Je vergeet Twister voor 't gemak even!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:05 schreef sXe het volgende:
Wel tof dat ik dan ineens de enige vrijgezelle gpd-er ben!
Dan voel ik me vast heel bijzonder
homo's maken stappen leukquote:
En CCCPquote:Op donderdag 20 april 2006 23:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je vergeet Twister voor 't gemak even!
relevante GPD-ers he?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je vergeet Twister voor 't gemak even!
Sommige mensen zijn zo makkelijk te vermaken...quote:
BlaVla ohnee die heeft een vriend tegenwoordig !quote:
Dat zou me dan absoluut niks kunnen schelen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:08 schreef Nouk het volgende:
[..]
Stel nou dat ie dit leest zeg! Kan je niet maken! Arme Twistie.
De apostel dan?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
BlaVla ohnee die heeft een vriend tegenwoordig !
sXe als eens iets van bohren und der club of gore geluisterd .. black earth is aan te raden ... tis een soor doomjazzquote:Op donderdag 20 april 2006 23:08 schreef sXe het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zo makkelijk te vermaken...
Geen idee of die-hard apostel al eens een aanhanger heeft ?quote:
Ik niet!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens dit keer mag iemand anders het nieuwe deel openen
ehm nee? Zal een zoeken.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sXe als eens iets van bohren und der club of gore geluisterd .. black earth is aan te raden ... tis een soor doomjazz
Ik zou zeggen begin een web-log openbaar je verlanglijstje en kijk wie haptquote:Op donderdag 20 april 2006 23:11 schreef sXe het volgende:
maar uiteindelijk is vrijgezel zijn natuurlijk hardstikke tof. Geen hand vol maar een land vol enzo
Ik heb mijn verlanglijstje al klaar!![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef sXe het volgende:
[..]
ehm nee? Zal een zoeken.
Nu: Stone Temple Pilots...
bij vlagen een behoorlijk hoor AIC-gehalte. Wat natuurlijk niet verkeerd is
We kunnen je wel ff inschrijven bij Relatieplanet.nl!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zou zeggen begin een web-log openbaar je verlanglijstje en kijk wie haptmooi hoor die digitale wereld !
Nee man, geen concrete vrouwen natuurlijk. Onderdelen!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zou zeggen begin een web-log openbaar je verlanglijstje en kijk wie haptmooi hoor die digitale wereld !
Is d'r iemand jarig?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
Bier en gebak combineren toch minder dan bier en worstjes met curry.
Jammer is dat.
Precies. Vrouwen vallen wel op mannen die moeilijk doen. Zit nog wat uitdaging in enzo.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:15 schreef sXe het volgende:
[..]
Nee man, geen concrete vrouwen natuurlijk. Onderdelen!
Custom-vrouw.
En ik ben de laatste tijd zo'n sympathieke arrogante klootzak dat het allemaal helemaal goed gaat komen
mooi, meedoen met de kneuzen-carrousel.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:15 schreef Nouk het volgende:
[..]
We kunnen je wel ff inschrijven bij Relatieplanet.nl!
Via fok is ook een optie. Moet je wel wat meer gaan posten buiten het GPD.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:16 schreef sXe het volgende:
[..]
mooi, meedoen met de kneuzen-carrousel.
Je moet je plek kennen.
quote:Must not be too kind
Stop thinking love is blind
Clench your fists yeah write
"she's just not my type..."
Why all these conflicting specifications
Maybe to prevent overpopulation
All I know is that all around the nation
The girls are crying and the boys are masturbating
ja, daar heb ik echt bijzonder veel van gemerktquote:Op donderdag 20 april 2006 23:15 schreef Nouk het volgende:
[..]
Precies. Vrouwen vallen wel op mannen die moeilijk doen. Zit nog wat uitdaging in enzo.
Je moet je wel kenbaar maken bij je doelgroep natuurlijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef sXe het volgende:
[..]
ja, daar heb ik echt bijzonder veel van gemerktDan moet ik nog maar beter m'n best doen!
ja.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Via fok is ook een optie. Moet je wel wat meer gaan posten buiten het GPD.
dmv fysiek geweld?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je moet je wel kenbaar maken bij je doelgroep natuurlijk.
Haha dit is de communicatie methode .. alles heeft een doelgroepquote:Op donderdag 20 april 2006 23:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je moet je wel kenbaar maken bij je doelgroep natuurlijk.
Denk dat dat het beste bij jezelf past inderdaad. Kun je vanaf daar je contacten opbouwen. Het fotoboek is ook een begin van veel liefdevolle relaties.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef sXe het volgende:
[..]
ja.
uitermate goed idee!
In Klaagbaak dan maar?
Vrouwen toelaten in je fight club .. Ik zou beginnen met een man met tietenquote:
Bob!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vrouwen toelaten in je fight club .. Ik zou beginnen met een man met tieten
bloedmooi intelligent en gewillig ... ? ofzoquote:
Marktsegmentatie he..quote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
bloedmooi intelligent en gewillig ... ? ofzo
Hoe target je zo'n doelgroep Nouk ?
Waarmee, Nouk?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Nouk het volgende:
Jij daar al ervaring mee PP?
ik hou je op de hoogte!quote:
quote:
Dat maakt me eigenlijk niet eens zoveel uit. Ben er inmiddels wel achter dat vrouwen lang niet goed snik zijn (hm, met die instelling kom ik er ook niet zeker?) dus ik heb het zoeken voorlopig gestaaktquote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
bloedmooi intelligent en gewillig ... ? ofzo
Hoe target je zo'n doelgroep Nouk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |