een cuore, en ik dacht dat ik een kut auto had.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgende week koop ik waarsch een cuore van <1000EU
Koekblikken zijn cool![]()
Post eens een foto van je vriendjequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar is Thisbe het vast niet mee eens.
Maareh... Mijn vriendje heeft een rode auto.
Ach als student moet je wat hequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een cuore, en ik dacht dat ik een kut auto had.
Om te zien of hij net als zn auto isquote:
Nou vooruit...quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Kom je aan m'n vriendje, dan kom je aan mij.
De laatste serie, Enterprise is trouwens wel Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, moet ik zeggenquote:
Ha, tijd voor bier!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:10 schreef Bar_en_Mar het volgende:
en zo krijg je ineens op dit tijdstip bezoek... goed dat ik nog wakker ben iig
Ik heb alleen wat losse afleveringen gezien van seizoen 4, toen was het wel aardig bijgetrokken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:09 schreef webspider het volgende:
[..]
De laatste serie, Enterprise is trouwens wel Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, moet ik zeggen
Da's toch meestal wel leuk, onverwacht bezoek? Of niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:10 schreef Bar_en_Mar het volgende:
en zo krijg je ineens op dit tijdstip bezoek... goed dat ik nog wakker ben iig
Als jij bier wil van mij mag je, dan neem ik een glas wijnquote:
Q.? Ben jij dat?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een cuore, en ik dacht dat ik een kut auto had.
Nee. Your name popped up in AT.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Heb jij een highlight op anaal? I should have known...
Opzich zit ik er niet mee hoor, en daarbij het is mijn broertje en die is altijd welkom hoe laat ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's toch meestal wel leuk, onverwacht bezoek? Of niet?
Naja dan maar huis tuin en keuken sexquote:
Moet je dan niet stoppen met slowchatten en je broertje een biertje aanbieden?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Opzich zit ik er niet mee hoor, en daarbij het is mijn broertje en die is altijd welkom hoe laat ook
All good thingsquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat losse afleveringen gezien van seizoen 4, toen was het wel aardig bijgetrokken.
Heb net TNG zitten kijken, seizoen 7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |