ja, da's wel een idee inderdaadquote:Op donderdag 20 april 2006 18:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt kun je trouwens zat diskmans kopen .. Ik heb er 1 van 15 euro kun je ook mp3tjes op afspelen werkt prima
De hond ook ?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:13 schreef sXe het volgende:
Binnenkort maar eens een grote "ritueel-dingen-tegen-de-muur-gooien"-dag organiseren...
Ah eindelijk iets 2006quote:
*bibberquote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef sXe het volgende:
Jij komt nog wel een keer terug ventje, en dan weet ik je te vinden!
ja komop met die lente meet !quote:Op donderdag 20 april 2006 21:52 schreef sXe het volgende:
want anders komt er nooit een meet natuurlijk...
Aan bier .. of poging wagen.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef sXe het volgende:
mits ik dan wel ergens dood aan mag gaan
.....we should get a big handful of that stuff and see what happensquote:
Hierquote:Op donderdag 20 april 2006 21:51 schreef sXe het volgende:
En waar zijn die andere homo's gebleven?
ja zeg die ken ik nietquote:
en wat voor geniale groep mensen had je dan gedacht bijeen te schrapen?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Komt er eig nog een 5 mei meet, ergens, met GPD-ers?
Zonder BB is het niet leuk.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Komt er eig nog een 5 mei meet, ergens, met GPD-ers?
Iedereen behalve BB?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef sXe het volgende:
[..]
en wat voor geniale groep mensen had je dan gedacht bijeen te schrapen?
quote:DE BIS GEPWND, DE BIS GEPWND,DE BIS GEPWND, WIE UNNE NOOB?
whehe, ja dat gaat vast gebeurenquote:
BB is de langharige-irritatie-factor-lijm die de GPD-ers bijeen houdt?quote:
omdat er geen essentie meer isquote:
als dat dan toch moet kan ik me wel wat leukers inbeeldenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje wishfull thinking?
Maar jullie Cupido is er dan helemaal nietquote:Op donderdag 20 april 2006 22:42 schreef Nouk het volgende:
Zwans en ik vieren dan ons paarmaanden-huwelijk, dus dat is wel een reden to party.
Jullie cupidoquote:Op donderdag 20 april 2006 22:44 schreef sXe het volgende:
[..]
Maar jullie Cupido is er dan helemaal niet
Nou, dat duurt nog ff. Niet op de zaken vooruit lopen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:42 schreef Nouk het volgende:
Zwans en ik vieren dan ons paarmaanden-huwelijk, dus dat is wel een reden to party.
Hoe staat 't eig met jouw frollie-magneet? Is die alweer werkende?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:44 schreef sXe het volgende:
[..]
Maar jullie Cupido is er dan helemaal niet
niet eens bijnaquote:Op donderdag 20 april 2006 22:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hoe staat 't eig met jouw frollie-magneet? Is die alweer werkende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |