Toch vervelend voor je huisgenoten. Missen ze veel?quote:Op woensdag 19 april 2006 07:06 schreef Ynske het volgende:
moggeh...
dr is gister hier ingebroken
vanalles van huisgenoten meegenomen, maar gelukkig van mijn spullen zijn ze afgebleven
Heb je toch nog wel een beetje kunnen slapen?quote:Op woensdag 19 april 2006 07:06 schreef Ynske het volgende:
dr is gister hier ingebroken
vanalles van huisgenoten meegenomen, maar gelukkig van mijn spullen zijn ze afgebleven
Vertel meerquote:Op woensdag 19 april 2006 07:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Sjonge lag ik net zo lekker in dromenland, maakte de wekker adrupt een einde aan mijn droom![]()
Lag heerlijk te drijven op de dode zee, genietend van het weerquote:
Om de een of andere reden verwachtte ik een andere droomrichtingquote:Op woensdag 19 april 2006 07:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Lag heerlijk te drijven op de dode zee, genietend van het weer
Neh ik droom niet zo de andere richtingquote:Op woensdag 19 april 2006 07:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Om de een of andere reden verwachtte ik een andere droomrichting![]()
Maar drijven en zonnen is ook lekker natuurlijk!
Wat onschuldigquote:Op woensdag 19 april 2006 07:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Neh ik droom niet zo de andere richting![]()
laptop, sierraden, telefoonsquote:Op woensdag 19 april 2006 07:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Toch vervelend voor je huisgenoten. Missen ze veel?
Ook al hebben ze nix van je meegenomen. Het verevelende van een inbraak, vind ik zelf, is dat je zo'n k*t gevoel er aan overhoud van onveiligheid en weten dat ze het in jouw omgeving zoeken..
slapen... niet echt... k hoorde steeds rare geluidenquote:Op woensdag 19 april 2006 07:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Heb je toch nog wel een beetje kunnen slapen?
Ik weet dat dat soms lastig is, na zo'n gebeurtenis
Ik zou niet meer kunnen slapen na zoiets, een week lang niet, of zo.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
laptop, sierraden, telefoons
tja als er niemand thuis is, de voordeur afsluiten is wel handig
blijkbaar was ie makkelijk met een ijzerdraadje via de brievenbuis open te maken
Oh, afgrijselijk zijn die mensen. Het is ALTIJD handig om de deur op slot te doen... Bah, sommige mensen zijn zo dom of naief, onvoorstelbaar!quote:Op woensdag 19 april 2006 08:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
laptop, sierraden, telefoons
tja als er niemand thuis is, de voordeur afsluiten is wel handig
blijkbaar was ie makkelijk met een ijzerdraadje via de brievenbuis open te maken
Hói.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:25 schreef Polen het volgende:
[..]
Oh, afgrijselijk zijn die mensen. Het is ALTIJD handig om de deur op slot te doen... Bah, sommige mensen zijn zo dom of naief, onvoorstelbaar!
Verder goedemorgen.
Ik hoop voor hem, dat het ook zijn eerste opleiding was... (het klink een beetje alsof je niet zo veel hoop voor hem had..)quote:Op woensdag 19 april 2006 08:12 schreef melismay het volgende:
Ik ben zo ontzettend trots op mijn broertje, hij heeft gewoon voor het eerst in zijn leven een opleiding afgerond
Goedemorgen trouwens!
dat ben ik volkomen met je eensquote:Op woensdag 19 april 2006 08:25 schreef Polen het volgende:
[..]
Oh, afgrijselijk zijn die mensen. Het is ALTIJD handig om de deur op slot te doen... Bah, sommige mensen zijn zo dom of naief, onvoorstelbaar!
Verder goedemorgen.
Het was niet zijn eerste opleiding, mijn broertje heeft heel zwaar ADHD, maar dat is nooit erkend, dus heeft hij ook nooit begeleiding gehad. Nu een opleiding die hij leuk vindt en waar hij dus ook zijn theorie heeft kunnen halen... Vandaar ook onwijs trotsquote:Op woensdag 19 april 2006 08:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem, dat het ook zijn eerste opleiding was... (het klink een beetje alsof je niet zo veel hoop voor hem had..)
Zoiezo een raar id, te weten dat ze nog in je huis/ in de buurt waren, bij het thuis komenquote:Op woensdag 19 april 2006 08:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ben ik volkomen met je eens
ze hebben t ook nog op klaar lichte dag gedaan
huisgenoot A gaat weg
10 min later komt huisgenoot B thuis
en hoort ze weggaan via het dakraam....
maar goed
dan nog, t is niet prettig als mensen zonder toestemming aan je spullen zitten
quote:Op woensdag 19 april 2006 08:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Het was niet zijn eerste opleiding, mijn broertje heeft heel zwaar ADHD, maar dat is nooit erkend, dus heeft hij ook nooit begeleiding gehad. Nu een opleiding die hij leuk vindt en waar hij dus ook zijn theorie heeft kunnen halen... Vandaar ook onwijs trots
Werken, hij doet veel liever dingen dan dat ie leert, waarschijnlijk gaat ie nog wel facilitymanagement doen, maar dat wordt dan een avondopleiding ofzoquote:Op woensdag 19 april 2006 08:36 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
![]()
Genoeg reden voor hem om verder te studeren of will ie aan het werk?
Exact..quote:Op woensdag 19 april 2006 08:32 schreef melismay het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik nog rustig zou kunnen slapen
Wakkerliggen, checkquote:Op woensdag 19 april 2006 08:40 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Exact..
Volgens mij zou ik steeds de deur blijven controlener, of ik m wel goed op slot had gedaan of de ramen checken enzo..en dan elk geluidje dat je hoort wat niet thuis hoort in je referentie kader van geluiden die je normaal hoort te horen..enz..
Genoeg wakker-lig matriaal dus..![]()
Check!quote:Op woensdag 19 april 2006 08:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
en mijn laptop, die mogen ze wel stelen hoor
daar krijgen ze toch neits meer voor
Dat kut geluidje "Tuduuuum" wat ik steeds hoor als ik mijn Mac aanzet?quote:Op woensdag 19 april 2006 08:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
jep, die heeft de opstart tune(als in toon) van Macintosh gemaakt..
Hij heeft ook muziek gemaakt. Die is ongetwijfeld beter dan zo'n toontje...+quote:Op woensdag 19 april 2006 08:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
jep, die heeft de opstart tune(als in toon) van Macintosh gemaakt..
Ik heb ergens gelezen dat dat toen een trend was; Intel-tune, Microsoft-tune en ook Lucas film(THX tune) waren allemaal 'gecomponeerd' door bekende artiesten..quote:Op woensdag 19 april 2006 08:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat kut geluidje "Tuduuuum" wat ik steeds hoor als ik mijn Mac aanzet?
Heb je daar echt een muziekant voor nodig?
Ah. Ik vind het nogal idioot. Dit had een stagaire zelfs nog in elkaar kunnen zetten.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat dat toen een trend was; Intel-tune, Microsoft-tune en ook Lucas film(THX tune) waren allemaal 'gecomponeerd' door bekende artiesten..
Dat is dan ook een geluidje om verliefd op te worden.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah. Ik vind het nogal idioot. Dit had een stagaire zelfs nog in elkaar kunnen zetten.
Maar Brian Eno heeft ook het bekende Windows 95 opstart geluid in elkaar gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |