quote:Zet je dierbare tmf en mtv op.. zie hoe mensen verdrinken in hun *bling bling*
terwijl de rest van ons in de modder verdrinkt.
4de en dat is het topic over een Emo band, want Emos moeten dood.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:54 schreef tonks het volgende:
Ik googelde op 'ga toch krassen' en wat is de derde hit Offsprngr!
Jij bent ook niet erg ruimdenkend! heb eens wat respect man.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:00 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
4de en dat is het topic over een Emo band, want Emos moeten dood.
Die kneus komt 2 x voor in aparte topics van tonks, en hij schreeuwt 2 x TTT! .... da's toch gewoon te treurig voor woordenquote:
ik ken hem nietquote:Op woensdag 19 april 2006 19:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Die kneus komt 2 x voor in aparte topics van tonks, en hij schreeuwt 2 x TTT! .... da's toch gewoon te treurig voor woordenHaal je tong is uit zn anus man
Wat?, omdat ik toon dat ik met reden een nog ergere tiefushekel heb aan Emos en serieus erover ben en daadwerkelijk een gruwelijk plan heb om ze te elimineren?, stelletje mietjes.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:05 schreef tonks het volgende:
Offsprngr maak dat je weg komt, en snel een beetje
Je weet dat je in OvjL zit?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat?, omdat ik toon dat ik met reden een nog ergere tiefushekel heb aan Emos en serieus erover ben en daadwerkelijk een gruwelijk plan heb om ze te elimineren?, stelletje mietjes.
En dat is?quote:
Je bent nu net zo kortzichtig als de mensen die jij kortzichtig vindt (hu?)... Ieder zijn ding enzo.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat?, omdat ik toon dat ik met reden een nog ergere tiefushekel heb aan Emos en serieus erover ben en daadwerkelijk een gruwelijk plan heb om ze te elimineren?, stelletje mietjes.
Optiefen kutnoobquote:Op woensdag 19 april 2006 19:16 schreef OFfSprngr het volgende:
En jij bent natuurlijk niet kortzichtig omdat je niet weet hoezo ik een hekel heb aan mensen die zelf kortzichtig zijn maar ook aan mensen die mij betitelen als kortzichtig terwijl ze in hun eigen kortzichtigheid niet realiseren dat het zelf kortzichtig is om andere kortzichtig te noemen, kortzichtig eh?
Pff.
Ik ga dan ook niet mijn best doen, te ontkennen dat ik korzichtig ben, maar iedereen verdiept zich in zijn eigen al dan niet geweldige belevingen/dingen.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:16 schreef OFfSprngr het volgende:
En jij bent natuurlijk niet kortzichtig omdat je niet weet hoezo ik een hekel heb aan mensen die zelf kortzichtig zijn maar ook aan mensen die mij betitelen als kortzichtig terwijl ze in hun eigen kortzichtigheid niet realiseren dat het zelf kortzichtig is om andere kortzichtig te noemen, kortzichtig eh?
Pff.
Is goed hor..quote:Op woensdag 19 april 2006 18:41 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee, het is niet tegenstrijdig, ik weet waar ik het over heb met Goths en Emos.
En mensen die hypes volgen zijn ook niet echte Punks, Goths of Metalheads.
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:26 schreef NJ het volgende:
Okay Offspring, je hebt je punt gemaakt. Leuk geweest.
lolquote:Op woensdag 19 april 2006 21:26 schreef NJ het volgende:
Okay Offspring, je hebt je punt gemaakt. Leuk geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |