Post eens een foto van je vriendjequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar is Thisbe het vast niet mee eens.
Maareh... Mijn vriendje heeft een rode auto.
Ach als student moet je wat hequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een cuore, en ik dacht dat ik een kut auto had.
Om te zien of hij net als zn auto isquote:
Nou vooruit...quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Kom je aan m'n vriendje, dan kom je aan mij.
De laatste serie, Enterprise is trouwens wel Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, moet ik zeggenquote:
Ha, tijd voor bier!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:10 schreef Bar_en_Mar het volgende:
en zo krijg je ineens op dit tijdstip bezoek... goed dat ik nog wakker ben iig
Ik heb alleen wat losse afleveringen gezien van seizoen 4, toen was het wel aardig bijgetrokken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:09 schreef webspider het volgende:
[..]
De laatste serie, Enterprise is trouwens wel Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, moet ik zeggen
Da's toch meestal wel leuk, onverwacht bezoek? Of niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:10 schreef Bar_en_Mar het volgende:
en zo krijg je ineens op dit tijdstip bezoek... goed dat ik nog wakker ben iig
Als jij bier wil van mij mag je, dan neem ik een glas wijnquote:
Q.? Ben jij dat?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een cuore, en ik dacht dat ik een kut auto had.
Nee. Your name popped up in AT.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Heb jij een highlight op anaal? I should have known...
Opzich zit ik er niet mee hoor, en daarbij het is mijn broertje en die is altijd welkom hoe laat ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's toch meestal wel leuk, onverwacht bezoek? Of niet?
Naja dan maar huis tuin en keuken sexquote:
Moet je dan niet stoppen met slowchatten en je broertje een biertje aanbieden?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Opzich zit ik er niet mee hoor, en daarbij het is mijn broertje en die is altijd welkom hoe laat ook
All good thingsquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat losse afleveringen gezien van seizoen 4, toen was het wel aardig bijgetrokken.
Heb net TNG zitten kijken, seizoen 7.
Desperadoquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Als jij bier wil van mij mag je, dan neem ik een glas wijn
nee want hij is doorgelopen en is bij Mar gaan zitten kijken naar battle field 2quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Moet je dan niet stoppen met slowchatten en je broertje een biertje aanbieden?
Bier, geen mexicaans leidingwater.quote:
Ja hallo,quote:
Ik heb morgen contractbesprekingen .. het is de bedoeling dat ik voor mezelf een enigszins goed resultaat onderhandel, dus ik blijf even van de Leffe Tripel afquote:
Ah ja, het onder bepaalde bevolkingsgroepen zo ironisch aanduiden van een persoon als makkelijk omdat het tegendeel waar lijkt te zijnquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja hallo,
jij stelt t zelf voor...
SletDick tease
Ik heb mezelf al verbeterdquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah ja, het onder bepaalde bevolkingsgroepen zo ironisch aanduiden van een persoon als makkelijk omdat het tegendeel waar lijkt te zijn.
Q is onze SC homoquote:
Vandaag in de aanbieding, Joey, nieuw en verbeterdquote:
Dat en hij was ook zo trots op zijn autoquote:
Waar rijd ie in dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat en hij was ook zo trots op zijn auto.
Homo,quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:23 schreef Polen het volgende:
Ah! Bezopen meisjes op TV!
Je hebt je Girls gone wild DVD teruggevonden? Of Debbie does Egypt of zo?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:23 schreef Polen het volgende:
Ah! Bezopen meisjes op TV!
Nee man, NOVA.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt je Girls gone wild DVD teruggevonden? Of Debbie does Egypt of zo?
Kunnen mensen die spreken namens een kinderziekenhuis het gebruik van het woord 'coma' beperken tot de medische betekenis? Dank uquote:
"Niet aanspreekbaar en dronken"?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kunnen mensen die spreken namens een kinderziekenhuis het gebruik van het woord 'coma' beperken tot de medische betekenis? Dank u.
Ja, duh. Dat wil niet zeggen dat er de aankomende twintig jaar een ziekenhuisbed klaar moet liggen voor het uitslapen van den roes, wel?quote:
Litjequote:Op dinsdag 18 april 2006 22:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, duh. Dat wil niet zeggen dat er de aankomende twintig jaar een ziekenhuisbed klaar moet liggen voor het uitslapen van den roes, wel?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt je Girls gone wild DVD teruggevonden? Of Debbie Mokster does Egypt of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |