Dan plak je die er toch nog achteraan? Wij iig wel, want anders is onze worldtour niet geslaagd, of wel?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:53 schreef BlackRebel het volgende:
damn, ze hebben net copenhagen toegevoegd... hadden ze dat niet drie dagen eerder kunnen doen, dan hadden we die nog mee kunnen nemen in de tour
Nog 4 te gaan zoals je ziet... wat denk jij, die van 22.00 uur nog cancellen en veranderen of gewoon laten staan? Het zijn er wel 5quote:Op woensdag 19 april 2006 16:05 schreef BlackRebel het volgende:
klopt, de Lost Arc zat al vol voor die dag... en de eigenaar bleef maar uitnodigingen sturen voor andere dagen toen heb ik maar een andere club geregeld daar....
wil jij dat doen dan? voor die 5 die er nog staan ? De rest heb ik al geregeld, daar zullen we binnenkort wel een invite van krijgen. Wel eerst goed kijken of het goeie datum+tijd isquote:Op woensdag 19 april 2006 16:39 schreef Sautor het volgende:
Wat lullen jullie veel zeg
Maar die van 22.00 kunen we allemaal nog cancellen, en dan gewoon bij die club vragen voor een intvite voor eerder..Op dezelfde dag..
En ik heb die clubs via search gedaan, gaat sneller
Kan iemand die eerste zin ontcijferen?quote:Your Upcoming Show at the Pink Polecat
Hi,
We would like to thank you for booking your upcoming show at the Pinkj P,ow your prefe8rred jthicket price and lowest. My priority is to help you increase ticket sales which can help boost your fame.
Once again thank you for playing at the Pink Polecat.
Cheers,
John Hull
CEO Pink Polecat
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:28 schreef Sautor het volgende:
Jij bent ook snel met uitnodigingen accepteren
Kreeg een berichtje invitations bovenaan, ik erop klikken, zijn er helemaal geen uitnodigingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |