quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:48 schreef Minotarumon het volgende:
ik heb geleerd dat alles vroeger beter was dan nu
Jammer mijn opa is ook zo`n 6 maanden geleden gestorven , ik dacht vandaag nog wat ik allemaal van hem geleerd heb , waaronder ook bandenplakkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:49 schreef Peewee het volgende:
Helaas heb ik mijn opa's niet zo gekend dat ik er iets van heb kunnen leren.
Te vroeg gestorven en ik was te jong om er iets van op te steken.
En lukt je dat een beetjequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:59 schreef Steve-O het volgende:
...Ik leg mijn opa uit hoe een pc/gsm/digitale camera/internet werkt
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:01 schreef djenneke het volgende:
Ik heb geleerd dat je nooit te veel potten witte bonen in tomatensaus kunt hebben
Ik heb geleerd dat je nooit te veel potten ingemaakte vruchten kunt hebben
Ik heb geleerd dat je nooit eten en drinken mag weggooien ook niet als erop staat: "tenminste houdbaar tot 01-01-1989"
Ik heb geleerd dat je beter niet in het leger kunt gaan en dat oorlog niet leuk is
Ooei roken das wel fautquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Timmeren en roken!
Van je opa ? dat was me dr eenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:09 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Ik heb geleerd hoe je president van de Centrale Bank van Cuba kunt worden
Maar dood helaas.quote:
Vet , van een bekend merk of meer het lokale spul ?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:10 schreef djenneke het volgende:
De meeste fokkers zouden best van mijn opa willen leren...
Hij was namelijk bierbrouwer van beroep
Skol... maar dat bestaat volgens mij allang niet meer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:12 schreef Lan-masters het volgende:
[..]
Vet , van een bekend merk of meer het lokale spul ?
Mijn open is nu 8 maanden overleden, heb inderdaad bandenplakken geleerd enzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:51 schreef Lan-masters het volgende:
[..]
Jammer mijn opa is ook zo`n 6 maanden geleden gestorven , ik dacht vandaag nog wat ik allemaal van hem geleerd heb , waaronder ook bandenplakken![]()
http://www.coisas.de/shop/images/medium/skol_chopp.jpgquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Skol... maar dat bestaat volgens mij allang niet meer.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:24 schreef Lan-masters het volgende:
[..]
http://www.coisas.de/shop/images/medium/skol_chopp.jpg
Wat een meesterlijke opa ! gratis bierquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze ja...
Hij kreeg na zijn pensionering nog jarenlang ieder maand drie kratten bier...
Wat leidde tot een enorme bier verzameling.
Nu krijgtie niks meer hoor, en ja hij leeft nog steeds. 93 wordt hij in juni...quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:31 schreef Lan-masters het volgende:
[..]
Wat een meesterlijke opa ! gratis bier
Tot nog toe ging het hem lichamelijk redelijk makkelijk af. En hij is nog hartstikke bij. Maar ondertussen wil hij al een jaartje of 16 dood... Toen (1990) overleed mijn oma op 66 jarige leeftijd...quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:34 schreef Lan-masters het volgende:
Woow 93.... mijne is 75 geworden ... met pijn en moeite .
dat was vóór de tijd van de euroquote:Op woensdag 19 april 2006 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
Mijn opa heeft me geleerd dat een kwartje met liefde gegeven meer waard is dan dure cadeaus die sommige mensen geven om anderen de ogen uit te steken... En hoe je kilo's sperciebonen schoonmaakt voor de hele familie
Heb je ook heimwee?quote:
Ik kreeg altijd een kwartje als ik er langsging.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
Mijn opa heeft me geleerd dat een kwartje met liefde gegeven meer waard is dan dure cadeaus die sommige mensen geven om anderen de ogen uit te steken... En hoe je kilo's sperciebonen schoonmaakt voor de hele familie
Ik ookquote:Op woensdag 19 april 2006 01:27 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd een kwartje als ik er langsging.![]()
Mijn oma wist wel alle verjaardagen van de 102 kleinkinderen maar de knaken had opa.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ook
En van mijn oma kreeg ik dan nog een knaak toegestopt
Mijn opa had die ook, maar oma gaf ze uitquote:Op woensdag 19 april 2006 01:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mijn oma wist wel alle verjaardagen van de 102 kleinkinderen maar de knaken had opa.![]()
Klaverjassen.quote:Op woensdag 19 april 2006 06:59 schreef buzzer het volgende:
- Shaggies draaien
- Aardappels schillen
- Sigaren knippen
- Klaverjassen
- Vistuigjes knopen
- Paling peuren
best veul eigenlijk. De goede man is al 23 jaar dood helaas.
Van mijn andere opa heb ik voornamelijk leren vloeken, en nog beter leren klaverjassen.
Nee ik denk het ook niet ben niet zo slim denk dat ik maar eventjes in een hoekje ga krassenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:02 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
En lukt je dat een beetje
Ik denk van niet! SUKKEL
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:49 schreef Peewee het volgende:
Helaas heb ik mijn opa's niet zo gekend dat ik er iets van heb kunnen leren.
Te vroeg gestorven en ik was te jong om er iets van op te steken.
same here, en dat het grootkapitaal niet te vertrouwen is.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:02 schreef Lan-masters het volgende:
Ik heb geleerd dat je blij moet zijn met wat je hebt (in de oorlog was er namenlijk niet zo veel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |