deuk om die robot.. het is niet eng meer
is dat het project na de anale penetratiequote:Op woensdag 19 april 2006 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je Twin Peaks wel recentelijk gezien![]()
Dit is nl een vergelijking van lik me aars![]()
Volgens mij hebben jullie t allemaal niet gekeken ofso... T slaat gewoon nergens op. T gaat in twin peaks niet om special effects.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:56 schreef nixxx het volgende:
Net alsof je nu terminator 1 gaat kijken.. je ligt in een deuk om die robot.. het is niet eng meer
Nee dat is een side-project van me... Voor mensen die niet luisterenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
is dat het project na de anale penetratie
het gaat mij ook niet om de SEquote:Op woensdag 19 april 2006 11:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie t allemaal niet gekeken ofso... T slaat gewoon nergens op. T gaat in twin peaks niet om special effects.
Het boeit je toch niet wat andere mensen vinden?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:57 schreef JoeyT het volgende:
Volgens mij hebben jullie t allemaal niet gekeken ofso... T slaat gewoon nergens op. T gaat in twin peaks niet om special effects.
Nogmaals... Kijk t gewoon eerst. T is gewoon kul wat je zegt nl. Zeker als je t nooit gezien hebt word je meegezogen in t verhaalquote:Op woensdag 19 april 2006 11:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat mij ook niet om de SE
het maakt neit uit welke serie, iedere serie uit de jaren 80 of 90 zijn kwalitatief veel slechter dan die van nu. en dat zie je
en voor mji persoonlijk is dat een reden waarom spanning etc er vanaf gaat
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het boeit je toch niet wat andere mensen vinden?
Nou dan.
Smaken verschilllen enzo. Maar mocht ik TP tegen komen in de DVD aanbiedingbak, dan zal ik het wel kopen. Outdated of niet, het is en blijft een klassieker. En een mijlpaal in televisiehistorie. Naar mijn mening, dan.
-opruimenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:04 schreef JoeyT het volgende:
Wat gaan we vandaag doen eigenlijk? Ik werk pas om 5 namelijk...
Werken tot half 5. Uit eten met een vriendin en daarna naar 't theater met dezelfde vriendin!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:04 schreef JoeyT het volgende:
- werken;quote:Op woensdag 19 april 2006 12:06 schreef nixxx het volgende:
-opruimen
-financien vereniging regelen
-vacatures bekijken
We?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:04 schreef JoeyT het volgende:
Dat klinkt primaquote:Op woensdag 19 april 2006 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Werken tot half 5. Uit eten met een vriendin en daarna naar 't theater met dezelfde vriendin!
Waar ga je heen, qua theatervoorstelling?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:07 schreef AirwiN het volgende:
Uit eten met een vriendin en daarna naar 't theater met dezelfde vriendin!
Rooyackers, Kamps en Kamps... Cabaret dus eigenlijk...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar ga je heen, qua theatervoorstelling?
cabaret is vaak tofquote:Op woensdag 19 april 2006 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rooyackers, Kamps en Kamps... Cabaret dus eigenlijk...
En Flea natuurlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds in een deuk als ik de gouverneur van Californië zie...![]()
RKK is erg grappig. Twee jaar geleden ook naar hun show geweest en me goed vermaakt. Vandaar het bezoek aan hun nieuwe show...quote:
quote:
doe ES NIET ZO negatiefquote:
Om deze opmerking in het juiste perspectief te plaatsen kun je niet achterhouden dat je zelf een groot Ome Henk liefhebber bent...quote:
Nee psies, niet alles is even tofquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om deze opmerking in het juiste perspectief te plaatsen kun je niet achterhouden dat je zelf een groot Ome Henk liefhebber bent...![]()
Ik was even in de war. Die speelde natuurlijk die nihilist in The Big Lebowski. Was even in de war met Bill Paxtonquote:Op woensdag 19 april 2006 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft de bassist van RHCP hier mee te maken?
filmpje pakken terwijl Air met "een vriendin" cabaret zit te kijken?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:18 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik was even in de war. Die speelde natuurlijk die nihilist in The Big Lebowski. Was even in de war met Bill Paxton
Ik moet m'n filmkennis maar weer eens oppoetsen merk ik
Dat valt dan weer wel onder de noemer 'cultuur'?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om deze opmerking in het juiste perspectief te plaatsen kun je niet achterhouden dat je zelf een groot Ome Henk liefhebber bent...![]()
Ga jij eerst maar es koken en afwassen voor Chris... Dan praten we verder...quote:
De sbs cultuur ja...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:20 schreef vibri het volgende:
[..]
Dat valt dan weer wel onder de noemer 'cultuur'?
Helemaal geen gek ideequote:Op woensdag 19 april 2006 12:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
filmpje pakken terwijl Air met "een vriendin" cabaret zit te kijken?
Je hebt wel smaak dan. Vallen op iemand die van SBS-cultuur houdt. Voeballuuuuuuuh!quote:
Wansmaak is ook smaak...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:22 schreef vibri het volgende:
[..]
Je hebt wel smaak dan. Vallen op iemand die van SBS-cultuur houdt. Voeballuuuuuuuh!
dat afwassen heb ik al eens gedaanquote:Op woensdag 19 april 2006 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar es koken en afwassen voor Chris... Dan praten we verder...![]()
Precies. Alhoewel het wel duidelijk is dat Lynch The Prisoner goed heeft bestudeerd. Over outdated maar toch goed gesprokenquote:Op woensdag 19 april 2006 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het boeit je toch niet wat andere mensen vinden?
Nou dan.
Smaken verschilllen enzo. Maar mocht ik TP tegen komen in de DVD aanbiedingbak, dan zal ik het wel kopen. Outdated of niet, het is en blijft een klassieker. En een mijlpaal in televisiehistorie. Naar mijn mening, dan.
Ik miste je al...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:23 schreef Litpho het volgende:
sorry voor de late reactie AirwiN, ik was even aan het werk
Wat een ontzettende klinkklare onzin.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:59 schreef Ynske het volgende:
het maakt neit uit welke serie, iedere serie uit de jaren 80 of 90 zijn kwalitatief veel slechter dan die van nu. en dat zie je
Cosby show is coolquote:Op woensdag 19 april 2006 12:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat een ontzettende klinkklare onzin.
Ok, daar heeft Ynske wel enigszins gelijk, maar ik refereerde dan ook aan series wiens plot niet op een bierviltje pastequote:
You know when cops come to get your cat out of the tree,quote:
Shit ain't like thatquote:Op woensdag 19 april 2006 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You know when cops come to get your cat out of the tree,
All your friends die at old age.
But you see, live in south-central Los Angeles,
and unfortunately....
Als we het dan toch hebben over klassiekers uit de vorige eeuw dan is dit er ook zeker één...quote:
Right now my job is eating these donutsquote:Op woensdag 19 april 2006 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You know when cops come to get your cat out of the tree,
All your friends die at old age.
But you see, live in south-central Los Angeles,
and unfortunately....
But hey, wait a minute... Aren't you...?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Right now my job is eating these donuts.
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:21 schreef JoeyT het volgende:
LOST daarentegen niet
Lost nog nooit gezien, Friends wil ik niet eens zien . . .quote:
Daar zijn de meningen zó over verdeeldquote:Op woensdag 19 april 2006 12:50 schreef AirwiN het volgende:
Het blijft eeuwig zonde dat jij geen vrouw bent!
melismay vindt mannen stom, dus die ziet je waarschijnlijk ook liever als vrouw...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen zó over verdeeld.
Dat durf ik niet uit te sluiten, maar of ik dan de concurrentie met Twist aankan?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
melismay vindt mannen stom, dus die ziet je waarschijnlijk ook liever als vrouw...![]()
Bitch met ballen!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat durf ik niet uit te sluiten, maar of ik dan de concurrentie met Twist aankan?.
Correct! Maar soms moet het ffquote:
Ik ben niet te beroerd om te delen.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat durf ik niet uit te sluiten, maar of ik dan de concurrentie met Twist aankan?.
Tofquote:Op woensdag 19 april 2006 13:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd om te delen.
Jij mag gewoon man blijven hoor, graag zelfsquote:Op woensdag 19 april 2006 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |