hij bedoelde het vast niet zoquote:
Rode zee?quote:
Toch vervelend voor je huisgenoten. Missen ze veel?quote:Op woensdag 19 april 2006 07:06 schreef Ynske het volgende:
moggeh...
dr is gister hier ingebroken
vanalles van huisgenoten meegenomen, maar gelukkig van mijn spullen zijn ze afgebleven
Heb je toch nog wel een beetje kunnen slapen?quote:Op woensdag 19 april 2006 07:06 schreef Ynske het volgende:
dr is gister hier ingebroken
vanalles van huisgenoten meegenomen, maar gelukkig van mijn spullen zijn ze afgebleven
Vertel meerquote:Op woensdag 19 april 2006 07:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Sjonge lag ik net zo lekker in dromenland, maakte de wekker adrupt een einde aan mijn droom![]()
Lag heerlijk te drijven op de dode zee, genietend van het weerquote:
Om de een of andere reden verwachtte ik een andere droomrichtingquote:Op woensdag 19 april 2006 07:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Lag heerlijk te drijven op de dode zee, genietend van het weer
Neh ik droom niet zo de andere richtingquote:Op woensdag 19 april 2006 07:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Om de een of andere reden verwachtte ik een andere droomrichting![]()
Maar drijven en zonnen is ook lekker natuurlijk!
Wat onschuldigquote:Op woensdag 19 april 2006 07:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Neh ik droom niet zo de andere richting![]()
laptop, sierraden, telefoonsquote:Op woensdag 19 april 2006 07:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Toch vervelend voor je huisgenoten. Missen ze veel?
Ook al hebben ze nix van je meegenomen. Het verevelende van een inbraak, vind ik zelf, is dat je zo'n k*t gevoel er aan overhoud van onveiligheid en weten dat ze het in jouw omgeving zoeken..
slapen... niet echt... k hoorde steeds rare geluidenquote:Op woensdag 19 april 2006 07:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Heb je toch nog wel een beetje kunnen slapen?
Ik weet dat dat soms lastig is, na zo'n gebeurtenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |