Bespaar je de frustratie: http://www.whitwell.ndo.co.uk/musicthing/sounds/mssound1.mp3quote:Op woensdag 19 april 2006 09:02 schreef Polen het volgende:
Ik zou bijna win95 installeren.
Eh, het kan ook de windows 95 tune zijn geweest, ja (dat een andere bekende artiest die Mac tune gemaakt heeft)quote:Op woensdag 19 april 2006 09:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah. Ik vind het nogal idioot. Dit had een stagaire zelfs nog in elkaar kunnen zetten.
Maar Brian Eno heeft ook het bekende Windows 95 opstart geluid in elkaar gezet.
Lekker vuile ruis!quote:Op woensdag 19 april 2006 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bespaar je de frustratie: http://www.whitwell.ndo.co.uk/musicthing/sounds/mssound1.mp3
Er is maar 1 mactune. Het systeem geeft geen geluid als de desktop start. Ik denk echt niet dat Apple miljoen betaald voor een dure artiest om 2 seconde Tudummmm te laten horen als je de Mac aanzet. Maar misschien heb ik een raar wereldbeeld.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Eh, het kan ook de windows 95 tune zijn geweest, ja (dat een andere bekende artiest die Mac tune gemaakt heeft)
Ik probeer het artikel te Googlen...
Deze dekt de lading volledig.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Verzin es ff een leuke TT..
Vast niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:08 schreef Polen het volgende:
Zou dat xp64 intussen al bruikbaar zijn qua drivers enzo?
Is dat een retorische vraag?quote:Op woensdag 19 april 2006 09:08 schreef Polen het volgende:
Zou dat xp64 intussen al bruikbaar zijn qua drivers enzo?
wat houd je tegen?quote:
Werk ?!quote:
Waarom is het leven heerlijk vandaag ?!quote:Op woensdag 19 april 2006 09:32 schreef liefie_ het volgende:
oeh nederland in beweging is leuk
wat is het leven toch heerlijk vandaag
quote:
quote:
weet ik niet preciesquote:Op woensdag 19 april 2006 09:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom is het leven heerlijk vandaag ?!
Goed punt.... Geen idee, omdat ik de hele dag last heb van mijn knie als ik zit ?quote:Op woensdag 19 april 2006 09:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
weet ik niet precies
misschien omdat er nog niks gebeurd is waarom het dat niet zou zijn?
True, niet boeiend wel ?quote:
Je helpt niet mee ?!quote:Op woensdag 19 april 2006 09:40 schreef liefie_ het volgende:
als jullie deze dan snel vol maken kun je er zo een maken met titel
Tuurlijk wel boeiend!quote:
heb (nog) niet zo veel te vertellenquote:
Toch wel de C versie ??quote:
Doe er wat aan!quote:
Volgens mij heb jij de kleine lettertjes niet goed gelezen: Ik 60 en jij 40% .quote:Op woensdag 19 april 2006 09:44 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben om te kopen
Het moet wel een hoog bedrag zijn aangezien ik 40% aan Cc moet afdragen
Dan gaat het over, heb zelf ook niet super veel te vertellen maar de tijd doden op fok! is cool ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 09:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb (nog) niet zo veel te vertellen
ik lees wel mee maja niet zo veel te vertellen dusquote:Op woensdag 19 april 2006 09:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan gaat het over, heb zelf ook niet super veel te vertellen maar de tijd doden op fok! is cool ofzo
Helemaal goed! Terug naar de basis! Terug naar wat het eigenlijk om gaat! Weg met al die sbs-opsmuk-TT's...quote:
Of anders "[R&P SC] naamloos" . . .quote:Op woensdag 19 april 2006 09:46 schreef Polen het volgende:
"[R&P SC] mysql> SOURCE /var/www/pp.sql"
Tostiquote:Op woensdag 19 april 2006 09:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik lees wel mee maja niet zo veel te vertellen dus
en ga nu een tostie eten dus dat typt sowieso niet handig
Ja, dat was een goeiequote:Op woensdag 19 april 2006 09:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Of anders "[R&P SC] naamloos" . . .![]()
![]()
Tja leg dat maar uit aan die blauwen...quote:Op woensdag 19 april 2006 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal goed! Terug naar de basis! Terug naar wat het eigenlijk om gaat! Weg met al die sbs-opsmuk-TT's...![]()
mijn idee..quote:Op woensdag 19 april 2006 09:19 schreef jackson het volgende:
Goeie TT
Het is duidelijk en ze spammen er toch 10 vol per dag.. lekker boeiend wat er staat denk ik danquote:
Tosti's kunnen altijdquote:Op woensdag 19 april 2006 09:52 schreef _Cara_ het volgende:
@liefie ...en tosti op de vroege ochtend? ...laat het je smaken.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |