Je weet waarom, hè?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:49 schreef Tafkahs het volgende:
gramschap, dat is een godswoord. Goed bezig, Floripas
Ik ben geen wijfquote:
Maar boos ben je welquote:
Maar als Thaleia er post, dan heeft ze heel open en eerlijke verhalen waar de naastenliefde vanaf druipt.quote:Maar goed, ik ben benieuwd naar je motivatie. Waarom kies je voor die mensen? Thaleia post nauwelijks in Pol bijvoorbeeld.
Omdat ik mijn vlezen mij ken, en als vlezen mij weet ik dat ik iedere deugd en ondeugd zelf bezit.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:00 schreef Tafkahs het volgende:
Waarom heb je jezelf eigenlijk geen rol gegeven?
Spreekt dat niet in bijna alle gevallen voor zich?quote:En welke motivatie heb je voor iedere deugd of ondeugd?
Een drijfzandtopic. Thanks.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat ik mijn vlezen mij ken, en als vlezen mij weet ik dat ik iedere deugd en ondeugd zelf bezit.
[..]
Spreekt dat niet in bijna alle gevallen voor zich?
ongefundeerd. Ik ben het met de invulling van sommige users trouwens wel eens. Ook ongefundeerd.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:06 schreef Floripas het volgende:
Ja, ik ben eenzaam.
Wat is een drijfzandtopic?
Wat is mijn positie binnen dit geheel?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:33 schreef Floripas het volgende:
Welke users belichamen welke deugden en ondeugden? Ik heb even de bekende rijtjes gekopieerd van Wikipedia, en ik ben begonnen met invullen. Ik kan mezelf ze allemaal wel toedichten, maar dat doe ik mooi niet.
1. Prudentia (Voorzichtigheid - verstandigheid - wijsheid) sigme
2. Iustitia (Rechtvaardigheid - rechtschapenheid) Argento
3. Temperantia (Gematigdheid - matigheid - zelfbeheersing) freako
4. Fortitudo (Moed - sterkte) Mwanatabu
5. Fides (Geloof) Lodewijk_Napoleon
6. Spes (Hoop) HenriOsewoudt
7. Caritas (Naastenliefde) thaleia
1. Superbia (hoogmoed - hovaardigheid - ijdelheid - trots) Lord_Vetinari
2. Avaritia (hebzucht - gierigheid) McCarthy
3. Luxuria (onkuisheid - lust - wellust) SHE
4. Invidia (nijd - gramschap - jaloezie - afgunst) Tafkahs
5. Gula (onmatigheid - gulzigheid - vraatzucht) PietVerdriet![]()
6. Ira (woede - toorn) Ippon
7. Acedia (traagheid - luiheid - vadsigheid) Meki
Niets persoonlijks, natuurlijk.
Die is marginaal tot je je eigen lijstje invult.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:11 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Wat is mijn positie binnen dit geheel?
Moet je dronken voor zijn. Je bent er volgens mij wel een paar vergeten, temperament enzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:09 schreef Floripas het volgende:
Kappen met lullen, Shak-fat, lijstje maken.
Jij bent blijkbaar nog niet belangrijk genoeg in mijn denkraam om een eigen hoofdzonde of -deugd te verdienen.quote:
Ken je *hips* klassiekers, Backfat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:21 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Moet je dronken voor zijn. Je bent er volgens mij wel een paar vergeten, temperament enzo
Ik heb alleen niet zoveel tijd, ik wil snel resultaat!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar nog niet belangrijk genoeg in mijn denkraam om een eigen hoofdzonde of -deugd te verdienen.
Harder zuigen, trollen, feeden en baggeren, jij.
dat tast de integriteit van de mod aanquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ken je *hips* klassiekers, Backfat.
Maak je eigen lijstje en schop tegen wat zere scheentjes, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:24 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet zoveel tijd, ik wil snel resultaat!
Fok. Ik had jou óók superbia moeten geven.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
dat tast de integriteit van de mod aan![]()
Jammer, dat was nou de enige die ik absoluut niet kon betwisten. Dat is er al 1 verdiend he?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Fok. Ik had jou óók superbia moeten geven.![]()
Waar dan? Floripas heeft gelijk, je hebt een moedercomplex of zo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
dat tast de integriteit van de mod aan![]()
Overigens, ponskaartje kondigt z'n vertrek al aan, wat zeg je me daar van?![]()
Ik vind weinig users interessant. Jij doet misschien te hard je best, dat maakt je over the topbitchy.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maak je eigen lijstje en schop tegen wat zere scheentjes, zou ik zeggen.
als je al niet eens in haar denkraam voorkomt.... Een rugnummer voegt daar weinig aan toe.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Waar dan? Floripas heeft gelijk, je hebt een moedercomplex of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |