Op die foto is het licht, dan kan ik zo'n plek niet herkennen.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:49 schreef laffer het volgende:
okè, een nieuwe (voor de kenners)![]()
[afbeelding]
helemaal goedquote:Op woensdag 19 april 2006 20:16 schreef Hyperdude het volgende:
Trompettersteeg?
Gezien vanaf Sint Annendwarsstraat?
MS AutoRoute hiero![]()
ik had ook voor extra tip deze foto klaarstaan:quote:Op woensdag 19 april 2006 20:28 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Op die foto is het licht, dan kan ik zo'n plek niet herkennen.
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:41 schreef Hyperdude het volgende:
Bloemgracht
Ik ga ff een nieuw plaatje zoeken![]()
http://jkearon.tripod.com/images/ams_2003/bloemgracht2.jpg
Het terrasje doet het hem.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:49 schreef Doc het volgende:
Egelantiersgracht zou ik ook geloofd hebben
van Eeghenstraat?quote:Op woensdag 19 april 2006 20:52 schreef Hyperdude het volgende:
[afbeelding]
Let op de typische architectuur achter de boom![]()
Hebben ze daar (zoveel) water?quote:
Komt aardig in de buurt.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:56 schreef KonnieKipke het volgende:
apollokade
is goed.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:59 schreef KonnieKipke het volgende:
't is tegenover het apollohotel, weet de naam niet...
Zo'n steigertje is ook op de Egelantiersgracht - dat is alleen wat kleiner iddquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:43 schreef EmjaY het volgende:
Bilderdijkstraat?
Met al die andere hippie tekstenBoom=lief, afblijven etc
![]()
Gokje: Gemeentearchief Amsterdam?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:41 schreef laffer het volgende:
nog maar ff een nieuwe dan![]()
[afbeelding]
game on![]()
de herkomst van de foto heb je goedquote:Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Gokje: Gemeentearchief Amsterdam?
psst, je pic werkt nietquote:Op woensdag 19 april 2006 22:58 schreef laffer het volgende:
[..]
de herkomst van de foto heb je goed![]()
maar nu nog waar het is![]()
ik zie em welquote:
nopequote:Op woensdag 19 april 2006 23:03 schreef Tafkahs het volgende:
voetboogsteeg?
het is een beetje in de buurt van de warmoesstraatquote:Op woensdag 19 april 2006 23:15 schreef Burbo het volgende:
Hoofdstraat?
ik ga een tip gevenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:23 schreef Sanne het volgende:
In de buurt van Harkema? Richting Nes?
iets meer richting de roze buurtquote:Op woensdag 19 april 2006 23:27 schreef Tafkahs het volgende:
hehehehe, achter de spuistraat?
Dat zeg ik toch ook, je hebt zo'n strookje tussen het Renaissance hotel en de Blauwbrugwalquote:
Ken het, maar weet niet hoe die straatjes heten en welke het is.quote:
Waar is datquote:Op woensdag 19 april 2006 23:33 schreef laffer het volgende:
ik geef deze cadeau, hij is echt te moeilijk ik weet het![]()
heintje hoeksteeg![]()
een zijstraatje van de warmoesstraatquote:
geinig topic hèquote:Op woensdag 19 april 2006 23:34 schreef Sanne het volgende:
Die heb ik zovaak in Baantjer voorbij zien komen, de Heintje Hoeksteeg!
Bij het politiebureau - achter de Beurs v Berlage, die?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:42 schreef laffer het volgende:
[..]
een zijstraatje van de warmoesstraat![]()
ik heb daar ooit eens gereageerd op een woning, ik wilde daar wel wonen maar ik kreeg em niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |