En ik vind het een beetje jammer dat er in een topic over zwangerschap rekening gehouden moet worden met mensen die niet zwanger kunnen worden. Ik bedoel dat echt niet zo rot als het er misschien uitkomt, maar ik vind het gewoon een beetje krom.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:35 schreef m@x het volgende:
Ik vind het altijd zo'n dooddoener dat er in dit soort situaties wordt geroepen dat je het maar niet moet lezen als het je niet bevalt (ehm, misschien niet zo'n gepaste term in deze context). Iedereen vindt het geweldig als hier meegejompeld en gejuicht wordt(om van kus-knuffel-kroel nog maar niet te spreken
) maar als er dan een kritische kanttekening wordt geplaatst dan wordt er opeens gezegd dat je het dan maar niet moet lezen of dat je in het topic eigenlijk toch niet zoveel te zoeken hebt. Dat vind ik persoonlijk altijd een beetje jammer.
Als je al 5 weken 's nachts niet kunt slapen omdat je kleine je hele buik door stuiterd dan word je er echt wel een beetje gek van hoor.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:55 schreef mallemeid het volgende:
Je kindje voelen schoppen bijvoorbeeld, wanneer hij/zij dat wil. Niet wanneer jij dat wil.
Ja, maar had je echt gedacht dat dat niet zou gebeuren? Een beetje gek word je er wel van, dat kan ik me voorstellen. Maar het kwam op mij gewoon heel rot over.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:57 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Als je al 5 weken 's nachts niet kunt slapen omdat je kleine je hele buik door stuiterd dan word je er echt wel een beetje gek van hoor.![]()
Ik vind het een gigantisch wonder dat er van zo'n heel klein zaadje en eicelletje zoiets wonderbaarlijks als een kindje kan groeien. En wat ik nu ga zeggen klinkt misschien heel hard maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen: Maar nu ik weet dat ik ook gewoon zwanger kan zijn en dat er in mij ook een kindje kan groeien is het "bijzondere" er een beetje vanaf.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:57 schreef m@x het volgende:
Oe, Tex, dat komt er inderdaad behoorlijk rot uit
Rekening houden hoeft niet, maar je zou er ook eens bij stil kunnen staan dat zwanger niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is en even nadenken voor je wat post. Zwanger zijn afdoen met 'niets bijzonders' vind ik een beetje dom. Zeker als je weet dat hier een hele groep mensen zit voor wie zwanger worden of zijn moeilijk of onmogelijk is. Dat is eigenlijk hetgeen wat mij het meest stoorde.
Oh had het wel verwacht want hag genoeg verhalen gehoord dat je kindje druk is als jij lekker ff wil liggen. En dat vond ik ook niet erg. En ik voel hem nu ook wel heel druk bewegen en dat vind ik echt waar wel heerlijk. Maar ja een mens wil ook wel eens een uurtje doorslapen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:01 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Ja, maar had je echt gedacht dat dat niet zou gebeuren? Een beetje gek word je er wel van, dat kan ik me voorstellen. Maar het kwam op mij gewoon heel rot over.
M@xterug
quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:03 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik vind het een gigantisch wonder dat er van zo'n heel klein zaadje en eicelletje zoiets wonderbaarlijks als een kindje kan groeien. En wat ik nu ga zeggen klinkt misschien heel hard maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen: Maar nu ik weet dat ik ook gewoon zwanger kan zijn en dat er in mij ook een kindje kan groeien is het "bijzondere" er een beetje vanaf.
Ontzettende inkopper...quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:57 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Als je al 5 weken 's nachts niet kunt slapen omdat je kleine je hele buik door stuiterd dan word je er echt wel een beetje gek van hoor.![]()
Ja maar maar maar misschien wel een paar uurtjes achter elkaarquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ontzettende inkopper...
Als die kleine uit je buik is, garandeert dat niet direct je nachtrust...
Ik bedoelde het dus écht niet rot.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:57 schreef m@x het volgende:
Oe, Tex, dat komt er inderdaad behoorlijk rot uit
Rekening houden hoeft niet, maar je zou er ook eens bij stil kunnen staan dat zwanger niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is en even nadenken voor je wat post. Zwanger zijn afdoen met 'niets bijzonders' vind ik een beetje dom. Zeker als je weet dat hier een hele groep mensen zit voor wie zwanger worden of zijn moeilijk of onmogelijk is. Dat is eigenlijk hetgeen wat mij het meest stoorde.
Bij Isis heb ik de eerste weken behoorlijk met mijn handen in het haar gezeten , die wilde dus absoluut niet slapen s'nachts en huilde alleen maar.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:09 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja maar maar maar misschien wel een paar uurtjes achter elkaar![]()
![]()
Daar durf ik nog geen euro om te verwedden!quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:09 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja maar maar maar misschien wel een paar uurtjes achter elkaar![]()
![]()
Phff ik weet het, er staat me nog heel wat te wachtenquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:20 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Bij Isis heb ik de eerste weken behoorlijk met mijn handen in het haar gezeten , die wilde dus absoluut niet slapen s'nachts en huilde alleen maar.
Wij krijgen gewoon een heel lief zoontje die meteen mama met rust laatquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
Daar durf ik nog geen euro om te verwedden!
Als je dat geluk hebt, heb je echt onwijze mazzel
Pooh dan word het helemaal nix ben ik bangquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:27 schreef pinquit het volgende:
je moet er zelf een bedenken johhhhh
[edit] gedichtje dus he
Hmm, nee, dat denk ik niet. Voordeel is dan wel dat je het met papa kan delen, en dat gaat nu wat moeilijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:24 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Wij krijgen gewoon een heel lief zoontje die meteen mama met rust laat![]()
Kan wel want als Kevin zijn hand op mijn buik legt word het verdacht stil daarbinnenquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmm, nee, dat denk ik niet. Voordeel is dan wel dat je het met papa kan delen, en dat gaat nu wat moeilijk
Ik wil je wel vast op weg helpen:quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:46 schreef Vicky het volgende:
MeNicole, gewoon zelf een gedichtje maken!!![]()
Hoe het er in is gekomen... daar kan ik alleen nog maar van dromenquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik wil je wel vast op weg helpen:
Eindelijk is ons kind eruit,
Wat baalde ik soms van die spruit...
Grapje dus...![]()
ow, jammerquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:28 schreef Catootje het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj, ik bedoel meer: joepie wat fijn wat fijn dat deze dames officieel zwanger zijn!! (probeer stiekum mee te dichten) eeehmmmm.....
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Hoe het er in is gekomen... daar kan ik alleen nog maar van dromen![]()
Ja erg he. Vind ze ook heel verschrikkelijk. Vooral die onderstequote:Op zaterdag 22 april 2006 20:57 schreef Sugar het volgende:
MeNicole, vreselijk die gedichtjes. Ongetwijfeld vind jij deze ook echt erg, maar uberhaupt, dat sóórt gedichtjes.![]()
![]()
![]()
Teveel informatiequote:Op zaterdag 22 april 2006 20:38 schreef MeNicole het volgende:
Kom kijken, kom kijken
er is iets moois gebeurd
mijn moeder is sinds ik er ben
volledig uitgescheurd
De mensen in onze omgeving zouden wel erg raar op staan te kijken als ik daravan zou blijven dromenquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:16 schreef moussy het volgende:
[..]
Hoe het er in is gekomen... daar kan ik alleen nog maar van dromen![]()
En om het verwarrend te maken maakt Maxicosi toch ook echte autostoeltjes?quote:Op zondag 23 april 2006 10:28 schreef texelonia het volgende:
Maxicosi is voor baby's. Autostoeltje is het vervolg op de maxicosi, dus als ze daar uit gegroeid zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |