1600quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is nou beter in het donker
Iso500 of 600
hoe hoger hoe beter in het donker maar ja veel kwaliteits verlies op die hoge warden vooral de compactsquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Iso500 of 600
*hele mooie heeft*quote:
Ah okquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:19 schreef Re het volgende:
[..]
hoe hoger hoe beter in het donker maar ja veel kwaliteits verlies op die hoge warden vooral de compacts
16000, da's nikky.quote:
Als je weinig licht hebt moet je een afweging maken. Sluiter langer open, of iso omhoog. als de keus bestaat uit "500 of 600" neem ik 600, de korreligheid zal wel niet verschillen, dus zo ver mogelijk omhoog qua isoquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Iso500 of 600
16.000=2^7 * 5^3quote:
Wat een zaad antwood BB, je kunt beter dan datquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:21 schreef blackbully het volgende:
momenteel is het de trent om op iso 200 of lager te schieten
met een F waarde van 6 of hoger
en als het ergends op lijkt insturen voor de fotowedstrijd
Als het echt donker is, maakt het niet uit, want dan zie je toch geen f*k op je foto...quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Iso500 of 600
hey is een reactie zonder smyliesquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een zaad antwood BB, je kunt beter dan dat
Nee doe maar niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:23 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey is een reactie zonder smylies
zal ik sub eens plagen ?
geeft niet sjarkie, morgen weerquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als het echt donker is, maakt het niet uit, want dan zie je toch geen f*k op je foto...
Ik zie dat ik een rel gemist heb. Wat is het leven toch mooi
16.000 = 1000 x 24quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
16.000=2^7 * 5^3
alle single digit primes
we zijn redelijk ontopic leek mequote:Op dinsdag 18 april 2006 23:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee doe maar niet.Ik vind de laatste serie posts al op het randje eigenlijk.
Weet je wel dat zowel Subhuman als RonaldV bij de verkeerspolitie zijn?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef nikky het volgende:
In het kader ontopic.
[afbeelding]
Te korrelig maar uit een rijdende auto die ik zelf ook nog eens bestuurde, vinnik hem wel sfeervol
nee, je zit er bijna 4200 worpen naastquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:27 schreef blackbully het volgende:
5334 keer
kan er 1 a 2 worpen naast zitten.
probeer maar eens
dat is als je rekend ja.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dikste kans om met 4 dobbelstenen te gooien is 14. 16.000 / 14 = 1143 keer
Ja, dan wel jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:31 schreef blackbully het volgende:
[..]
dat is als je rekend ja.
maar ik gooi altijd enene voor mijn gevoel dus ik moet veeeeel vaker gooien
Ik belde niet. En had nog 1 hand aan het stuurquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wel dat zowel Subhuman als RonaldV bij de verkeerspolitie zijn?
we kunnen je plaatje natuurlijk compleet afkraken hequote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef nikky het volgende:
In het kader ontopic.
http://images.fok.nl/upload/060418_16000_118_1807.jpg
Te korrelig maar uit een rijdende auto die ik zelf ook nog eens bestuurde, vinnik hem wel sfeervol
Dat mag.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:33 schreef Re het volgende:
[..]
we kunnen je plaatje natuurlijk compleet afkraken he
nope. je onderwerp stond toch stilquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat mag..
Helpt het als ik zeg dat ik 80 ten tijde van de foto reed en hij op auto stond?![]()
Ik zie het mooie Groningse landschap!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef nikky het volgende:
In het kader ontopic.
http://images.fok.nl/upload/060418_16000_118_1807.jpg
die staat allang weer op je camera, haal ff die stront uit je ogenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Donna ik wil wel mn lens een keer terug he'![]()
Neequote:Op dinsdag 18 april 2006 23:33 schreef Re het volgende:
[..]
we kunnen je plaatje natuurlijk compleet afkraken he
Nee geen berg, alleen kon ik zelf niet op de LCD kijken. ( Canon A60 )quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
nope. je onderwerp stond toch stil
dus zo moeilijk was het niet.
reed je trouwens van een berg af?
Drenthe beebquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik zie het mooie Groningse landschap!Ben er afgelopen weekend nog geweest!
Maar misschien had je beter even zo'n pechdinges kunnen misbruiken!![]()
Persoonlijke vragen en opmerkingen kunnen natuurlijk wel over MSN.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
dat helpt wel iets ja.... dan is het toch weer knap dat je er iets uit gekregen hebtquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat mag..
Helpt het als ik zeg dat ik 80 ten tijde van de foto reed en hij op auto stond?![]()
Hoe langben je m al kwijt aan r?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Effectief he?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
het is echt bewonderenswaardig hoe een post van nikky, hoe inhoudloos ook, alle vuur uit het topic haalt. Dat is een mechanisme, echt, is het waard om te zien
Godverredomme nok nou eens met je MSN gezeik. NET nou het weer gezellig wordt..quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:38 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Persoonlijke vragen en opmerkingen kunnen natuurlijk wel over MSN.
ja, echt mooi om te zienquote:
denk aan je nachtrust.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverredomme nok nou eens met je MSN gezeik. NET nou het weer gezellig wordt..
Jij denkt dat na 4 agressiepost morgen de loopgraven wel verlaten kunnen worden..?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:40 schreef blackbully het volgende:
[..]
denk aan je nachtrust.
niet meer als 4 post aan agressie
anders heb je voor morgen niks meer over
Volgens mij is hier iemand nodig aan nachtrust toe!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverredomme nok nou eens met je MSN gezeik. NET nou het weer gezellig wordt..
Ow, is dat de vreemde sfeer die er is?quote:
HEB JOU NIET MEER OP MSN , DOE FF TOEVOEGEN ASTUquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:38 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Persoonlijke vragen en opmerkingen kunnen natuurlijk wel over MSN.
yupquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij denkt dat na 4 agressiepost morgen de loopgraven wel verlaten kunnen worden..?
Nee hoor, ik constateer net dat het weer gezellig werd. Maar als er onder water gestoken wordt is het zeker altijd mijn schuld?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, is dat de vreemde sfeer die er is?
onderwater gestoken wordenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, ik constateer net dat het weer gezellig werd. Maar als er onder water gestoken wordt is het zeker altijd mijn schuld?
Hey, IK zit niet door te zeiken over politie, ja?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, ik constateer net dat het weer gezellig werd. Maar als er onder water gestoken wordt is het zeker altijd mijn schuld?
Als je MSN in je profiel zou staan zou dat kunnen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:42 schreef donnahvh het volgende:
[..]
HEB JOU NIET MEER OP MSN , DOE FF TOEVOEGEN ASTU![]()
OW CAPS SORRY![]()
dat van de politie snap ik ook niet goed.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hey, IK zit niet door te zeiken over politie, ja?
owquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als je MSN in je profiel zou staan zou dat kunnen.
wij moeten maar eens gewoon onder 4 oogjes babbelen, dat zou een hoop schelenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hey, IK zit niet door te zeiken over politie, ja?
Hoi Debsterrquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:45 schreef HMaster-II het volgende:
Hey het is mijn topic.. ja.... Dus DOE LIEF... ofzo..
*met wiite vlag zwaait*
Hey.. ik ben geen kikker..quote:
Begin eens met wat minder zwart-wit te lezen. Want wat ik de afgelopen weken meldde over de SC heb ik al heel duidelijk gepost in februari. PdH was zo vriendelijk om het even op te zoeken en te quoten in het vorige topic. Lees het geheel los van alle andere meuk, en dan zul je zien dat daar toch echt heel veel kleur in wordt toegelaten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wij moeten maar eens gewoon onder 4 oogjes babbelen, dat zou een hoop schelen
coolness, ik denk ook dat we niet zo ver van elkaar af zitten dat er geen vergelijk mogelijk is hoor, maar goed, dat zal anders de komende dagen wel komenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Begin eens met wat minder zwart-wit te lezen. Want wat ik de afgelopen weken meldde over de SC heb ik al heel duidelijk gepost in februari. PdH was zo vriendelijk om het even op te zoeken en te quoten in het vorige topic. Lees het geheel los van alle andere meuk, en dan zul je zien dat daar toch echt heel veel kleur in wordt toegelaten.
En verder heb je mijn MSN vast nog wel ergensmaar dan wel morgen, want ik moet nog wat werk afmaken voor ik mijn nest in duik
woei sub!!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:43 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als je MSN in je profiel zou staan zou dat kunnen.
Is natuurlijk wel voor te stellen, dat de emoties teveel worden op zo'n moment.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:20 schreef Ynske het volgende:
Ik wilde zo graag slapen vannacht
huisgenootje kreeg t gisteravond zegmaar goed teveel, door die inbraak enzo,
mag blij zijn dat ik toch nog iets van 4 uurtjes heb mee kunnen pikken
en vanaf vandaag als ik mijn cam hier heb, gaat ie lekker mee werken hoor
quote:Op woensdag 19 april 2006 03:14 schreef Mauro het volgende:
Hoi
Mag ik hier nog meedoen?
Vandaag (en de afgelopen dagen) nog geen tijd gehad om hier aanwezig te zijn
Vandaag een sollicitatiegesprek gehad voor een baan in de ICT op het gebied van Oracle.
Gesprek gehad in Amersfoort en dat duurde anderhalf uur.
Tegen het einde van het gesprek zei de beste man dat hij mij donderdag of uiterlijk maandag terug zou bellen over wanneer het tweede gesprek zou zijn ergens volgende week
Ziet er dus goed uit
* duimt *
quote:Op woensdag 19 april 2006 09:45 schreef Re het volgende:
morghuh?
wordt weer een achterlijk druk dagje
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:38 schreef nikky het volgende:
De zogenaamde "prive stuff of ik ga dit en dat doen" berichten zien we hier liever niet.
Dat ken k ergens van en ik maar denken ik neem mijn cam mee kan ik fijn op de weg terug wat foto's maken maar met een beetje pech zit dat er niet in. Althans niet op het tijdstip wat ik gedacht had....quote:Op woensdag 19 april 2006 09:45 schreef Re het volgende:
morghuh?
wordt weer een achterlijk druk dagje
neequote:Op woensdag 19 april 2006 09:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ga je nog foto's maken van dat achterlijk drukke dagje?
die kijken er dan ook met heel andere ogen naar, maar is prima toch?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:39 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb de reactie op de foto's van de groep.
Ze zijn dolenthousiast terwijl ik ze zelf vreselijk vind.
Morgen heb ik wel tijd om er een showcase van te maken.
Heb wel erg veel geleerd van die shoot.
Optimale combi toch. Zij blij met de foto's, jij een hoop geleerd.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:39 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb de reactie op de foto's van de groep.
Ze zijn dolenthousiast terwijl ik ze zelf vreselijk vind.
Morgen heb ik wel tijd om er een showcase van te maken.
Heb wel erg veel geleerd van die shoot.
er is toch al eerder aangegeven dat het niet persee over foto's hoeft te gaanquote:Op woensdag 19 april 2006 11:00 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz, msn gaat vanmiddag aan. Ben nu ondertussen aan het werk.
Beetje assurantiën werk hihi.
Zo ff met de hond wandelen en dan eten.
Daarna ben ik online...
Vind de nieuwe regel erg ver gaan.
Dan heb ik hier geen fuck meer te zoeken want ik heb niet iedere dag wat over foto's te melden... sorry.
Moet nl. ook weleens andere dingen doen.
Ynkse, op Marktplaats vind je leveranciers van kloontjes voor EUR 12,50 per stuk. BP-511-accu's zijn dat. 1800 mAh. Ik werk daar al een aantal maanden mee en nog geen problemen gehad.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:23 schreef Ynske het volgende:
Zijn er overigens nog mensen die accu's nodig hebben?
ik heb een site gevonden, waar je als je vanaf 2 stuks besteld je 10% korting krijgt, en je nog gebruik kunt maken van een 5 euro kortingscheque
ok het zijn wel geen echte accu's maar ik betaal voor bv 2 accu's voor in mijn 350, van 1000mAh maar 43.95 ipv 1 voor ¤ 79,-
dat zijn wel degene die al problemen opgeleverd hebben bij verschillende mensenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ynkse, op Marktplaats vind je leveranciers van kloontjes voor EUR 12,50 per stuk. BP-511-accu's zijn dat. 1800 mAh. Ik werk daar al een aantal maanden mee en nog geen problemen gehad.
tzelfdequote:
even googlenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:36 schreef Kleintje het volgende:
Met een beetje mazzel kan ik halverwege komende maand mijn digitale SLR halen.
Dus ik hoop opeens dat het veulen niet eerder komt... want ik wil dan wel al weten hoe de camera werkt en mooi plaatjes schieten.
Kan ik ook eindelijk in het wildeweg foto's gaan maken.
ff een stomme vraag...
een telelens die op de SLR Nikon F65 past, zal die ook passen op de DSLR 70S van Nikon?
Gezien ik wel een lens van Mauro op de F65 heb gehad.
Die lens past gewoon hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 11:36 schreef Kleintje het volgende:
Met een beetje mazzel kan ik halverwege komende maand mijn digitale SLR halen.
Dus ik hoop opeens dat het veulen niet eerder komt... want ik wil dan wel al weten hoe de camera werkt en mooi plaatjes schieten.
Kan ik ook eindelijk in het wildeweg foto's gaan maken.
ff een stomme vraag...
een telelens die op de SLR Nikon F65 past, zal die ook passen op de DSLR 70S van Nikon?
Gezien ik wel een lens van Mauro op de F65 heb gehad.
Sowwy...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
Doe es niet zo eng jullie, met je ontopic geneuzel![]()
?
Vanmiddag effe een kopje thee denk ik.. Koffie nu even niet..quote:Op woensdag 19 april 2006 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
Doe es niet zo eng jullie, met je ontopic geneuzel![]()
?
Nog effe en ja gaat je Fok! leven verplaatsen naar WoWquote:Op woensdag 19 april 2006 12:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Sowwy...
volledig off-topic dan maar:
Ik was gisteren zo gehyped dat ik pas om 6 uur vanochtend ging slapen. Ben nu best wel moe eigenlijk
okeee ik zal de verschillen even noteren ter verduidelijking (van boven naar beneden):quote:Op woensdag 19 april 2006 12:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ja, ga jij het ff nog moeilijker maken om Re en jou uit elkaar te houden
enne... ja, graag![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:55 schreef Vliegvrager het volgende:
Zo lang (en zo zwart) is Re's haar toch niet meer?
ja daar zul je mij niet in zienquote:witte cowboy laarzen
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:50 schreef HMaster-II het volgende:
. Gaat er hier ook iemand naar de Elf Fantasy Fair bij kasteel De Haar dit weekend?? Ik ben er wel te vinden.. Elfjes en andersoortige wannabee vleermuisjes op de digitale korrel nemen..![]()
sorriequote:
Ja dat is die nieuwe anti rimpelcreme waar ik je over vertelde. Bevalt ontzettend goed, de rimpels zijn al met 40% gereduceerdquote:Op woensdag 19 april 2006 13:09 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz, wat zie je er tegenwoordig snoezig uit...
ow da's goed, ik zal vast wat epoxy hars bestellenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:13 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz, als ik straks foto's bij je kom maken (jawel... ONTOPIC) dan mag je die creme aan mee laten zien...
voor, of tegen?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:02 schreef Re het volgende:
zo bak 12
iemand nog wat electroden voor parkinson's?
minder koffie helpt ook wel tegen het trillen denk ikquote:Op woensdag 19 april 2006 15:02 schreef Re het volgende:
zo bak 12
iemand nog wat electroden voor parkinson's?
tegen natuurlijkquote:
Ik gebruikte altijd speed om flink strak te komen staan.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow da's goed, ik zal vast wat epoxy hars bestellen
sta je lekker strak op de FOTO's
In de wasmachine ermee, istie weer helemaal stofvrijquote:Op woensdag 19 april 2006 16:05 schreef Ynske het volgende:
zometeen maar eens met cam richting de fotoboer, misschien dat die weet hoe ik stof aan de binnenkant van mijn zoeker kan verwijderen
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In de wasmachine ermee, istie weer helemaal stofvrij.
wel even in de droger daarna he, anders krijg je condens.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]ga ik meteen proberen, thnx voor de tip
kut die heb ik niet,quote:Op woensdag 19 april 2006 16:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
wel even in de droger daarna he, anders krijg je condens.
jah zeg!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:13 schreef Subhuman het volgende:
En niet vergeten te centrifugeren voor ie in de droger gaat, anders krijg je vlekken van de waterdruppels!
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:18 schreef Re het volgende:
jullie zijn gek dat vertrouw je toch een professioneel iemand toe.... stomerij ofzo?
zeg, zoveel geld heb ik helemaal nietquote:Op woensdag 19 april 2006 16:19 schreef Falanx het volgende:
gewoon de vaatwasser. spoelglans middel. je weet toch
joh, tientje en je hebt echt weer een brandschoon cameraatje hoor, in de wasmachine gaat tie alleen maar kapotquote:Op woensdag 19 april 2006 16:20 schreef Ynske het volgende:
[..]betaal jij dat voor me?
ik moet sparen...
neej hoor, die betaalt de huisbaasquote:Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef Re het volgende:
[..]
joh, tientje en je hebt echt weer een brandschoon cameraatje hoor, in de wasmachine gaat tie alleen maar kapotdan ben je veel duurder uit
tinypic.comquote:Op woensdag 19 april 2006 16:29 schreef Kleintje het volgende:
Vraag: ben mijn 'stiefzoontje' aan het helpen een web-log te maken.
Maar waar kan hij plaatjes neerzetten?
Mijnalbum wil dat de plaatjes minimaal 400 x 400 zijn en hij heeft veel kleine plaatjes.
Dus bij welke vandaan kan je deeplinken ofzo...
www.photobucket.comquote:Op woensdag 19 april 2006 16:29 schreef Kleintje het volgende:
Mijnalbum wil dat de plaatjes minimaal 400 x 400 zijn en hij heeft veel kleine plaatjes.
Je kunt Photobucket gebruiken maar wanneer er veel mensen op zijn site komen kan je al snel de bandbreedte overschrijden en zullen ze zijn foto's niet kunnen zien.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:29 schreef Kleintje het volgende:
Tofffiiieeequote:Op woensdag 19 april 2006 19:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
das snel!
wat voor samenvattingen zijn dat dan? die je moet maken?
Geen enkele vorm van geweld gericht jegens mij is zinvol!quote:Op woensdag 19 april 2006 19:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tofffiiieee![]()
Doe je mee op IRC om Sub te zinvol-gewelden??![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:37 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Geen enkele vorm van geweld gericht jegens mij is zinvol!
------> ircquote:
me don't like ircquote:
het zijn samenvattingen van abstracts van congressen, de belangrijkste conclusies moeten er uitgehaald worden om te vergelijken tussen productenquote:Op woensdag 19 april 2006 19:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
das snel!
wat voor samenvattingen zijn dat dan? die je moet maken?
wat hij zegtquote:
En je imago is nu helemaal weg he??quote:Op woensdag 19 april 2006 20:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat hij zegt
en er komt bij dat ik er niets van snap
Nou het stelt niks voor hoor,het is een soort msn met zn allenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat hij zegt
en er komt bij dat ik er niets van snap
Stroopwafelsquote:Op woensdag 19 april 2006 20:12 schreef Re het volgende:
zijn stroopwafels avondeten?
ja hierquote:Op woensdag 19 april 2006 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Stroopwafelswaar??? Ik wil, ik wil!
Ze zijn toch nog niet op he...? Ik heb zo braaf gehuiswerkt!quote:Op woensdag 19 april 2006 20:16 schreef Re het volgende:
[..]
ja hier...
echte Gouda's Gilde hoorextra groot ook nog en lekker, en op aan het raken, en duschhh...
ben je al klaar dan?...quote:Op woensdag 19 april 2006 20:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze zijn toch nog niet op he...? Ik heb zo braaf gehuiswerkt!
Klaar nietquote:
tjs.... wat heb je altijd van je moeder geleerd.... nou... ?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klaar niet. Maar vind het wel best zo even voor vandaag
.
klopt.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En je imago is nu helemaal weg he??![]()
in 0.1 secondsquote:
mevrouw kreng?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom kreng?
andere sugessties dan?quote:
Neequote:
omdat HM2 beweert dat mijn imago veranderd is.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee
Waarom ben je een kreng,ipv de bitch die je al was![]()
Qua nick dan he'
Ja maar kreng en bitch is hetzelfdequote:Op woensdag 19 april 2006 22:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
omdat HM2 beweert dat mijn imago veranderd is.
Nope das de dag om met vrienden de stad in te gaan en teveel te drinkenquote:Op woensdag 19 april 2006 22:22 schreef prupke het volgende:
Gaat er iemand met koninginnendag nog ergens naar toe om leuke foto's te schieten?
Ben het zelf wel van plan mits het goed weer is
geen beter plek dan Amsterdamquote:Op woensdag 19 april 2006 22:22 schreef prupke het volgende:
Gaat er iemand met koninginnendag nog ergens naar toe om leuke foto's te schieten?
Ben het zelf wel van plan mits het goed weer is
Amsterdam is zowiezo een leuke stad om foto's te makenquote:
de mensen in amsterdam zijn wel tof, behalve de engelse toeristen die ook speciaal overkomen voor koninginnedagquote:Op woensdag 19 april 2006 22:27 schreef prupke het volgende:
[..]
Amsterdam is zowiezo een leuke stad om foto's te maken![]()
Vooral van de mensen daar.
Ik denk dat ik hier in de omgeving is ga kijken wat er te doen is braderieen enz , kids op springkussens ook altijd leuk
Die zie je op afstand dus daar slinger je dan omheenquote:Op woensdag 19 april 2006 22:31 schreef Re het volgende:
[..]
de mensen in amsterdam zijn wel tof, behalve de engelse toeristen die ook speciaal overkomen voor koninginnedag
quote:Op woensdag 19 april 2006 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar kreng en bitch is hetzelfde
Hoeveel megapixels heb jij trouwens ook alweer![]()
Jazeker, die ochtend kom ik aan in het fraaie stadje Jelec.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:22 schreef prupke het volgende:
Ookquote:
En wat is daar voor leuks te zien? (en waar ligt dat ergens? ben slechte postduif )quote:Op woensdag 19 april 2006 22:59 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Jazeker, die ochtend kom ik aan in het fraaie stadje Jelec.
Ah ok weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 19 april 2006 23:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Jelec is een van de weinige Russische stadjes die qua centrum niet te bar vernield zijn tijdens de oorlog en erna. Bovendien komen daar veel vrienden van me bij elkaar.
kom jij ff lekker naar die dooie sc hiernaastquote:Op woensdag 19 april 2006 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je niet liever Russische vriendinnen?
Ok broek uit dan maarquote:Op woensdag 19 april 2006 23:19 schreef donnahvh het volgende:
[..]
kom jij ff lekker naar die dooie sc hiernaast
doodverveling enzo
vermaak mij gij lekker spook![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:23 schreef kwiebuske het volgende:
Maurooo,
[afbeelding]
gearriveerd in
[afbeelding]
Willen wij ook hebben als het ff kanquote:Op woensdag 19 april 2006 23:25 schreef Re het volgende:
[..]
ik ken de helft van de functies niet eens maar wel lekker ding
oeh 10D en bierquote:Op woensdag 19 april 2006 23:32 schreef Subhuman het volgende:
Ik fotografeer komend weekend tijdelijk met een Canon 10D op de Batavierenrace. Een slopende dag en nacht gaan dat worden zeg, we moeten er de hele estafette bij zijn!
En waar ga jij de foto's maken? op wel deel van de race?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:32 schreef Subhuman het volgende:
Ik fotografeer komend weekend tijdelijk met een Canon 10D op de Batavierenrace. Een slopende dag en nacht gaan dat worden zeg, we moeten er de hele estafette bij zijn!
Alles. Vanaf 00:00 in Nijmegen tot aan de finish om 17:00 in Enschede. En dan ook nog het feest even meepakken als het kan.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:37 schreef prupke het volgende:
[..]
En waar ga jij de foto's maken? op wel deel van de race?
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:25 schreef Re het volgende:
[..]
ik ken de helft van de functies niet eens maar wel lekker ding
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:30 schreef prupke het volgende:
[..]
Willen wij ook hebben als het ff kan![]()
Maar dan wel van sigma (dat scheelt al een beetje in de kosten)
jah...quote:Op donderdag 20 april 2006 00:25 schreef EchnaDarr het volgende:
Tis stilletjes, na twaalven hierzo
Een lens aanschaffen zou je trieste gebeuren ws helemaal opfleurenquote:Op donderdag 20 april 2006 08:13 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
Rustig deze ochtend
Ik zit momenteel weer op school te vertoefen. Kijken of ik wat verbetering in dit trieste gebeuren kan aanbrengen
Amen.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Een lens aanschaffen zou je trieste gebeuren ws helemaal opfleuren![]()
Goh, wordt je eindelijk verstandig??quote:Op woensdag 19 april 2006 23:32 schreef Subhuman het volgende:
laat ik nou toevallig nog een paar klensjes in de aanbieding hebben ....quote:
O,oowwww!!!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:00 schreef Toeps het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga zo naar de kinki kappers, ben benieuwd....
Ik huiver ook al.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
O,oowwww!!!
Straks hebben we een Toeps met blauw en roze haar
Ach t valt daar allemaal reuze meequote:
ach zo zie ik er wel vaker uitquote:Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb alle kleuren van de regenboog al gehad. Ook superpaars, leuk...voor 1 week, dan wordt het vaal en zie je ruit als een verlopen punker
Gelukkig verven ze het gratis terug in normale kleur, als je dat wil.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb alle kleuren van de regenboog al gehad. Ook superpaars, leuk...voor 1 week, dan wordt het vaal en zie je ruit als een verlopen punker
Lijkt me een goede volgorde ja. Ik zie je al met paars haar op sol gesprek komen.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ach t valt daar allemaal reuze mee
ik wilde paars haar, dat was t ook, leuk modelletje, alleen jammer genoeg heel veel geld
ga nog wel een keer, maar dan wil ik t echt paars, zegmaar knalpaars en niet donkerpaars
maar laat ik eerst maar voor een nieuwe baan zorgen
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Lijkt me een goede volgorde ja. Ik zie je al met paars haar op sol gesprek komen.
"Belt u ons niet, wij bellen u toch ook niet?"
juistemquote:Op donderdag 20 april 2006 09:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Lijkt me een goede volgorde ja. Ik zie je al met paars haar op sol gesprek komen.
"Belt u ons niet, wij bellen u toch ook niet?"
Het wachten is op HM2 met zijn "this thread is worthless without pics"-smileyquote:Op donderdag 20 april 2006 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Toen had ik superblond kort haar dat alle kanten uitstak, met knalblauwe uiteinden aan de pieken.
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het wachten is op HM2 met zijn "this thread is worthless without pics"-smiley
Helaas, geen foto's. Ik kan kijken of mijn paintskills toereikend zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 10:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
ik zie dat Ynske vandaag mijn secretaresse is...quote:Op donderdag 20 april 2006 10:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik zie dat Ynske vandaag mijn secretaresse is...En dat op sercretaressedag..
![]()
![]()
Was effe afwezig..![]()
gefeliciflataartjesquote:
quote:
quote:
quote:De managers van Nederland krijgen donderdag weer de kans om hun dankbaarheid aan hun secretaresse te
uiten. En dat verdient ze, hun steun en toeverlaat. Zij is het immers die dag in dag uit boze telefoontjes moet
aannemen, het bezoek moet bezighouden als de manager weer eens te laat is en constant moet fungeren als
zijn wandelende agenda.
en wat krijg ik daarvoor van je?quote:
ach wat joh, jullie doen toch nietsquote:
Terloops mag zij ook nog fungeren als koffiedame, vervelende mensen (waarvan de baas al aangegeven heeft die niet te willen spreken) voorliegen dat hij momenteel niet op kantoor aanwezig is, het tosti-ijzer schoonmaken en aanzettenquote:De managers van Nederland krijgen donderdag weer de kans om hun dankbaarheid aan hun secretaresse te uiten. En dat verdient ze, hun steun en toeverlaat. Zij is het immers die dag in dag uit boze telefoontjes moet aannemen, het bezoek moet bezighouden als de manager weer eens te laat is en constant moet fungeren als zijn wandelende agenda.
Ik neem die 28e juli maar vrij denk ik.. Ik heb geen zin in te trakteren dan..quote:Op donderdag 20 april 2006 11:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach wat joh, jullie doen toch niets
niet dat ik wat doe als secretaresse van HM2
maar jullie krijgen zowiezo al voorgetrokken meer geld voor dezelfde functie als een vrouw
Je bent gewoon multi-functie.. Doe je dat ook op 6 mei voor ons??quote:Op donderdag 20 april 2006 11:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Terloops mag zij ook nog fungeren als koffiedame, vervelende mensen (waarvan de baas al aangegeven heeft die niet te willen spreken) voorliegen dat hij momenteel niet op kantoor aanwezig is, het tosti-ijzer schoonmaken en aanzettenonderwijl genietend van de sterke verhalen over het recente zakenreisje naar China wat meer klinkt als een Karaoke bar marathon / stoute chineze meisjes onderhouden dan een zakenreisje
![]()
maar ik vind het wel vermakelijk allemaalik heb best een relaxte baas
070-290quote:
Is dat een adaptive examen?? Of zo een met een vast aantal vragen??quote:Op donderdag 20 april 2006 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
070-290
Managing and maintaining a Microsoft WIndows Server 2003 Environment
iedereen die ik gesproken heb had ook 42 vragen, net als ikquote:Op donderdag 20 april 2006 11:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is dat een adaptive examen?? Of zo een met een vast aantal vragen??
Daar heeft Ynske al een mannetje voor geregeldquote:Op donderdag 20 april 2006 11:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je bent gewoon multi-functie.. Doe je dat ook op 6 mei voor ons??
Puckzzz Koffie halen, Puckzzz Broodjes halen.![]()
![]()
Hij mag nu zelfs de pc aanzetten..quote:Op donderdag 20 april 2006 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar heeft Ynske al een mannetje voor geregeld
@Fles: klinkt wel geil hoor, maar betekend dat dat je nu weet hoe je een PC aan moet sluiten?![]()
heb je geen werkgever die met de buidel rammelt?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:06 schreef HMaster-II het volgende:
Oh okee...
Toch ook maar eens iets gaan doen daarmee.![]()
Kijken wat de 2003 mcse gaat kosten en wat ik al mag laten zitten vanwege oud MSCE
weet ik nog niet zeker.. Eerst een andere cursus gaan volgen enzoquote:Op donderdag 20 april 2006 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je geen werkgever die met de buidel rammelt?
nee geen mannetjequote:Op donderdag 20 april 2006 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar heeft Ynske al een mannetje voor geregeld
@Fles: klinkt wel geil hoor, maar betekend dat dat je nu weet hoe je een PC aan moet sluiten?![]()
Kloptquote:
lolquote:Op donderdag 20 april 2006 13:46 schreef Muk het volgende:
goedemorgen allen!
als dat studenenleven zo doorgaat is m'n lever straks groter dan m'n reet![]()
dat wel ja, maar het is zwaar hoor... naar huis en er achter komen dat de albert hein al weer open isquote:
Als je het zo laat maakt, drink je te langzaamquote:Op donderdag 20 april 2006 13:51 schreef Muk het volgende:
[..]
dat wel ja, maar het is zwaar hoor... naar huis en er achter komen dat de albert hein al weer open is
Dan is er dus gebak F-teddy?quote:
valt wel mee, ik drink niet vaak, maar als ik drink doe ik het goed... na de biervoorraad naar de avond winkel, meer halen dan nodig, om drie uur s'morgens de onderbuurman wakker moeten schoppen omdat ik wist dattie nog een fustje had staan, en om 6 uur s'morgens die zelfde onderbuurman weer wakker moeten trappen omdat de peuken op waren....quote:Op donderdag 20 april 2006 14:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Als je het zo laat maakt, drink je te langzaam
Drank onthaart meer dan je lief isquote:Op donderdag 20 april 2006 14:40 schreef Muk het volgende:
[..]
valt wel mee, ik drink niet vaak, maar als ik drink doe ik het goed... na de biervoorraad naar de avond winkel, meer halen dan nodig, om drie uur s'morgens de onderbuurman wakker moeten schoppen omdat ik wist dattie nog een fustje had staan, en om 6 uur s'morgens die zelfde onderbuurman weer wakker moeten trappen omdat de peuken op waren....
ook nog wat artistieks gedaan met fotografie vannacht, maar ik weet niet of het verstandig is dat hier te vertellen
ik kwam op het dronken idee om een mannentepel op de foto te zetten, uit een dusdanige hoek dat je denkt dat het een "echte"borst is.... om een lang verhaal kort te maken, ik werd vanmorgen wakker met een half onthaarde borstkast(alleen de linkerkant) en ik wil niet weten naar wie het allemaal verstuurd is
![]()
![]()
![]()
verder leek het wel aardig dus, maar ik ehm... kan me niet meer voorstellen waar het goed voor was...
met andere woorden, ik drink niet te langzaam![]()
drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
Die verzekering hebben wij net gisteren afgesloten (geloof ik, ik zag door de cijfers het papier niet meerquote:Op donderdag 20 april 2006 14:30 schreef Kleintje het volgende:
Erg druk op het moment, maar hoor net dat ik een vrijkaart heb voor een internationaal springconcours.
Jumping Amsterdam is begonnen en morgen kan ik daar dus uitgebreid foto's gaan maken.
YEAH!
En dan nog een stomme vraag (ben aan het studeren)
Wet Werk en Inkomen naar Arbeidsvermogen (WIA)…
Is dat nou een sociale volksverzekering of valt het nou meer onder de sociale voorzieningen???
Does anybody know that kind of shit????
met een scheermesje... ik denk dat ik idd de tondeuse over mijn lijf moet gaan halen nu, anders ziet het er niet uit....quote:Op donderdag 20 april 2006 14:50 schreef Kleintje het volgende:
Die borstkas... hoe heb je die onthaart?
Denk dat het nu het mooiste is als je met de epilady de andere borst ook epileert
Tondeuse is voor mietjes!!!!!quote:Op donderdag 20 april 2006 14:55 schreef Muk het volgende:
[..]
met een scheermesje... ik denk dat ik idd de tondeuse over mijn lijf moet gaan halen nu, anders ziet het er niet uit....![]()
hoe dit ooit een goed idee heeft kunnen lijken...![]()
ik heb die foto niet.... nķg niet althans.... wacht ffquote:Op donderdag 20 april 2006 15:01 schreef Puckzzz het volgende:
Priceless MUK!
natuurlijk willen wij die foto zien, ook al is het maar omdat er minstens 1 foto in een SC moet voorkomen
hohoho even rustig he'quote:Op donderdag 20 april 2006 15:01 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Tondeuse is voor mietjes!!!!!
KOM OP... laat zien dat je ballen hebt... met het epileerapparaat
Of met de pincet, haartje voor haartje.
Of waxen...
Alhoewel... een geschoren borstkas vind ik redelijk mieterig... dus wellicht is een soft manier wel het beste![]()
geqwoon van die aceton-gel en dan ff affakkelenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:01 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Tondeuse is voor mietjes!!!!!
KOM OP... laat zien dat je ballen hebt... met het epileerapparaat
Of met de pincet, haartje voor haartje.
Of waxen...
Alhoewel... een geschoren borstkas vind ik redelijk mieterig... dus wellicht is een soft manier wel het beste![]()
Maar DUS wel een jerrycan benzinequote:Op donderdag 20 april 2006 15:05 schreef Muk het volgende:
ik ben geen mietje, dus ik heb geen epileer apparaat of wax in huis
Daarna wel even wat Nivea Sensitive for Men erop doen hoor, anders krijg je rode pukkeltjesquote:Op donderdag 20 april 2006 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geqwoon van die aceton-gel en dan ff affakkelen
nee, maar zou onverdunt stopbad sterk genoeg zijn?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar DUS wel een jerrycan benzine
eb ik ook, en het is met dubbel T!!! denk ikquote:Op donderdag 20 april 2006 15:19 schreef Puckzzz het volgende:
Heb je geen Ductape?![]()
en nu niet beginnen te zeiken over de spelling![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:27 schreef Muk het volgende:
Fraubitch heeft de foto en zal hem straks op de SC plaatsen, ze schijnt een smsje terug te hebben gestuurd met "heel leuk, nu nog een foto van je lul" ik heb het smsje gelukkig niet ontvangen, anders had ze die foto waarschijnlijk ook gekregendrank maakt meer kapot dan je lief is
![]()
shit, heb ik weerquote:Op donderdag 20 april 2006 15:27 schreef Muk het volgende:
Fraubitch heeft de foto en zal hem straks op de SC plaatsen, ze schijnt een smsje terug te hebben gestuurd met "heel leuk, nu nog een foto van je lul" ik heb het smsje gelukkig niet ontvangen, anders had ze die foto waarschijnlijk ook gekregendrank maakt meer kapot dan je lief is
![]()
ik heb alleen bewegende beeldenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
shit, heb ik weer
is er een mogelijkheid om daar foto's van te verzamelen
Effe een PM naar Frau-teddy sturen..quote:Op donderdag 20 april 2006 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
shit, heb ik weer
is er een mogelijkheid om daar foto's van te verzamelen
t ging zich niet om die tietdingusquote:Op donderdag 20 april 2006 15:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Effe een PM naar Frau-teddy sturen..![]()
Een echte pro heeft niet eens tijd voor dit soort mailwisselingenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:19 schreef Puckzzz het volgende:
is dit nog steeds die 'professionele' fotograaf die dit zegt?
wat een loser
een beetje pro zou zeggen "yea whatever meisje, wat jij wilt enz'" hij voelt zich echt op zijn pikkie getrapt zeg!
Dat kunnen wij amateurtjes van FOT veeeeeeeeel beterder en nog professioneler ook nog eens.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
Goedzo
en trouwens, een ECHTE pro zou geduld met een model moeten hebben en begrip voor het feit dat ze zoiets voor het eerst doet enzo.
Ik vind hem dus behoorlijk onprofessioneel, en dan nog zo moddergooien achteraf....
wacht maar tot je echt gaat werkenquote:Op donderdag 20 april 2006 18:35 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond
Wat een rust hier in de namiddag/begin avond.
Mijn schooldag was prut
en ik ben nul, niks, noppes opgeschoten
Gaat goed
Ik wor er niet goed van... probeer die ellende maar es uit te leggen aan een werkgever of werknemer.. die snappen er geen hout van.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:30 schreef Kleintje het volgende:
En dan nog een stomme vraag (ben aan het studeren)
Wet Werk en Inkomen naar Arbeidsvermogen (WIA)…
Is dat nou een sociale volksverzekering of valt het nou meer onder de sociale voorzieningen???
Does anybody know that kind of shit????
Dan moet ik eerst dit afronden.quote:
yup... ben bedrijfsadviseur...quote:Op donderdag 20 april 2006 18:51 schreef Kleintje het volgende:
@ diedrick, het is een soc. volksverzekering en is idd. de nieuwe WAO.
Zit jij soms in de verzekeringswereld???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |