Jammer wil wel weer eens zo'n mooi knip en plakwerk zien.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:09 schreef twentemeisje het volgende:
Was ik weer... ik weet wie ze is maar heb geen tijd om een nieuwe vraag te stellen...![]()
![]()
Volgens mij dat mens uit "A touch of class", hoe heet ze, Glenda Jack of zoiets...quote:
Hoezo? Veranderd je koets dan weer in pompoen?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:11 schreef twentemeisje het volgende:
Ik kreeg inderdaad een beetje een SoK-dejavu...
Okee okee... maar het antwoord op mijn nieuwe vraag moet dan voor half vijf worden geraden, deal?
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:11 schreef twentemeisje het volgende:
Ik kreeg inderdaad een beetje een SoK-dejavu...
Okee okee... maar het antwoord op mijn nieuwe vraag moet dan voor half vijf worden geraden, deal?
Glenda Jackson
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo? Veranderd je koets dan weer in pompoen?
Uiteraard. Maar mijn witte paard moet opnieuw beslagen worden dus moet ik op een bruin paard rijden deze keer.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
(kom je mijn glazen muiltje brengen Andy?)
Waarom? TM zegt toch net dat zij hem verloren is?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:18 schreef Sokolsky het volgende:
Eerst moeten Sheri en wyccie dat muiltje toch nog passen?
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef EricusMaximus het volgende:
Misschien kunnen we nu alvast antwoorden geven en dan past TM de vraag daar op aan. Dan kan ze vast wel op tijd weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |