Desperadoquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Als jij bier wil van mij mag je, dan neem ik een glas wijn
nee want hij is doorgelopen en is bij Mar gaan zitten kijken naar battle field 2quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Moet je dan niet stoppen met slowchatten en je broertje een biertje aanbieden?
Bier, geen mexicaans leidingwater.quote:
Ja hallo,quote:
Ik heb morgen contractbesprekingen .. het is de bedoeling dat ik voor mezelf een enigszins goed resultaat onderhandel, dus ik blijf even van de Leffe Tripel afquote:
Ah ja, het onder bepaalde bevolkingsgroepen zo ironisch aanduiden van een persoon als makkelijk omdat het tegendeel waar lijkt te zijnquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja hallo,
jij stelt t zelf voor...
SletDick tease
Ik heb mezelf al verbeterdquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah ja, het onder bepaalde bevolkingsgroepen zo ironisch aanduiden van een persoon als makkelijk omdat het tegendeel waar lijkt te zijn.
Q is onze SC homoquote:
Vandaag in de aanbieding, Joey, nieuw en verbeterdquote:
Dat en hij was ook zo trots op zijn autoquote:
Waar rijd ie in dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat en hij was ook zo trots op zijn auto.
Homo,quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:23 schreef Polen het volgende:
Ah! Bezopen meisjes op TV!
Je hebt je Girls gone wild DVD teruggevonden? Of Debbie does Egypt of zo?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:23 schreef Polen het volgende:
Ah! Bezopen meisjes op TV!
Nee man, NOVA.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt je Girls gone wild DVD teruggevonden? Of Debbie does Egypt of zo?
Kunnen mensen die spreken namens een kinderziekenhuis het gebruik van het woord 'coma' beperken tot de medische betekenis? Dank uquote:
"Niet aanspreekbaar en dronken"?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kunnen mensen die spreken namens een kinderziekenhuis het gebruik van het woord 'coma' beperken tot de medische betekenis? Dank u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |