Tis in episode 7 als die moeder van LJ of hoe die ook heet tegen hem praat als hij tv zit te kijken. Duidelijk te zienquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Uitgelekt met brakke kwali, ik wacht wel tot volgende week
[..]
ik weet niet waar je het over hebt, ik heb het dus niet gezien
mweh geen zin om het op te gaan zoeken, epi 7 is iig een kwaliteits afleveringquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tis in episode 7 als die moeder van LJ of hoe die ook heet tegen hem praat als hij tv zit te kijken. Duidelijk te zien![]()
gebruik je knopjes eens nuttig ofzoquote:
beter 14.gifquote:
Met die TS is anders niks mis hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:37 schreef RaymanNL het volgende:
scummbar TT word voor de 1000e keer nieuw leven ingeblazen
Naja, altijd beter dan een TT die begint met "waar..."
Ik heb oo kgezegt dat ik het zelf ook wel eens gedaan heb. Maar tegenwoordig beginnen alle TT's met Waar.. , snappiequote:Op dinsdag 18 april 2006 21:37 schreef Tain het volgende:
idd
[GAM slowchat] Waar we gewoon van elkaar houden O+
14.gif
jouw ondertitel staat bij de verkeerde persoonquote:
tis ook niet erg van tijd tot tijd, maar het is af en toe wel erg jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb oo kgezegt dat ik het zelf ook wel eens gedaan heb. Maar tegenwoordig beginnen alle TT's met Waar.. , snappie
blijkbaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:48 schreef Egamer het volgende:
Waarom sta ik bij niemand in z'n sig? Heb ik geen hilarische quote?
Ik mag hier geen antwoord op geven ivm de policyquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:58 schreef Morthill het volgende:
Ben nu 3 dagen ziek, open deze topic en het eerste wat ik zie is die foto hierboven, willen jullie me dood hebben of zo?
dunno tijd geleden dat ik die hard heb gezienquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:01 schreef MMaRsu het volgende:
Gamedemon, is die Nick uit Prison Break die gast uit Die Hard?
Retorische vraagquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:58 schreef Morthill het volgende:
Ben nu 3 dagen ziek, open deze topic en het eerste wat ik zie is die foto hierboven, willen jullie me dood hebben of zo?
PC perikelen?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:04 schreef MMaRsu het volgende:
KUT OBLIVION AAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHH
Mijn dag heerst nu al meer dan die van jouquote:Op woensdag 19 april 2006 09:00 schreef MMaRsu het volgende:
Goeiemorgen, tijd voor red bull brood met ei.
Straks werken DQVIII![]()
Delftenaar overleden na mishandelingquote:Op woensdag 19 april 2006 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn dag heerst nu al meer dan die van jou
Lekker is datquote:Op woensdag 19 april 2006 10:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Delftenaar overleden na mishandeling
Spannend bij je in de buurt...
Tja: Schietpartij Amsterdam eist levenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lekker is datWaarom moeten zulke dingen nou gebeuren
Dat kan je over het algemeen van te voren zeggenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
Ik hoop dat het dan niet zo kort maken als de vorige keer
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:36 schreef RaymanNL het volgende:
19 april
Kwam er morgen niet rev. nieuws![]()
ik heb voor je gereageert vriendelijke vriendquote:Op woensdag 19 april 2006 12:44 schreef RaymanNL het volgende:
[ALL] Rayman 4
Jah sorry hoor, maar anders reageert er daar helemaal niemand![]()
Tis eigenlijk al weken saaiquote:Op woensdag 19 april 2006 13:37 schreef Tain het volgende:
saai hier
Ja maar mijn site is morgen nog niet klaar men.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:36 schreef RaymanNL het volgende:
*Checkt datum
19 april
Kwam er morgen niet rev. nieuws![]()
Ik denk dat dit geen onderwerp is voor de GAM SCquote:Op woensdag 19 april 2006 14:23 schreef Laniboekje het volgende:
Hoorde trouwens vanochtend op het nieuws dat Dhr. Nihoul ergens deze week vrijgelaten wordt (zaak Dutroux), hij heeft eenderde van zijn straf erop zitten. Velen mensen zeiden dat hij diegene was die Dutroux de opdracht had gegeven om kinderen te ontvoeren, echter nooit bewezen.
Denken jullie dat die man nog lang zal leven? Ik denk dat als hij op vrije voeten is, hij vrij snel op een verdachte manier aan zijn einde zal komen. Er zijn zoveeel mensen in Belgie die die man dood willen hebben.
Geen onderwerp?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat dit geen onderwerp is voor de GAM SCHoe erg het ook is (alle betrokkenen mogen van mij de doodstraf) ...
Dood mogen ze iddquote:Op woensdag 19 april 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat dit geen onderwerp is voor de GAM SCHoe erg het ook is (alle betrokkenen mogen van mij de doodstraf) ...
Jaaaa maak iedereen dood die betrokken is bij een rechtzaak van een behoorlijk zieke manquote:Op woensdag 19 april 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Poeheequote:Op woensdag 19 april 2006 14:31 schreef Laniboekje het volgende:
Ga mij dan maar eens mee helpen zoeken naar een geschikt idee voor een afstudeerproject. Ik wil iets met ouderen + kinderen doen, in de hulpverlening uiteraard. En het moet iets vernieuwends zijn. Moeilijk genoeg gemaakt?
Alle betrokkenen in de zaak Dutroux, dus iedereen die meegedaan heeft aan het kinderverkrachtenquote:Op woensdag 19 april 2006 14:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jaaaa maak iedereen dood die betrokken is bij een rechtzaak van een behoorlijk zieke manDat is de manier
Je hebt bijv. al lopende projecten als in: Voorleesoma's + opa's voor kinderen in tehuizen. Of jongeren in contact brengen met ouderen bij computerlessen e.d.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PoeheeDat zou ik zo 1, 2, 3 niet weten. Geef eens een voorbeeld iets?
Aha, okay... Ga ik diep over nadenken. Wanneer wil je mn fantatische plan horen?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je hebt bijv. al lopende projecten als in: Voorleesoma's + opa's voor kinderen in tehuizen. Of jongeren in contact brengen met ouderen bij computerlessen e.d.
Voor 28 aprilquote:Op woensdag 19 april 2006 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aha, okay... Ga ik diep over nadenken. Wanneer wil je mn fantatische plan horen?
AHHH STRESSS!quote:
Dat is ook een idee, geen voorleesoma's + opa's maar voorleeskindersquote:Op woensdag 19 april 2006 14:41 schreef mordradead het volgende:
Als ik in een bejaardentehuis kom zie ik enkel kinderts aan die opa's en oma's voorlezen omdat ze zelf te kippig worden.
Voor mij eigenlijk wel, ik weet niets vernieuwends. Alhoewel.. de 3 anderen zullen ook wel aan het brainstormen zijn.. hoop ik.quote:
Is het een groepsproject?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is ook een idee, geen voorleesoma's + opa's maar voorleeskinders![]()
[..]
Voor mij eigenlijk wel, ik weet niets vernieuwends. Alhoewel.. de 3 anderen zullen ook wel aan het brainstormen zijn.. hoop ik.
Jot, met 4 mensen doen we het. Er was niet eens sprake van iets tegen elkaar zeggen, we keken elkaar allemaal aan en het groepje was al beslist.quote:
Heel erg gemotiveerde mensen zonder inspiratie voor een onderwerp, top combiquote:Op woensdag 19 april 2006 14:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jot, met 4 mensen doen we het. Er was niet eens sprake van iets tegen elkaar zeggen, we keken elkaar allemaal aan en het groepje was al beslist.
Ik heb er zin inWe hebben volgens mij echt het meest gemotiveerde groepje bijelkaar gekregen.
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Heel erg gemotiveerde mensen zonder inspiratie voor een onderwerp, top combi
Gemotiveerde mensen heb je ook echt nodig. Ik heb weleens projecten gehadquote:Op woensdag 19 april 2006 14:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jot, met 4 mensen doen we het. Er was niet eens sprake van iets tegen elkaar zeggen, we keken elkaar allemaal aan en het groepje was al beslist.
Ik heb er zin inWe hebben volgens mij echt het meest gemotiveerde groepje bijelkaar gekregen.
Dat wilde ik dus nu al voorkomen. Ik kan overigens nog niet zeggen hoe het gaat lopen, we moeten immers nog beginnen. Heb er wel alle vertrouwen in.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gemotiveerde mensen heb je ook echt nodig. Ik heb weleens projecten gehad9u afspreken zodat om 12u iedereen er wel is
!
Daarom zuigen projecten ook, andere mensen kunnen je cijfer naar beneden halen.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gemotiveerde mensen heb je ook echt nodig. Ik heb weleens projecten gehad9u afspreken zodat om 12u iedereen er wel is
!
Dan heb je een heel huis vol kutmuziek en je blijft toch alleenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:19 schreef capibar het volgende:
Niemand is thuis, even purple haze draaien, met volume helemaal vol.
Of ondanks dat je veel thuis hebt gewerkt en al je stukjes die je gemaakt hebt voor het verslag ruime voldoendes waren toch een onvoldoende krijgen omdat je niet aanwezig was op schoolquote:Op woensdag 19 april 2006 15:14 schreef capibar het volgende:
[..]
Daarom zuigen projecten ook, andere mensen kunnen je cijfer naar beneden halen.
Duh? Ik heb alleen de zappa variantquote:Op woensdag 19 april 2006 15:20 schreef capibar het volgende:
Jimi Hendrix, duh.
Nee man, hij heeft best relaxerende nummers.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:21 schreef disjfa het volgende:
[..]
Duh? Ik heb alleen de zappa variant
Hendrix zuigt
En hoe zien de hondjes er nu uit dan? Kaalquote:Op woensdag 19 april 2006 15:33 schreef RaymanNL het volgende:
IK heb de hondjes van me zus uitgelaten én ben naar de kapper geweest ! Mén wat een drukke dag![]()
Neequote:Op woensdag 19 april 2006 15:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
En hoe zien de hondjes er nu uit dan? Kaal![]()
Inderdaad, Bernie is een onwijs lekker ding. Ik zou best met m willen cammenquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://theync.com/h041706stupid.shtml
Voel de pijn
Stuur hem een email zou ik zeggen.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, Bernie is een onwijs lekker ding. Ik zou best met m willen cammen
Mooi. Foto?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
* RaymanNL heeft weer wat meer zelfvertrouwen![]()
Ik ben slecht in namenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:18 schreef mordradead het volgende:
Dat is niet zomaar een "Blonde Chick" dat is Arianne ofzo men!!
Blonde chickquote:Op woensdag 19 april 2006 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey Bernie, ik zat in je fotoboek te kijken () en ik vroeg me af, hoe is het afgelopen met die ene blonde chick? Jij vond haar toch leuk ofzo?
Ahhw Berniequote:Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Blonde chickOw die
Waarvan jullie dachten van dat ik met haar wou
Ow die heeft nu een vriendje
EEn soort van vriendje
![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Blonde chickOw die
EEn soort van vriendje
![]()
ik heb haar een breezer gegevenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef mordradead het volgende:
Taart zeker.
Taart en dinges, sitting in a tree....quote:Op woensdag 19 april 2006 16:34 schreef taart het volgende:
nee, in ruil voor verkering natuurlijk
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:34 schreef taart het volgende:
dragon quest kost maar 45 euro bij bart smit zag ik net...best schandalig hard gezakt in prijsquote:Op woensdag 19 april 2006 17:46 schreef peristilius het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk zo na mijn tentamens.
Ik ga misschien morgen zelfs weer gamen.
De demo, of de full version?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:34 schreef taart het volgende:
Sletquote:Op woensdag 19 april 2006 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn dag heerst nu al meer dan die van jou
Ik ga nu net weer beginnen.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:46 schreef peristilius het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk zo na mijn tentamens.
Ik ga misschien morgen zelfs weer gamen.
Geen idee nog, kijk strax of morgen wel ofzoquote:
en toen maar geuninstalled omdat haar software niet goed overweg kon met jouw hardware?quote:
nee, hij wou geen starforce op zijn Hard disk hebbenquote:Op woensdag 19 april 2006 22:17 schreef Tain het volgende:
[..]
en toen maar geuninstalled omdat haar software niet goed overweg kon met jouw hardware?
quote:Op woensdag 19 april 2006 22:17 schreef Tain het volgende:
[..]
en toen maar geuninstalled omdat haar software niet goed overweg kon met jouw hardware?
Je krijgt nu de groeten van drquote:Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Blonde chickOw die
EEn soort van vriendje
![]()
Succes.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:14 schreef Morthill het volgende:
ik heb over 45 minuten tentamen en ik heb niet geleerd
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:43 schreef mordradead het volgende:
In plaats van dat jullie gewoon even gaan leren.
Woei.quote:
Baarden zijn hip. De mijne is nu 2 dagen oud.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:32 schreef MMaRsu het volgende:
ik verveel me de tering hier op werk man
Ik ookquote:
Goedzo Lanikoekje! Ik ben ook al vrij actief geweestquote:Op donderdag 20 april 2006 11:26 schreef Laniboekje het volgende:
Hallo beste GAM SC'ertjes.
Ik heb vandaag al heel actief gedaan en nu heb ik het koud.
Van kou wordt je hard.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:26 schreef Laniboekje het volgende:
Hallo beste GAM SC'ertjes.
Ik heb vandaag al heel actief gedaan en nu heb ik het koud.
Daar zit wat in douwe!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:30 schreef mordradead het volgende:
Dan zul je wel niet zo actief hebben gedaan want je wordt doorgaans warm als je actief bent.
Wat nou... als ze in een vriezer werktquote:Op donderdag 20 april 2006 11:30 schreef mordradead het volgende:
Dan zul je wel niet zo actief hebben gedaan want je wordt doorgaans warm als je actief bent.
Hmmmm, interresante stof om over na te denken. Jullie horen nog van mij.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat nou... als ze in een vriezer werkt
Zelfs dan krijg je het warm, dat was ieder geval wel zo in de koelcel van 5 graden waarin ik heb gewerktquote:Op donderdag 20 april 2006 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat nou... als ze in een vriezer werkt
Een vriezer is onder 0. Dan kun je werken wat je wilt, maar dan blijf je koud.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Zelfs dan krijg je het warm, dat was ieder geval wel zo in de koelcel van 5 graden waarin ik heb gewerkt
ach als je in een 5 graden cel in een t-shirt werkt dan moet het warm worden ook wel lukken onder 0quote:Op donderdag 20 april 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een vriezer is onder 0. Dan kun je werken wat je wilt, maar dan blijf je koud.
je hebt een punt.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:41 schreef Laniboekje het volgende:
En als ik jullie nu vertel dat ik keihard gewerkt heb in een ruimte waar alle ramen + deuren open stonden, wind kwam overal doorheen en ik mocht de ramen en deuren niet sluiten. Dan kan je werken wat je wilt, je blijft koud.
Baardenquote:Op donderdag 20 april 2006 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Baarden zijn hip. De mijne is nu 2 dagen oud.
Dan zeggen we met zn allen in koor: 'Stel je niet zo aan, je hebt tenminste werk'quote:Op donderdag 20 april 2006 11:41 schreef Laniboekje het volgende:
En als ik jullie nu vertel dat ik keihard gewerkt heb in een ruimte waar alle ramen + deuren open stonden, wind kwam overal doorheen en ik mocht de ramen en deuren niet sluiten. Dan kan je werken wat je wilt, je blijft koud.
Stoppeltjesquote:Op donderdag 20 april 2006 11:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Baarden
Sikken
Snorren
Opeens is dat allemaal helemaal in, terwijl diegene er gewoon als een mislukte berggeit bijloopt man
Maar ik krijg niks betaald. Koud lijden voor niksquote:Op donderdag 20 april 2006 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zeggen we met zn allen in koor: 'Stel je niet zo aan, je hebt tenminste werk'
Wat leuk jonge! Patience of solitaire?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:46 schreef Lan-masters het volgende:
Hoi ik game op mn stage.
Je heb mij nog niet overtuigd.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:41 schreef Laniboekje het volgende:
Zo'n jongen uit m'n klas scheert zich niet en heeft nu een dikke donssnor en baarquote:Op donderdag 20 april 2006 11:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Baarden
Sikken
Snorren
Opeens is dat allemaal helemaal in, terwijl diegene er gewoon als een mislukte berggeit bijloopt man
Dat is mooi, want ik hoef je ook helemaal nergens van te overtuigen.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je heb mij nog niet overtuigd.![]()
Minesweeper oftewel Mijnenveger dus!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat leuk jonge! Patience of solitaire?
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
Zo'n jongen uit m'n klas scheert zich niet en heeft nu een dikke donssnor en baarik probeer hem elke dag weer te overtuigen om dat lelijke ding eraf te halen en zijn vader heeft hem zelfs al een scheerapparaat gegeven maar dat jocht houd z'n lelijke donsje erop
![]()
Waarom vertel je het dan?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is mooi, want ik hoef je ook helemaal nergens van te overtuigen.
Warcraft 3 online ;Dquote:Op donderdag 20 april 2006 11:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat leuk jonge! Patience of solitaire?
Omdat ik het even van me af wilde zetten. Ik weet zelf heel goed of ik het warm of koud heb, ik heb het koud en dus heb ik het koud. Hoef ik jou niet van te overtuigen, als ik er zelf maar in geloof.quote:
Dat heet gewoon lui zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dons is erg kut ja, als je wat ouder bent kun je best stoppels laten staan zo af en toe
Er in geloven dat je het koud hebtquote:Op donderdag 20 april 2006 11:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Omdat ik het even van me af wilde zetten. Ik weet zelf heel goed of ik het warm of koud heb, ik heb het koud en dus heb ik het koud. Hoef ik jou niet van te overtuigen, als ik er zelf maar in geloof.
Hij kamt z'n haar ook niet, loopt in nike sportschoenen en heeft dus een donsjequote:Op donderdag 20 april 2006 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dons is erg kut ja, als je wat ouder bent kun je best stoppels laten staan zo af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |